BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
olko napisał(a):
Idealne beda te wydechy.
A co najlepsze ten silnik z dobrym wydechem cechuje sie meega dzwiekiem, grzmoty w stylu Zeusa Gromowladnego ;)

A co do aukcji to wedlug mnie cena, za tyle mozna miec 650i Lci albo M6 przed liftem. A jak wiadomo w polsce malo kto docenia faktyczny stan auta czy fakt, ze twoj egezemplarz cechuje sie idealnym kombo kolorostycznym ;)


Gdybym chciał się pozbyć 650i to pewnie bym ją sprzedał - tylko co kupić ciekawszego nie dokładając dodatkowo ok. 100 tys. zł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 19:44 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Już wlepiam:
Obrazek
I opis:
Cytuj:
aFe Magnum Force™ cold-air intake kit with cleanable, oil-free air filter. Want more power out of your engine? Let more air in! To keep engine noise at an "acceptable" level, BMW encases its stock air filters in a plastic housing -- a housing that restricts airflow into the engine. Installing an aFe Magnum Force intake kit eliminates that housing and replaces the paper air filter with a high-flow, cleanable air filter, allowing more air to enter the engine so it can breathe as deeply as it wants. Plus, the design and/or location of the intake prevents the hot air that surrounds the engine from entering the intake and robbing you of power. (Hot air doesn't combust as powerfully as cold air.) You get stepped-up performance you can both feel and hear. Other features include:

Two layers of synthetic filter media that provide a level of filtration close to that of disposable, paper air filters, yet allow a greater volume of air to pass through.

The deepest pleats in the industry, with rounded tips instead of pointed folds. Deeper, rounded pleats means more filter material to hold more dirt. Plus the pleats can be spaced further apart, allowing more air to enter your engine.

100% polyurethane frame that withstands extreme engine temperatures and extends service life (i.e. no plastomers to dry out and crack). In fact, all aFe replacement filters come with a limited Lifetime Warranty.

A pliable, progressive, polyurethane bump seal that provides a tight seal in your car's factory air box without the use of gaskets or messy sealants. (It seals even if the air box has an uneven sealing surface.)

Installation is a simple, bolt-on procedure. Kit includes instructions and hardware (where applicable). When the ProDry S filter gets dirty, simply tap it to loosen the dirt then vacuum it to restore 96% of the original airflow.

Cena: 455$

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pafu, AMG.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
KotSylwester napisał(a):
Pafu, AMG.


Co AMG?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 21:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pafu napisał(a):
co kupić ciekawszego nie dokładając dodatkowo ok. 100 tys. zł?


AMG


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
KotSylwester napisał(a):
Pafu napisał(a):
co kupić ciekawszego nie dokładając dodatkowo ok. 100 tys. zł?


AMG


Na AMG wskoczę jak przekroczę 4 dychy - a trochę mi jeszcze brakuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 22:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 112
Posty: 114
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: M47TU
Audi RS6 w budzie b5 - szybkie i ciekawe :)
480km w quatro już daje rade :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 22:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Nie ma to jak przesiąść się na starsze auto, które nie trzyma mocy, jest silnie zużyte i te 450 koni naprawdę nie daje rady w porównaniu np. do M5 e39.
Także nie pisz głupot.

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Septua napisał(a):
Nie ma to jak przesiąść się na starsze auto, które nie trzyma mocy, jest silnie zużyte i te 450 koni naprawdę nie daje rady w porównaniu np. do M5 e39.
Także nie pisz głupot.


I z coupe do kombi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 112
Posty: 114
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: M47TU
Septua napisał(a):
Nie ma to jak przesiąść się na starsze auto, które nie trzyma mocy, jest silnie zużyte i te 450 koni naprawdę nie daje rady w porównaniu np. do M5 e39.
Także nie pisz głupot.

A czy ja mu kazałem sprzedać e63 i kupić RS6? I czy napisałem że daje rade w porównaniu do M5 ? :chytry: Nie posraj się pod siebie tylko, to było pół żartem pół serio, ale widzę że PMS się odzywa już...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Dobra Panowie, bez zbednej ekscytacji. Ten samochod jest sens zmienic tylko na M6 albo tak jak pisalem juz Pafu na 997 Turbo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 23:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 112
Posty: 114
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: M47TU
Nie rozumiem, po co pisać od razu swoje wywody i mówić komuś że pisze "głupoty". Można chyba wyrazić swoją opinię - od tego jest przecież forum - ale po co od razu podchodzić do tego z takim nastawieniem?
Vermilion napisał(a):
Ten samochod jest sens zmienic tylko na M6 albo tak jak pisalem juz Pafu na 997 Turbo.

Ciekawe czym nas Pafu zaskoczy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 28 lutego 2012, 23:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
event19

miałem Ci nie odpisywać, ale plujesz się jakbym skrytykował co najmniej twoją żonę.

Ty wyrażasz swoją opinie, a ja tylko opinie na temat twojej opinii :D także bez spinek.

Jak już zmieniać 650i to faktycznie 997 Turbo jest najlepszym wyjściem.

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 00:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
RS6 za duże jak dla mnie.
M5 e39 fajny samochód tylko rocznik nie pasuje.
M6 jak najbardziej wchodzi w grę tyle że wcześniej trzeba sprzedać 650i.
911 Turbo model po 2005r. pewnie pojawi się za rok może trochę dłużej w moim garażu - narazie odbudowuje budżet i chyba do tego czasu pojeźdzę 650i.
No chyba że trafię coś okazyjnie w Szwajcarii - wtedy obniżę cenę i pchnę szóstkę.
A narazie zaczynam mody :)


Vermilion napisał(a):
Dobra Panowie, bez zbednej ekscytacji. Ten samochod jest sens zmienic tylko na M6 albo tak jak pisalem juz Pafu na 997 Turbo.



I tu się nie mylisz- w tej chwili to jedyni kandydaci :ok:


Ostatnio edytowano 29 lutego 2012, 01:30 przez Pafu1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 01:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Pafu napisał(a):
M5 e36
obróć tą 6 ke :) Jak juz bym osobiście zmieniał,ale pewnie jeszcze dlugo przed takim dylematem nie stanę to 997 turbo :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 01:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
Nightfox napisał(a):
Pafu napisał(a):
M5 e36
obróć tą 6 ke :) Jak juz bym osobiście zmieniał,ale pewnie jeszcze dlugo przed takim dylematem nie stanę to 997 turbo :ok:


Dzięki za wyłapanie błędu :)
Poprawione.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 17:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Szczecin/ Berlin
997 turbo to jak narazie rewir doplaty nawet wiekszej niz 100k wiec rady nie na miejscu panowie ;) ja od siebie moge tylko dodac ze na ta chwile na pewno najlepsza opcja byloby AMG. I to jaki wybor- C63 CLS63 SL55 itd ;) ewentualnie CL zrobiony na 63. A wracajac do 650i to wprowadzaj mody, zawsze bylem ciekawy jaki bedzie efekt takich zmian w takim aucie.

_________________
E36 323ci ---> E60 530d ---> BMW E??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 18:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
AMG zawsze przyprawia mnie o zawrót głowy :D

http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-63-amg-C12194891.html

Albo C63 AMG ale musiałbyś dorzucić z 30-40 tys :/

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 18:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 112
Posty: 114
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: M47TU
Septua napisał(a):
miałem Ci nie odpisywać, ale plujesz się jakbym skrytykował co najmniej twoją żonę.

Ty wyrażasz swoją opinie, a ja tylko opinie na temat twojej opinii :D także bez spinek.

Nie mam żony :D
Ale tak jak piszesz, bez spinek ;)
Pafu, a jakiś muscle car nie wchodzi w grę?
Shelby, Mustang, Pontiac GTO ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pafu->E63 650i->20" Vermilion Gravis str.11
PostNapisane: 29 lutego 2012, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
event19 napisał(a):
Septua napisał(a):
miałem Ci nie odpisywać, ale plujesz się jakbym skrytykował co najmniej twoją żonę.

Ty wyrażasz swoją opinie, a ja tylko opinie na temat twojej opinii :D także bez spinek.

Nie mam żony :D
Ale tak jak piszesz, bez spinek ;)
Pafu, a jakiś muscle car nie wchodzi w grę?
Shelby, Mustang, Pontiac GTO ? :)


Mustang Shelby długo był na mojej liście - kiedyś przez chwilę miałem Mustanga GT z 2007 r .;-) - (tylko na papierze bo zadatkowałem a Szwajcar sprzedał go zanim dojechałem :wsciekly: )
Teraz raczej wolę coś co daje trochę komfortu - nie tylko samą moc.
Pontiac GTO raczej nie... jakieś takie to kwadratowe.
:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 31  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL