BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 15:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 8 lutego 2012, 19:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50
A jak sprawdzić czy sonda jest sprawna??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 8 lutego 2012, 20:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
wbijasz szpilki w przewody czarny i szary po czy mierzysz napięcie na nich na chodzącym silniku (nie moze być zimny). napięcie ma się wahać od ok 0V do ok 1V. Powinno się zmieniać co ok 1-1,5sek. U mnie też padnięta sonda dawała stałe, niezmienne napięcie.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 9 lutego 2012, 01:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Dwa kable muszą być od zasilania grzałki sondy +/- a dwa sygnałowe, jeżeli sonda pracuje tak samo i pasuje gwintem to może to działać. Ale w końcu to bmw nie Japończyk więc lepiej zrobić raz a porządnie, bo jak się płaci taniej to się płaci potem dwa razy.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 9 lutego 2012, 09:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
wladekkow napisał(a):
ja tak jak mówiłem wziąłem ori boscha uniwersalnego


Też kiedyś jak miałem is-a to zmieniłem za radą mojego kolegi na taką sondę jak TY i śmigała jak oryginał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 10 lutego 2012, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50
Chłopaki tulwa nie mogę odkręcić tej sondy... zapieczona jak cholera.. a dostęp tez nie za specjalny... Jak można to odkręcić?? Jekieś sposoby?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 10 lutego 2012, 18:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
:D no tak to problem znany :D, palnik w rękę i grzejemy a jak nie to męczenie odrdzewiaczami i kluczami na zacisk.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 10 lutego 2012, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M50
kurcze tyko, że palnik tez nie pomógł..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 10 lutego 2012, 19:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
filozorii nie ma większej. musi jakoś puścić. mocz to ciągle w jakimś wd40 czy czymś i próbuj. jesli masz taką możliwość to mozesz też uciąć kabel po czym założyć długą nasadkę (koniecznie 6 kątną a nie 12)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 13 lutego 2012, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 98
Lokalizacja: slaskie Sw-ce.
Moje BMW: e39 528i
Kod silnika: m52b28
jak nie idzie odkrecic i zrob przedluzenie klucza jakas rurka napewno pusci... klutkim kluczem raczej nie powalczysz... U mnie dopiero przedluzenie pomoglo....zdaza sie ze sondy uniwersalne sie spisuja ale to loteria czy pochodzi i jak dlugo... Dziwne ze sondy uniwerslane te markowe bosch to tylko 100zl kosztuja wiec czemu te same dedykowane kosztuja ok 300?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sonda Zamiennik vs Orginał
PostNapisane: 14 lutego 2012, 10:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 57
Moje BMW: fiat 126P
Kod silnika: b40, b20, b25
jeśli chodzi o elektronikę w BMW
nie spotkałem się jescze z dobrze działającym zamiennikiem
te auta nie cierpią podróbek
lepiej używany oryginał niż zamiennik a nowy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL