BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 czerwca 2025, 13:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Dylemat z rozrządem. Ciekawostka. Pacjent m60b40.
PostNapisane: 19 marca 2012, 09:21 
Witam

Pacjent to m60b40

Wymieniam sobie rozrzad i mam maly problem.

U mnie w silniku slizgi sa mocowane na 3 sruby tak jak na zdjeciu w tej aukcji http://allegro.pl/rozrzad-lewy-komplet- ... 68176.html

A slizgi nowe ktore kupilem sa montowane na 2 sruby tak jak tutaj nr 14 http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... n_lower_p/

Teraz pytanie, co robic? Przejzalem wszystko e34 i e32 i e38 i we wszystkich z tych aut wedlug bmw fans w silniku m60b40 slizgi sa montowane na 2 sruby.

Czy bmw wprowadzilo jakas modyfikacje w rozrzadzie po jakims czasie? Dodam ze slizgi trzymaja sie na tych 2 srubach idealnie sztywno nic nie lata.
Czy na te slizgi wystepuje jakies wieksze przeciazenie czy one po prostu maja prowadzic lancuch?

Doslownie zbaranialem. Prosze o naprawowadzenie mnie bo jestem gotowy tak to zostawic bo nie widze zeby tam mialo cos sie stac jak bede mocowane na 2 sruby.

Linki poprawione.


Ostatnio edytowano 19 marca 2012, 09:36 przez LeSiO, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E38] Dylemat z rozrządem. Ciekawostka. Pacjent m60b40.
PostNapisane: 19 marca 2012, 09:32 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
popraw linki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Dylemat z rozrządem. Ciekawostka. Pacjent m60b40.
PostNapisane: 19 marca 2012, 11:58 
No to zostawiam na 2 sruby, najwyzej sie cos zmieli ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E38] Dylemat z rozrządem. Ciekawostka. Pacjent m60b40.
PostNapisane: 19 marca 2012, 15:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Nie ma tam aż takich dużych sił żeby dwie śruby dokrecone na max puściły, więc tak jak Ci pisałem na PW - zostaw, będzie dobrze.

Jak będzie za luźno i łańcuch złapie wibracje, uslyszysz na pewno :P

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL