BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 00:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wentylator się szybko włącza
PostNapisane: 15 lipca 2007, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E 46 Touring
Kod silnika: M47/TU
mam 318is "96 i z tego co mi wiadomo to wentylator włacza sie dopiero ja temperatura w silniku przekroczy 90 stopni ( czy cos koło tego)
natomiast u mnie jeszcze się dobrze ni rozgrzeje silnik a już się włacza wentylator chłodnicy nawet może być przy 60 stopniach

czy ktoś się spotkał z podobnym problemem


Ostatnio edytowano 16 lipca 2007, 17:55 przez bigpit, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, 19:48 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Masz elektryczny wentylator, czy raczej oparty na sprzęgle wiskotycznym??

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E 46 Touring
Kod silnika: M47/TU
a jak można to odróznić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2007, 23:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
silnik m42 (z wiskoza) montowany byl tylko w 2 pierwszych msc 1996r, dalej juz tylko m44 (z el. wiatrakiem)


tak wyglada m44 :

Obrazek

a tak m42 :

Obrazek

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2007, 02:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E 46 Touring
Kod silnika: M47/TU
mam więc wiatrak elektryczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2007, 13:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
upewnij sie, czy aby napewno masz dobrze odpowietrzony uklad, sprawdz termostat... i wolniej jezdzij :rotfl: :rotfl: :rotfl:

















joke

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL