BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] stukanie w silniku
PostNapisane: 18 lipca 2007, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Radom
Wymieniłem (E36 316i) w silniku wałek rozrządu wszystkie popychacze i dźwigienki (wszystkie części nowe). Okazało się że po tej wymianie z silnika wydobywa się stukot taki sam jak przed wymianą. Gdzie szukać przyczyny? Okazało się również że po dłuższym postoju na wolnych obrotach stukanie robiło się trochę głośniejsze i zaczoł wydobywać się pisk. Czego to może być wina. Z góry dzięki


Ostatnio edytowano 18 lipca 2007, 12:49 przez ziewak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
a rozrzad jest dobrze ustawiony?

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 13:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Radom
podczas wymiany wałka wymieniałem też cały rozrząd pasek i 3 rolki (nowe)
Jak sprawdzić i ewentualnie ustawić dobrze rozrząd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 14:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
ziewak napisał(a):
podczas wymiany wałka wymieniałem też cały rozrząd pasek i 3 rolki (nowe)
Jak sprawdzić i ewentualnie ustawić dobrze rozrząd.


Z tym Ci akurat nie pomoge bo nie jestem na tyle techniczny. Poszukaj manauli serwisowych w internecie, ew ksiazki typy Sam naprawiam, napewno znajdziesz cenne wskazowki.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL