BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
AD/HD napisał(a):
renoraines napisał(a):
policz ile trzeba przejechać tysięcy km

policz rowniez, ze wiecej zaplacisz- ale i wiecej za niego dostaniesz, bo poprostu wiecej bedzie kosztowal
jesli oczywiscie diesiel straci na wartosci procentowo tyle co benzyna- czesto traca wolniej
nastepny plus dla dizla- szybciej sie sprzeda


Tyle że jak wchodzisz na Allegro to używane diesle w BMW np. w budzie E46 są zdecydowanie tańsze od Pb.

Moja mama przesiadła się na diesla - pierwszy w rodzinie :) Alfa 156 po FL 1.9 JTD 8v i samochód rzeczywiście ekonomią powala - spalanie w Warszawie, czyli korki i krótkie odcinki 7.4L ! Dla porównania 328i - 13.5... W trasie proporcje te się już zacierają. Alficją zrobiłem w zeszły weekend ponad 600km z maksymalną prędkością 120km/h - spalanie 5.9 więc szału przy porównaniu z 328 którym schodzę do 7 - 7.5. W czwartek lecieliśmy po jedno 328i do Katowic Volvo S40 w dizlu 90 kuni 98r - spalanie około 5L za nami 328i - spalanie 6.6...

P.S. Wolę Alfę od E36 :cwaniak:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
Bobby Vintage napisał(a):
Tyle że jak wchodzisz na Allegro to używane diesle w BMW np. w budzie E46 są zdecydowanie tańsze od Pb.



Racja, mi wydaje się, że spowodowane jest to tym, że masa jest ich sprowadzana do PL.
Wszystko przez opinie ludzie, dla których "BMW w benzynie" pali jak czołg. Potem takiego 320i nikt nie kupi, bo 320d spali 7 litrów :)

Gorzej już z częsciami :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tak jak ktoś wyliczał. Przy zakupie nowego przy założeniu 15zł różnicy na 100km, gdzie moim zdaniem to jest meeega optymistyczna wersja dla dizla mamy 130tys km, żeby wyjść na zero. Czyli trzeba przejechać 200tys km aby uzyskać sensowne oszczędności. Wszystko to w akompaniamencie klekota z pod maski, trzęsawek, drgań, gorszych osiągów, nudnej charakterystyki silnika oraz nerwówki, czy nic drogiego nie klęknie do tego czasu, a raczej klęknie, chociażby sprzęgło z dwumasem, co sprawi, że dopiero po 180tys się diesel zwróci, a nie 130 jak miało być... Potem sprzedamy, nawet jeżeli drożej faktycznie to i tak niewiele odzyskamy z tego, co na starcie przeinwestowaliśmy. Więcej byśmy zarobili obracając tą gotówką.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Pytanie do użytkowników tych nowych wspaniałych dieselków - wymienialiście już DPF na nowy? Czy wycinacie? :wstyd: Albo 30tyś km w 4 lata i na allegro igiełka? :rotfl:

Piekarz napisał(a):
W przeciągu 70 tyś padła turbina i uszczelka pod głowicą


Norma w Toyocie. Koleżance wybuchł zaraz po gwarancji motor w LCku, chyba nie muszę pisać iledziesiąt tyś serwis chciał za naprawę :rotfl:

Bobby Vintage napisał(a):
P.S. Wolę Alfę od E36


Blasfemia!! :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
Tomek napisał(a):
wymienialiście już DPF na nowy? Czy wycinacie?

moj dziala ok :D
jiGsaw napisał(a):
Przy zakupie nowego przy założeniu 15zł różnicy na 100km

nowe dizle kupuja w 99% wlasciciele firm, wiec doloz jeszcze kilka grosikow do tych 15zl na 100km- minimum 23%+ inne

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Liczę podstawowe koszty, nie będę brał pod uwagę kombinacji i udziwnień. Owszem, jak ktoś odejmie vat i zaleje olej z biedry to się pewnie opłaci. O ile nie popsuje czegoś.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 489
Lokalizacja: 3CITY
Moje BMW: e46T
Kod silnika: m57+
Ja zawsze rozumowałem to tak:

Jeśli jeżdżę więcej po mieście to Benzyna, jeśli więcej na trasie to Diesel.

Miałem już różne wynalazki:
Audi 80 b3 1.9d(68koni) - średnie spalanie nie przekraczało 6L, lałem co popadnie, nic się nie psuła tylko olej, rozrząd i tarcze. W chwili sprzedaży było coś ok 400tys. a auto w rodzinie od nowości.
Opel Vectra 2.0 DTL (101koni) - średnie spalanie też ok 6L, 10tys km i żadnej awarii 350tys.km nalatane
BMW E39 525tds (143konie) - średnie spalanie ok 10L, auto kupiłem w DE z przebiegiem 700tys. i zrobiłem następne 30tys bez żadnej awarii - jedynie pompa wody, kolega jeździ nim do dziś i ma się dobrze :)
Vw Passat b5FL (131koni) - najlepsze auto jakie miałem, dlaczego? Kupiłem je z przebiegiem 86tys. zrobiłem ponad 180 i nigdy nic się nie sypnęło, tylko rozrząd, tarcze itp. Średnie spalanie 6L a v-max 240... niestety poszło do kasacji
BMW E46 330Cd (204konie)- auto miałem 3 miesiące, pierwsza podróż do Belgi i 2 wtryski padły, pewnie przez słabe paliwo w Holandii na autostradzie a tak nic... 10tys. zrobione i auto sprzedane a do dziś cieszy mojego kuzyna :)
Teraz BMW E46 330D (184konie) - od 2 lat - ponad 60tys. - wymieniłem tylko 1 wtrysk, nie liczę takich rzeczy jak wahacze, tarcze itp bo ich cena jest taka sama jak benzynie

Więc skąd się bierze droga eksploatacja DIESLI ?

Moim zdaniem z niewłaściwego użytkowania takich silników. Nie chłodzeniem turbiny, mocnym grzaniem na zimnym silniku, nie dbanie o wymiany oleju, jeżdżeniu tylko na krótkich dystansach. Kupowaniem 10 letniego diesla z przebiegiem 100tys. km. z polskiego komisu.

Jeśli dba się o Diesla, a niestety trzeba dużo bardziej niż o PB to się jeździ taniej niż PB i tak jest prawda.

Pokażcie mi auto w PB, które załadowane po dach spali przy prędkościach przelotowych 160-200 ok 8L ? Oczywiście o osiągach i mocy porównywalnej do silnika M57. Na dystansie 1300Km przy różnicy 3L na 100km wychodzi 39L paliwa x 6zł = 216zł i tyle własnie oszczędzam jadąc w jedną stronę do Belgi. W 2 strony,a przecież wrócić trzeba to już 532zł, a jeśli jeżdżę tam 2-3 razu w miesiącu to już trochę wychodzi. Pozdrawiam wszystkich jeżdżących traktorami - czyli takich jak ja. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
jiGsaw napisał(a):
zaleje olej z biedry

olej z cpn i weznie fakturke- kazdy litr tanszy o ponad 1zl i to zadne udziwnienie czy kombinacja

godzio, mamy podobne przejscia z awariami w dizlach- ale poczekaj- uzytkownicy benzyn nas oswieca co nam sie psuje :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
jak auto ma hmologacje a pb tez ja ma to od pb tez odliczasz te 23% także tutaj deisel nie ma argumentu po prostu pb jak ma vat-1 a nawet głupi matiz ją ma to odliczasz vat i tyle w temacie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Rok temu około oglądałem E46 330d... fajne autko, w super stanie, do końca serwis ASO, biorę fakturę z ASO i co ja pacze sprzęgło + dwumas - 7000zł... no to... no cóż, w 328i sprzęgło 800zł ze wszystkim. :super: No w ASO by wyszło pewnie z 1500zł. ;)

Godzio - 240 km/h w aucie o 130km? Albo czip był niezły zrobiony albo licznik żył swoim życiem. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Tak jak ktoś wyliczał. Przy zakupie nowego przy założeniu 15zł różnicy na 100km, gdzie moim zdaniem to jest meeega optymistyczna wersja dla dizla mamy 130tys km, żeby wyjść na zero. Czyli trzeba przejechać 200tys km aby uzyskać sensowne oszczędności. Wszystko to w akompaniamencie klekota z pod maski, trzęsawek, drgań, gorszych osiągów, nudnej charakterystyki silnika oraz nerwówki, czy nic drogiego nie klęknie do tego czasu, a raczej klęknie, chociażby sprzęgło z dwumasem, co sprawi, że dopiero po 180tys się diesel zwróci, a nie 130 jak miało być... Potem sprzedamy, nawet jeżeli drożej faktycznie to i tak niewiele odzyskamy z tego, co na starcie przeinwestowaliśmy. Więcej byśmy zarobili obracając tą gotówką.


Jig ale nie powielaj mitów... Jakie trzęsienie i drgawki ? Chyba w Escorcie z pozrywanymi poduszkami. Ani w Alfie nic mi nie telepie ani w tym Volvo się nic takiego nie działo a to konstrukcje sprzed 15 lat jak nie więcej.

Tomek napisał(a):
Blasfemia!! :rotfl:


Nie niestety :/ Hamulce lepsze, przyczepność i prowadzenie też :(

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Bobby Vintage napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Tak jak ktoś wyliczał. Przy zakupie nowego przy założeniu 15zł różnicy na 100km, gdzie moim zdaniem to jest meeega optymistyczna wersja dla dizla mamy 130tys km, żeby wyjść na zero. Czyli trzeba przejechać 200tys km aby uzyskać sensowne oszczędności. Wszystko to w akompaniamencie klekota z pod maski, trzęsawek, drgań, gorszych osiągów, nudnej charakterystyki silnika oraz nerwówki, czy nic drogiego nie klęknie do tego czasu, a raczej klęknie, chociażby sprzęgło z dwumasem, co sprawi, że dopiero po 180tys się diesel zwróci, a nie 130 jak miało być... Potem sprzedamy, nawet jeżeli drożej faktycznie to i tak niewiele odzyskamy z tego, co na starcie przeinwestowaliśmy. Więcej byśmy zarobili obracając tą gotówką.


Jig ale nie powielaj mitów... Jakie trzęsienie i drgawki ? Chyba w Escorcie z pozrywanymi poduszkami. Ani w Alfie nic mi nie telepie ani w tym Volvo się nic takiego nie działo a to konstrukcje sprzed 15 lat jak nie więcej.

Tomek napisał(a):
Blasfemia!! :rotfl:


Nie niestety :/ Hamulce lepsze, przyczepność i prowadzenie też :(


co Ci druciarze z forum Alfy z Ciebie zrobiły!!


:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Rok temu około oglądałem E46 330d... fajne autko, w super stanie, do końca serwis ASO, biorę fakturę z ASO i co ja pacze sprzęgło + dwumas - 7000zł... no to... no cóż, w 328i sprzęgło 800zł ze wszystkim. :super: No w ASO by wyszło pewnie z 1500zł. ;)


Jig chociaż trochę przygotowania teoretycznego przed dyskusją. Sprzęgło + dwumas do 328i kosztują dokładnie tyle samo co do 330d.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 489
Lokalizacja: 3CITY
Moje BMW: e46T
Kod silnika: m57+
jiGsaw napisał(a):
Rok temu około oglądałem E46 330d... fajne autko, w super stanie, do końca serwis ASO, biorę fakturę z ASO i co ja pacze sprzęgło + dwumas - 7000zł... no to... no cóż, w 328i sprzęgło 800zł ze wszystkim. :super: No w ASO by wyszło pewnie z 1500zł. ;)

Godzio - 240 km/h w aucie o 130km? Albo czip był niezły zrobiony albo licznik żył swoim życiem. :)



Bystry jesteś nie ma co :D Oczywiście że tak - silnik Avf ustawiony na coś ok 160 rumaków i ok 400nm, było i więcej ale zaczęło dymić a tego nie lubię. Chociaż teraz robię ibizę co dymi jak stara lokomotywa.

A co do sprzęgła za 7000zł, kurde mój kuzyn płacił 4200zł ale do CD to może tańsze jest :D Ja mam automata w 330D i na szczęście sprzęgła zmieniać nie muszę :D więc takie wydatki mi nie straszne. heh


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Bobby Vintage napisał(a):
Ani w Alfie nic mi nie telepie ani w tym Volvo się nic takiego nie działo a to konstrukcje sprzed 15 lat jak nie więcej.

Alfa nie mialem okazji jezdzic ale takim volvo juz tak i ten diesel to nie zachwyca. Powyzej 140 jest tak tragicznie glosny ze sie wysiedziec nie da. Co do trzesawki to w wielu dieslach da sie to odczyc- szczegolnie jak cos jest z drugiej reki i mniej zadbane. W koncu wiadomo ze poduchy juz nie te a dwumas wymienia sie dopiero wtedy gdy plomby z zebow wypadaja od wibracji :> Diesel ma tanio jezdzic i wlasciciel czesto doklada wszelkich staran zeby tak bylo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ded napisał(a):
Bobby Vintage napisał(a):
Ani w Alfie nic mi nie telepie ani w tym Volvo się nic takiego nie działo a to konstrukcje sprzed 15 lat jak nie więcej.

Alfa nie mialem okazji jezdzic ale takim volvo juz tak i ten diesel to nie zachwyca. Powyzej 140 jest tak tragicznie glosny ze sie wysiedziec nie da. Co do trzesawki to w wielu dieslach da sie to odczyc- szczegolnie jak cos jest z drugiej reki i mniej zadbane. W koncu wiadomo ze poduchy juz nie te a dwumas wymienia sie dopiero wtedy gdy plomby z zebow wypadaja od wibracji :> Diesel ma tanio jezdzic i wlasciciel czesto doklada wszelkich staran zeby tak bylo.


W tym egzemplarzu było naprawdę cicho.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:20 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
AD/HD napisał(a):
renoraines napisał(a):
Na omawianym przykładzie, płaci się wiecej 18 tys zł, wiec trzeba to odrobić.

niekoniecznie trzeba- bo jesli odsprzedam ten samochod za 18tys drozej niz odsprzedalbym benzyniaka- logiczne


Marzyc o sprzedazy uzywanego diesla z tego samego rocznika co benzyne o 18 tys zl drozej mozna, bo marzenia nic nie kosztują.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
godzio, Czy to touring, czy coupe, czy sedan to dwumas i sprzęgło będą takie same...
Przecież to zależy od silnika a nie od budy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Bobby Vintage napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Rok temu około oglądałem E46 330d... fajne autko, w super stanie, do końca serwis ASO, biorę fakturę z ASO i co ja pacze sprzęgło + dwumas - 7000zł... no to... no cóż, w 328i sprzęgło 800zł ze wszystkim. :super: No w ASO by wyszło pewnie z 1500zł. ;)


Jig chociaż trochę przygotowania teoretycznego przed dyskusją. Sprzęgło + dwumas do 328i kosztują dokładnie tyle samo co do 330d.


Na fakturze było napisane jak krowa na granicy.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 11:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Bobby Vintage napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Rok temu około oglądałem E46 330d... fajne autko, w super stanie, do końca serwis ASO, biorę fakturę z ASO i co ja pacze sprzęgło + dwumas - 7000zł... no to... no cóż, w 328i sprzęgło 800zł ze wszystkim. :super: No w ASO by wyszło pewnie z 1500zł. ;)


Jig chociaż trochę przygotowania teoretycznego przed dyskusją. Sprzęgło + dwumas do 328i kosztują dokładnie tyle samo co do 330d.


Na fakturze było napisane jak krowa na granicy.


Pewnie to była cena z robocizną a za to w ASO golą jakby w rękawiczkach z jedwabiu robili.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL