BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Jeztom napisał(a):
stones1 napisał(a):
5 biegowy CL ma 11,5 do 160km/h.... wiec :rotfl:


Elastyczność to nie przyspieszenie do 160km/h , pozatym porównujesz inne "bajki" . pzdr


PS: A myślałem że CL jest tylko dużo bardziej komfortowy hahahahhaa


no widzisz CL nie dosc ze jest szybszy to i ma lepsze zawieszenie ;) . bywa.

p.s.

e32 uwazam za najlepsze auto wszechczasow - to tak nawiasem mowiac.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 26 lipca 2007, 12:51 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
valdorane napisał(a):
Kolejna ciekawostka!

ROLLS-ROYCE 100EX EKSPERYMENT NA STULECIE

W marcu 2004 roku Rolls-Royce, na stulecie firmy wypuścił eksperymentalny samochód: R&R 100EX. Kabriolet z czterema miejscami siedzącymi i silnikiem V16!



Jest to ulepszona wersja 6 litrowego silnika BMW V12. Zwanego Goldfish, czyli 16 cylindrowe monstrum o pojemności 8998 cm³ i mocy 600KM (!) i momencie obrotowym wynoszącym 920 Nm (!).


o to tak :ok: , ale 408 konne v16 z osiagami jak v12 w w140 nie powalalo by.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 990
Lokalizacja: Żory
Moje BMW: E46 330i, było kilka
Kod silnika: M54B30
stones1 napisał(a):
no widzisz CL nie dosc ze jest szybszy to i ma lepsze zawieszenie ;) . bywa.

Super :)


stones1 napisał(a):
e32 uwazam za najlepsze auto wszechczasow - to tak nawiasem mowiac.

mnie też się podoba :)

Chciałbym posłuchac tej V16-tki...

_________________
Pełna oferta oryginałów i zamienników dla BMW|MINI|MOTORRAD

http://www.ASO-BMW.pl[/b]
https://www.facebook.com/ASOBMW/

Sprzedam:
BMW X3 Sport Pakiet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kurde, ja przecież czytałem już ten temat na forum.....

? :niepewny:

Nawet te wyniki z Cartest, przyznać się skąd autor przkopiował ten wątek ?

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Jeztom napisał(a):
stones1 napisał(a):
swoja droga czy nie jest interesuajce ze MB wprowadzajac pierwsze w140 v12 z 4 biegowa skrzynia wyciagneli z niego wlasnie 408 koni?


nie, nie jest ciekawe.

Bo z 5,4 BMW wycisnęło wczesniej prawie 400KM. pzdr


chodzilo mi o cos zupelnie innego... BMW pokazalo tym v16 szczyt swoich mozliwosci w 1987 roku. Moc - 408 koni czy w tym swietle przypadkowo S600 w140 mial moc ustawiona na 408 koni? Mysle ze nie i to uwazam za interesujace, to ze MB chcial "przebic" BMW wprowadzajac seryjnie wlasnie te 408 koni. Chodzi mi o to ze ta moc jest idnetyczna, co do konika , o to mi chodzi, to interesujace czy nie?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 26 lipca 2007, 11:43 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 11:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
chłopcy chłopcy prosze o spokuj bo mama nie da budyniu na podwieczorek!!! :hyhy: :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Boogie napisał(a):
Kurde, ja przecież czytałem już ten temat na forum.....

? :niepewny:

Nawet te wyniki z Cartest, przyznać się skąd autor przkopiował ten wątek ?



Przeczytaj jeszcze raz, dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 13:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Ciekawie się czyta takie tematy :ok:
Silnik to niezły potwór, ten z rolls'a to wogóle powala :szok: :oczami:
Ciekawe, które ASO w Polsce podjęłoby się serwisu tej V16 :rotfl: :rotfl: :zdziwko:

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a tak naprawde to czemu mechanicy "boją" sie podjac sie serwisowania v12 ?? Bo chyba chodzi po prostu o to ze jest to czasochlonne i wola zmieniac swiece w R4 5 razy niz raz w v12 bo im sie nie kalkuluje.. innego powodu nie widze , tak jak nie widze nic skomplikowanego w M70 czy M73.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 13:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Świece, świecami - moga policzyć koszt x 2, ale tak np.:
wymiana zimeringu na wale pomiedzy blokiem silnika a blokiem skrzyni automatycznej ?? :rotfl: :rotfl: (jak piszę głupoty to mnie poprawić :niepewny: )

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 14:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zadna roznica w porownaniu do R4

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 14:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
V16... Chryste...

A dlaczego nie wprowadzili? Myślę, że z tego samego powodu, co M8 ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 284
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Moje BMW: E28,E34, jest E38
Kod silnika: m60b40
bardzo interesujący kąsek :hyhy: te V16 musi pracować niczym Chopin na fortepianie :cwaniak:

_________________
Obrazek

BMW For Life!!

[you] :?:

panie z pińcet....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
V16 w E32 niezły rarytas :ok:
a tak swoją drogą to w tamtych czasach ten motor chyba tylko mieścił się w E32 :)

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 22:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
na 100% znalazłby się ktoś kto by go upchał w e30.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 09:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
kaden napisał(a):
na 100% znalazłby się ktoś kto by go upchał w e30.


....i zagazował :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Goldfish, czyli V16 w wykonaniu BMW.
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 14:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 814
Lokalizacja: WROCŁAW
Moje BMW: e21/3x850/Z3/2xZ4,M3
Kod silnika: M70B50
znalazłem ciekawy artykuł na temat tego silnika

http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf

_________________
850i 6b Manual Diamantschwarz
viewtopic.php?f=6&t=167668
850i 6b Manual Rosso Corsa
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166537
Z3 2.8 Roadster M Optik
viewtopic.php?f=6&t=152954&p=2012676#p2012676
Z4 3.0i G Power SK Plus RS
viewtopic.php?f=6&t=164216&p=2171698#p2171698
M3 E36 3.2l SMG
viewtopic.php?f=89&t=167590


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Goldfish, czyli V16 w wykonaniu BMW.
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 14:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 538
Lokalizacja: LBI
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Był jeden producent który produkował V16 mało seryjnie, a mianowicie Bugatti. Nie pamiętam szczegółów ale dla chcącego... Oglądałem kiedyś program na Discovery World o ciekawych konstrukcjach silników i było też o Goldfishu i V16 Made by Mercedes. :hyhy:

_________________
Ból i tęsknota - ale już niedługo!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Goldfish, czyli V16 w wykonaniu BMW.
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 15:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
PabloM5 napisał(a):
Był jeden producent który produkował V16 mało seryjnie, a mianowicie Bugatti.

a cizeta?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Goldfish, czyli V16 w wykonaniu BMW.
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 15:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
A cadillac? Coś tam V16 się przewijało, ale nie wiem, czy trafiło do seryjnej produkcji.
W każdym razie uważam, że im więcej tym lepiej traci sens powyżej 8cylindrów. Silniki powyżej 12tu raczej nie trafią nigdy do seryjnych dużych produkcji, gdyż są pozbawione sensu. Głowica na 8cylindrów, boszsz te problemy z odkształcaniem, z uszczelką, aż się boję myśleć.
Jedynie W16 ma jeszcze jako-tako rację bytu, tylko ze względu na to, że nie jest to V.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL