BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 21:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] AIRBAG KONTROLKA ŚWIECI
PostNapisane: 26 lipca 2007, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Witam. Mam taki problem że kontrolka airbag-u świeci po włączeniu zapłonu przez 2-3 minuty i gaśnie. Zaczeło się tak dziać od momentu kiedy wyjąłem licznik żeby wymienić żarówki podświetlenia i musiałem odpalić autko (bez licznika) żeby go przestawić. Poduszki nawet nie dotykałem. Przedtem też się zaświecała ale gasła po kilku sekundach. Poradzcie co z tym zrobić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
musisz jechać na kompa na wykasowanie błędu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 00:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
Temat sprzed dwóch lat, ale go odświerzę żeby nie tworzyć nowego... Zrobiłem dokładnie to samo co autor postu i mam teraz identyczny problem...
Byłem w jednym warsztacie, ale powiedzieli mi że nie mają interfejsu do starych BMW... Czy stare beemki (moja to grudzień '93) mają jakiś inny interfejs diagnostyczny??? Moje drugie auto to mondeo diesel z 2005 roku i tam złącze jest w środku i zupełnie inaczej wygląda, ale wiem że nazywa się OBD2... To w beemce to OBD1 czy jakieś inne???

No i czy naprawdę muszę jechać na kompa czy da sie to jakoś ominąć???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 07:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Starwarrior1981 napisał(a):
Temat sprzed dwóch lat, ale go odświerzę żeby nie tworzyć nowego... Zrobiłem dokładnie to samo co autor postu i mam teraz identyczny problem...
Byłem w jednym warsztacie, ale powiedzieli mi że nie mają interfejsu do starych BMW... Czy stare beemki (moja to grudzień '93) mają jakiś inny interfejs diagnostyczny??? Moje drugie auto to mondeo diesel z 2005 roku i tam złącze jest w środku i zupełnie inaczej wygląda, ale wiem że nazywa się OBD2... To w beemce to OBD1 czy jakieś inne???

No i czy naprawdę muszę jechać na kompa czy da sie to jakoś ominąć???


93 rok to napewno okrągłe 20 pin ADS, ominąć się nie da trzeba skasować na kompie
dodatkowo powiem ze byle jaki fejs/soft tego nie ruszy

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 10:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
krilan napisał(a):
okrągłe 20 pin


Dokładnie... więc muszę znaleźć jakiegoś speca od BMW... :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 12:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
Małe update... Odłączyłem aku na jakieś 30min i po ponownym podłączeniu kontrolka zapala się i gaśnie tak jak powinna :hurra: :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 16:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Starwarrior1981 napisał(a):
Małe update... Odłączyłem aku na jakieś 30min i po ponownym podłączeniu kontrolka zapala się i gaśnie tak jak powinna :hurra: :hurra: :hurra:


to mialeś szczęście, jak pierwszy raz wyjmowałem deskę to kontrolka najpierw migala chwilkę a póxniej na stałe świeciała i moj carsoft nie dał rady

teraz juz znam procedurę wyjmowania deski, w weekend wymienaim kondensatory (wrzucę fotki i opis do DIY), a jak by cos wyskoczyło tym razem to wspomoze mnie mój DIS

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL