BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jiGsaw napisał(a):
Jeżdżę po trójmieście. Rzadko stoję w korkach, to prawda. Czekam na sensowne argumenty, argument diesel do miasta też wydaje się średnio przekonywujący.


Cytuj:
EU tryb miejski:

13.50 l / 100 km

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e36/ ... _328i.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No i? Tyle pali Bobby, który ciągle stoi w warszawskich korkach. Ile spali wtedy 330d? Na pewno też więcej niż napisałem...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
mój golf w mieście też żłopał koło dychy :/ trasa-6-6,5... miałem to nieszczęście sprawdzić jak drogi jest diesel w naprawach, więc cała kasa zaoszczędzona na paliwie poszła w naprawę :wstyd: pierwszy i ostatni diesel :P
ps. w 528i przy przewadze odcinków 2-3km i przebiegach rzędu 500km mies spalanie=14.3L miasto (czasem przepisowo, czasem rock&roll) a trasa zawsze liczę 10 jak jadę sam a 8,5 jak jadę z kimś

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2012, 19:21 przez Wojt4S90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jiGsaw napisał(a):
No i? Tyle pali Bobby, który ciągle stoi w warszawskich korkach. Ile spali wtedy 330d? Na pewno też więcej niż napisałem...


Cytuj:
EU tryb miejski:

9.20 l / 100 km


http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/ ... _330d.html


od siebie mogę dodać, że moja pali 12l w mieście ale mam ałtomat :D


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2012, 19:25 przez Byczus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Tryb mieszany e46 328 50procent miasto(korki) i druga czesc trasa 11litrow.Kolega w e46 320d 136KM robi praktycznie podobne trasy-jezdzimy ta sama droga(praca-silownia-dom)spalanie 8.5.....

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
jiGsaw napisał(a):
BAWARA napisał(a):
jiGsaw, oj wspomniales ze 330d(204km)ma troche gorsze osiagi od 328-bedzie sie dzialo ;)


No bo ma, delikatnie, ale jednak. Acz w E46 to już taki święcie pewny nie jestem. ;)
E36 328i 1995 - 1998 7.30 s. 236 km/h
E46 328i 1998 - 2000 7.00 s. 240 km/h

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No o tym już była dyskusja też, na żywo jest na odwrót prędzej. Zdecydujmy się panowie na jeden tryb pisania - albo jesteśmy praktykami i wymieniamy się doświadczeniami i wiedzą praktyczną albo obniżamy jakość dyskusji podając jako ?argument? wycinki z katalogów, które jak powszechnie wiadomo, zarówno co do osiągów, jak i spalania często mają się nijak do faktów z codziennej eksploatacji, ale to wtedy ja opuszczam dyskusję i można taki temat równie dobrze zamknąć, bo czytać broszury każdy umie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
jiGsaw napisał(a):
No o tym już była dyskusja też, na żywo jest na odwrót prędzej. Zdecydujmy się panowie na jeden tryb pisania - albo jesteśmy praktykami i wymieniamy się doświadczeniami i wiedzą praktyczną albo obniżamy jakość dyskusji podając jako ?argument? wycinki z katalogów, które jak powszechnie wiadomo, zarówno co do osiągów, jak i spalania często mają się nijak do faktów z codziennej eksploatacji
Przyznaję się bez bicia, z 328 E36 nie miałem okazji się ścigać (jeszcze :mad: )

A propo tematu to chyba już można zmienić mu nazwę ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
peugeot 206 1.1 :wstyd: (od czegoś trzeba było zacząć :zawstydzony: ) spalanie miasto 8l trasa 6. I na co był mnie ten 1.9tdi ja się pytam? :mur: bo się nasłuchałem mitów niutonometra wielkiego i też chciałem elastyczności :rotfl:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No dla mnie TANI i OPŁACALNY diesel się kończy na 1.9 TDI AFN 110km i tutaj można sobie zrobić bezpieczny chip na 145km około, ostatecznie ASZ i tutaj bezpieczny czip na 170km. W pierwszym przypadku jak mamy autko klasy nie więcej jak kompaktowej to sprawnie można jeździć tym i tanio, w drugim to nawet w klasie średniej osiągi będą przyzwoite i nadal raczej małe ryzyko grubych inwestycji, choć spalanie już nie takie super jak w AFN. Słabszych, starszych dieseli nie wymieniam, bo to dzisiaj nie ma racji bytu z uwagi na osiągi. No chyba, że komuś nie przeszkadzają czasy około 20s do setki, wtedy czemu nie. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2012, 19:41 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jiGsaw napisał(a):
z codziennej eksploatacji


jak już powiedziałem e39 530dA Trumna pali w mieście 12l, więc myślę, że e46 330d manual spokojnie 9l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 19:44 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Myślę, że zwrot w temacie przyniesie dopiero ewentualna wypowiedź BARNABY, który nota bene nieźle się zdziwi, kiedy przeczyta, że jego post wywołał już 7 stron dyskusji, w tym część nawet rzeczowej ;)

Do jednej rzeczy chciałbym się odnieść, choć średnio dotyczy ona tematu. Mianowicie Byczus przywołał spalanie 328 na 13,5l. Wypowiadam się jako posiadacz (jeszcze) m52b28. Spalanie w mieście (ponad 200 tys.), krótkie odcinki i częste mniejsze lub większe korki mieści się bez zwątpienia poniżej 13 litrów. A mówię tu jeszcze dodatkowo o budzie E39.

Pozdrawiam.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
jiGsaw napisał(a):
No o tym już była dyskusja też, na żywo jest na odwrót prędzej. Zdecydujmy się panowie na jeden tryb pisania - albo jesteśmy praktykami i wymieniamy się doświadczeniami i wiedzą praktyczną albo obniżamy jakość dyskusji podając jako ?argument? wycinki z katalogów, które jak powszechnie wiadomo, zarówno co do osiągów, jak i spalania często mają się nijak do faktów z codziennej eksploatacji.


Dobra to krótka piłka z mojej strony , miałeś kiedyś Diesla że pisze od strony "Praktyki" ? Bo mi sie wydaje że nie miałeś... Zgodze się w pełni że benzyna tańsza bedzie w eksploatacji jeżeli chodzi o naprawy tylko nie zawsze jest tak że nic sie nie psuje i to że opinia co do diesli jest taka że Turba padają i sprzegła/dwumasy to nie jest że w każdym ! Bo sie pytam kto zakłada temat że ma Diesla i sie nie psuje od 50-100tyś km ? po to jest forum żeby takie tematy zakładać. i jak ktoś robi 800-1000km miesiecznie to Diesel poprostu sie nie opłaca (jeżeli mówimy o wiekszej pojemnosci z turbiną a nie Wolnossące Diesle) ale jak ktoś robi 3-4tyś KM miesiecznie to troszke inaczej wygląda. I nie wychodź mi tu z argumentem że Diesel Gorzej pojedzie bo to nie dotyczy wszystkich silników !

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To, że nie miałem dizla nie znaczy, że nic na jego temat nie powiem sensownego, bo mam znajomych, m.in. Ciebie ;), widzę jakie są opinie ludzi w tym temacie, ich wydatki, inne tematy itd., można to jakoś zestawić.

Nie w każdym, ale ryzyko w przypadku starego jest duże na tyle, że nie warto go podejmować według mnie i moich wyliczeń. W większości przypadków seryjny diesel o podobnej mocy jedzie gorzej od benzyny, chociażby z uwagi na masę. Owszem, na pewno znajdą się wyjątki od reguły. ;) Przy 3-4tys km miesiecznie na pewno sie opłaci, zwłaszcza w przypadku nowego auta, odliczania sobie vat itd., w przypadku starego jak chcemy długo jeździć to może też, bo nawet jak się wszystko zepsuje (mamy pecha) to sobie naprawimy i nam się to w końcu zwróci. Ja jednak bym się nie rozdrabniał na takie kombinacje, bo nie widzę tej dużej różnicy po prostu i hazard mnie nie kręci. Czekam na jakieś argumenty w sprawie moich wyliczeń.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
ja tam mam zwrot 0,95zl z kazdego litra(mam ich 1500 na rok) wiec leje sobie ultimate do beemki i craftera za 5zl,reszta lata na ruskim/bialoruskim ON w cenie 4,20zl/litr i jest ok:)u mnie same diesle,niechce gazownikow....benzyna hmmm raczej nie,diesel to diesel takie moje zdanie tylko trzeba dbac o niego.

_________________
Moja buma: viewtopic.php?f=6&t=73243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
jiGsaw napisał(a):
To, że nie miałem dizla nie znaczy, że nic na jego temat nie powiem sensownego, bo mam znajomych, m.in. Ciebie ;), widzę jakie są opinie ludzi w tym temacie, ich wydatki, inne tematy itd., można to jakoś zestawić.

Nie w każdym, ale ryzyko w przypadku starego jest duże na tyle, że nie warto go podejmować według mnie i moich wyliczeń. W większości przypadków seryjny diesel o podobnej mocy jedzie gorzej od benzyny, chociażby z uwagi na masę. Owszem, na pewno znajdą się wyjątki od reguły. ;) Przy 3-4tys km miesiecznie na pewno sie opłaci, zwłaszcza w przypadku nowego auta, odliczania sobie vat itd., w przypadku starego jak chcemy długo jeździć to może też, bo nawet jak się wszystko zepsuje (mamy pecha) to sobie naprawimy i nam się to w końcu zwróci. Ja jednak bym się nie rozdrabniał na takie kombinacje, bo nie widzę tej dużej różnicy po prostu i hazard mnie nie kręci. Czekam na jakieś argumenty w sprawie moich wyliczeń.



jiGsaw Trochę racji masz co do tej benzyny, choć sam nie piszę, że nie lubię diesla bo go lubię. A więc tak jadąc ekonomicznie kuzyna e39 530i w benzynie w manualu spaliła mi 7,2l na 100km :szok: < 30 % miasto, 70 % trasa> . Ten odcinek drogi powtarzałem parę razy i wynik był obliczany na podstawie tankowań.

Z kolei jadąc tym samym odcinkiem w203 200cdi<manual> spalanie oscylowało wokół 5.5l < przy takich samych prędkościach>

Róznica niecałe 2 litry...... moc 122ps vs 227 < bo tyle wypluła e39 na hamowni >


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: Seat
Kod silnika: Ibiza
jiGsaw napisał(a):
To, że nie miałem dizla nie znaczy, że nic na jego temat nie powiem sensownego, bo mam znajomych, m.in. Ciebie ;), widzę jakie są opinie ludzi w tym temacie, ich wydatki, inne tematy itd., można to jakoś zestawić.

Nie w każdym, ale ryzyko w przypadku starego jest duże na tyle, że nie warto go podejmować według mnie i moich wyliczeń. W większości przypadków seryjny diesel o podobnej mocy jedzie gorzej od benzyny, chociażby z uwagi na masę. Owszem, na pewno znajdą się wyjątki od reguły. ;) Przy 3-4tys km miesiecznie na pewno sie opłaci, zwłaszcza w przypadku nowego auta, odliczania sobie vat itd., w przypadku starego jak chcemy długo jeździć to może też, bo nawet jak się wszystko zepsuje (mamy pecha) to sobie naprawimy i nam się to w końcu zwróci. Ja jednak bym się nie rozdrabniał na takie kombinacje, bo nie widzę tej dużej różnicy po prostu i hazard mnie nie kręci. Czekam na jakieś argumenty w sprawie moich wyliczeń.


dla mnie "praktyka" to własne doświadczenie a nie przez kogoś tymbardziej mój obecny samochód który może zniesmaczyć (ale to niestety pozostałość po poprzednim właścicielu ) zresztą z kupnem starego diesla jest jak z kupnem starej benzyny nie ma reguły dlatego podchodze do tematu że wie sie co ma i wtedy można mówić o oszczedności benzyna/diesel co do nowych aut bym sie kłócił tymbardziej bo w wiekszości nowych benzyn masz Turbin a wiec wiecej NM = problem z dwumasem/sprzegłem + oczywiście Turbiny .

Miałem Tdi zeswapowane (130KM zrobione na 175KM) które było wsadzone nogą i było sporo problemów z nim (ale nie z samym silnikem tzn. sprzegło , turbina itp.) a i tak jeździłem prawie 2x wiecej niż moim Compactem 2.8 z którym nie miałem w ogole problemów praktycznie bo palił 7L wiecej do tego droższego paliwa tyle że ja robie 3-4tyś km miesiecznie wiec koszty paliwa są dla mnie znaczące - co innego jak bym robił 1000km miesiecznie.

A żeby nie było zaraz że rzesza BMKARZY mi napisze że 2.8 miałem więcej frajdy z jazdy to TDI także mi dawało kupe frajdy !

_________________
był :
Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 405/720NM+NX- ET@ 11.91
Seat ibiza 6k 4x4 1.9TDI 420KM/750nm ET@ 11.40


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2012, 20:42 przez barthezz2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Wojt4S90 napisał(a):
peugeot 206 1.1 :wstyd: (od czegoś trzeba było zacząć :zawstydzony: ) spalanie miasto 8l trasa 6. I na co był mnie ten 1.9tdi ja się pytam? :mur:
Trasa 60cio konnym autem to musi byc niezla katorga :rotfl: A tak TDI 110KM i elegancko sie leci :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Podsumowując temat to duży diesel wcale nie jest przerostem formy nad treścią. Patrząc na dzisiejsze diesle i zakładając ze auto ma przejechać bezawaryjnie 200tys km to chyba dobry wybór np 335d nad 335i jeśli pokonujemy rocznie dużo km na długich trasach. W śród dużych diesli są także niewypały takie jak np 740d czy 5l V10 VW gdzie można śmiało powiedzieć o przeroście formy nad treścią, ale 3 litry diesel bmw chyba ma jakiś sens, tak mi się wydaje. Także i wśród benzyniaków były wpadki konstrukcyjne.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przerost formy nad trescia, czyli diesel pow 2l
PostNapisane: 7 kwietnia 2012, 20:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
barthezz2 napisał(a):
Miałem Tdi zeswapowane (130KM zrobione na 175KM) !


Chyba zchipowane :)


Jazda mocnym dieslem z duża wartością NM też daję niezła frajdę. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL