BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 22:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 262
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
zdarzalo sie to juz pare razy rzadko ale cos sie dzialo... pomagalo odlaczenie aku na jakis czas, teraz po dluzszym postoju jak zakreci to zalapuje i od razu obroty spadaja do zera. <-- tu chyba wszystko jasne ? ;>
co zostalo wymienione: swiece, filtr paliwa (dosyc niedawno max 5-6 tys) czujnik polozenia walka oryginalny przed chwila, paliwa w zbiorniku jakies 30 litrow ;> oprocz tego ze wczesniej nie chciala zalapac tracila czasem moc, nieduzo ale dla mnie odczuwalnie poza tym raz czy dwa zdarzylo jej sie zgasnac podczas jazdy przy redukcji biegu, po czym na postoju odpalala bez problemu i wydaje mi sie ze tu wlasnie lezal problem w czujniku polozenia walka, ktory juz jest nowy. przepustnice z nudow wyczyscilem... co jeszcze... przeplywomierz tez sprawdzilem o ile skutecznie - nie wiem, odlaczylem i probowalem zapalic ? to by chyba bylo na tyle.
na kompie zero bledow oprocz tego czujnika walka i przeplywomierza ktore zapewne pojawily sie przez odlaczenie obydwu i zostaly usuniete... ma ktos jeszcze jakies pomysly ? ja mam dwa/trzy ale nie chce nikogo naprowadzac ;p dziekuje pozdrawiam ;S

btw. moj pierwszy post w tym dziale a jezdze nia trzy lata i jeszcze cos takiego mi sie nie przytrafilo :D sorry za brak óęą ;d


EDIT:
jeszcze mi sie przypomnialo: czasem, ostatnimi czasy na zimnym silniku zdarzalo jej sie naprawde delikatnie potelepac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 20:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
Widzę, że zapomniałeś o kablach zapłonowych... :)

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
kable były ale w m20 tu są cewki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 140
Moje BMW: E39 530
Kod silnika: M57D
Hmmm może problem z pompką zanurzeniową w baku .
Masz takie same problemy przy pełnym baku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 22:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Wpisz w wyszukiwarkę, albo w google: "czujnik położenia wału bmw m52", poczytaj sobie...

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 26 maja 2011, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
Elwis328 napisał(a):
kable były ale w m20 tu są cewki


Ok ok - myślałem o cewkach tylko jakoś tak za szybko coś napisałem :)
Nie wspomniał nic o cewach a temat w sumie chyba dość znany z cewkami.

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 27 maja 2011, 14:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 262
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
jurexxx napisał(a):
Wpisz w wyszukiwarkę, albo w google: "czujnik położenia wału bmw m52", poczytaj sobie...

yeyeyey mozesz jasniej bo w zasadzie przeczytalem chyba wszystko na temat tego czujnika i tego od walka na wszystkich mozliwych forach BMW i napisali tam miedzy innymi ze gdy on padnie to przy dluzszym kreceniu zapali a tu zesral mi sie akumulator a on ani drgnal...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 27 maja 2011, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: WWL
Wszystko co piszesz w temacie, u mnie było podobnie, po wymianie pompki w zbiorniku wszystko jest ok. :)

_________________
patrz w gwiazdy,ale uwaÂżaj na drogĂŞ ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 27 maja 2011, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
kierzko napisał(a):
na wszystkich mozliwych forach BMW i napisali tam miedzy innymi ze gdy on padnie to przy dluzszym kreceniu zapali a tu zesral mi sie akumulator a on ani drgnal...

Wszędzie piszą że na samym czujniku wałka odpali, u mnie niestety bez czujnika wału nie da się tego zrobić. W moim przypadku wymiana czujnika wału przyniosła pozytywny wynik i problemy z rozruchem nie występują wcale. Nie dam Ci 100% gwarancji że to będzie to ale, jest to bardzo prawdopodobne.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 27 maja 2011, 18:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 262
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
temat do zamkniecia wyciagnalem pompe na krotko zatrybila... moj blad ze wczesniej nie sprawdzilem czy wogole jest napiecie w kostce... bezpieczniki sprawdzalem wczesniej wzrokowo 2 razy teraz wiem ze na oko to chlop w szpitalu zmarl. miernik wszystko zalatwil, spalil sie niezauwazalnie bezpiecznik w bagazniku ;DD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 27 maja 2011, 19:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
kierzko napisał(a):
temat do zamkniecia wyciagnalem pompe na krotko zatrybila... moj blad ze wczesniej nie sprawdzilem czy wogole jest napiecie w kostce... bezpieczniki sprawdzalem wczesniej wzrokowo 2 razy teraz wiem ze na oko to chlop w szpitalu zmarl. miernik wszystko zalatwil, spalil sie niezauwazalnie bezpiecznik w bagazniku ;DD


Wiem, że nie tylko u mnie pompa a raczej filtr paliwa po przekręceniu kluczyka syczy tak głośno,
że nie sposób tego dzwięku przeoczyć. Jak to jest u Ciebie - jest cisza, czy przeoczyłeś ten fakt?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 28 maja 2011, 02:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 262
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
prawie jej nie slychac dopiero przy zdjetej kanapie, poza tym jeszcze cos tam buczy w zbiorniku czy obok...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 17:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
czy po odłączeniu czujnika położenia wału auto da sie odpalic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 19:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
grabi napisał(a):
czy po odłączeniu czujnika położenia wału auto da sie odpalic


Mi jak nawalał, to auto nie chciało odpalić w ogóle i gasło co chwilę. Zanim oddał się na wieczny odpoczynek, to samochód odpalałem chyba z 2 minuty.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Dlatego sie pytam bo mam problem z e39 wyskakuje błąd położenia wału auto ciężko odpala i jest jakies przymulone .jak odpiołem czujnik auto dalej mozna odpalic a mysle ze nie powinno odpalac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 20:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
grabi napisał(a):
Dlatego sie pytam bo mam problem z e39 wyskakuje błąd położenia wału auto ciężko odpala i jest jakies przymulone .jak odpiołem czujnik auto dalej mozna odpalic a mysle ze nie powinno odpalac


Jedź na kompa. Zdiagnozuj na zapalonym silniku. Jak wyjdzie błąd kasujesz i odpalasz jeszcze raz. Jak znowu wyjdzie, to do wymiany.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 346
Lokalizacja: Mazury
grabi napisał(a):
Dlatego sie pytam bo mam problem z e39 wyskakuje błąd położenia wału auto ciężko odpala i jest jakies przymulone .jak odpiołem czujnik auto dalej mozna odpalic a mysle ze nie powinno odpalac

Bierze impuls z czujnika wałka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 13 lutego 2012, 21:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 346
Lokalizacja: Mazury
grabi napisał(a):
Dlatego sie pytam bo mam problem z e39 wyskakuje błąd położenia wału auto ciężko odpala i jest jakies przymulone .jak odpiołem czujnik auto dalej mozna odpalic a mysle ze nie powinno odpalac

Czyta impuls z wałka i dlatego odpala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 15 lutego 2012, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
teraz mam pytanie 2 odnosnie czujnika połorzenia walu odnosnie czy jak wykrylo na kompie uszkodzony czujnik to jest to pewne czy moze byc to czujnik wałka rozrządu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528i M52B28 wstyd ale napisze standardowo:D NIE ODPALA
PostNapisane: 16 lutego 2012, 05:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e39 520
Kod silnika: m54b22
witam. ostatnio miałem u siebie to samo - auto "muliło" , ciężko odpalało , a jak był duży mróz to nie odpalał wcale. okazało się że to był czujnik położenia wału-nie mylić z czujnikiem położenia wałka rozrządu. samochód może odpalić z odłączonym czujnikiem bo jest wtedy w trybie awaryjnym (lepszy już jest tryb awaryjny niż podłączony zepsuty czujnik-prosta sprawa :hyhy: ). bardzo często komp wywalając błąd czujnika wału pokazuje przy okazji błąd przepływomierza - to taki standardzik i nie ma co się martwić przepływką ;) . wsadziłem do siebie czujnik VDO siemens , bo podobno inne nie spisują się najlepiej , cena 230-380zł w zależności gdzie się kupi. wymiana zajęła mi ok 20 min. pod blokiem. samochód natychmiast zaczął normalnie palić i wszystkie kłopoty zniknęły automatycznie - pali na dotyk . po podłączeniu nowej części wszystkie błędy zresetowały się samoczynnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL