BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 632 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 11:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
kontroweryjny silnik to i nazwa musi wywoływać emocje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 11:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ale co ciekawe na silniku jest napis M Performance a nie np M POWER lub samo M a na stronie bmw.de, M550d jest w grupie aut serii 5 lecz nie w zakładce aut //M :D

Ciekawe jaki będzie początek nr VIN tych aut- WBA czy WBS, hehe

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 11:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Frank napisał(a):
WBA czy WBS, hehe


Czas wprowadzić nową kategorię - WBD :D

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 12:03 
Tomek napisał(a):
Frank napisał(a):
WBA czy WBS, hehe


Czas wprowadzić nową kategorię - WBD :D


dobrze, że nie WMW :looka:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 16:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
Hans' napisał(a):
F10 i co chwila przewija się stwierdzenie, że brakuje im prowadzenia z E60.

Dziwisz się ? to zerknij na mase F10
Układ jezdny z e60 z masą siódemki....


Stary post, ale to akurat nieprawda. Układ jezdny F10 ma niewiele wspólnego z tym z E60 i o wiele bliżej mu do rozwiązań z F01. Przednie zawieszenie F10 podobnie jak F01 ma trzy wahacze - dwa pojedyncze na dole i jeden dwuramienny na górze. Konstrukcja tylnego zawieszenia F10 również jest bliźniacza z F01 a nie z E60 choć tu różnice względem poprzednika są mniejsze. Masa? Średnio wyższa o 30 kg względem poprzednika (dla podobnych wersji silnikowych).

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Wracając do samego M550dx - na pewno pokazuje jak mocno diesel się zmienił i jak dużo można przy umiejętnych zabiegach konstrukcyjnych uzyskać. Trzeba oddać BMW palmę pierwszeństwa we wprowadzeniu na rynek tak mocnej jednostki wysokoprężnej. Nie da się zaprzeczyć - większość topowych wersji benzynowych z lat 90-tych czy początku lat XXI wieku będzie miała problem z przegonieniem tego diesla. Choć zgadzam się że przy prawdziwych M nie imponuje osiągami. Jednocześnie nie wyobrażam sobie wybrać tej wersji silnikowej zamiast 535i. Szczególnie biorąc pod uwagę różnice w cenach. Wychodzę z założenia że jeżeli ktoś wydaje tak duże pieniądze za tę wersję w stosunku do np. 530i to dopłaca do mocy i osiągów. A przy wykorzystaniu pełni mocy i osiągów różnica w zużyciu paliwa względem 535i czy 550i zapewne zniknie. A skoro tak to co pozostanie? Stosunkowo niedużej (jak na tę moc) pojemności potrójnie doładowana jednostka, która raczej nie da takiej harmonii rozwijania mocy a tym samym komfortu jazdy jak 535i czy 550i. Podsumowując - bardzo szybka wersja F10, ale za droga w stosunku do mocnych benzynowych wersji i niepotrzebnie opatrzona literą M.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 19 kwietnia 2012, 17:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
stones1, wiele się nie udzielasz ostanio na forum, ale jak coś napiszesz to aż chce się czytać! w zupełności się z Tobą zgadzam, takie podsumowanie tego tematu :)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 20 kwietnia 2012, 19:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
stones1, to Ty żyjesz? :D

hmmm nie wiem, czy triturbo nie ma takiej harmonii rozwijania mocy???? hmmm, no nie wiem. chyba bym się spierał..... jeżeli turbinki są naprawdę dobrze skonfigurowane i dopasowane do poszcezgólnych obrotów i prędkości to bo ja wiem.... Bugatti veyron ma 4 turbinki i ciśnie harmonijnie od 0-400km/h. Pytanie tylko, co będzie jak się te turbinki trochę podjadą...wtedy zaczną się cuda dziać :)

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2012, 16:10 przez BARNABA, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 08:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no cudowne to to autko będzie przez pierwsze 3 latka ap otem jak w niemczech padnie 200 tysięcy i trafi do polski gdzie z roku na rok autom ubywa kilometrów i średnio jak jedna taka turbawka wytrzymuje 5 lat to i tak co półtora roku czeka nas 1 sztuka jak to będzie miało 10 lat i trafi w ręce obecnych posiadaczy 320d i dostanie chipa to sie chyba rozleci ;) w krotkim podsumowaniu serwisu tego autka jako 10 czy 15 latka sobie nie wyobrażam obstawiam, że przy tym to M73B54 to taniutki i bezobslugowy silnik podobnie jak wiekszość V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 09:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
M57TU2D30 też się miały rozpadać a jednak po paru latach temat jest na tyle rozpracowany że poprostu do eksploatacji trzeba doliczyć parę dotychczas nieznanych baboli (np kolektory), potrząsnąć sakiewką i lata się dalej. Pożyjemy, zobaczymy. M62 kiedyś to też była wiedza tajemna. Ba, jakbym tak fora czytał to bym M52 nie kupił bo przecież nikasil i tłoki wypadają :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 09:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no tak ale stopień kmplikacji M7TU2D30 czy takiego M62 jest bardzo daleki od tego cudeńka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 09:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Zdzira 850I, nie tak do końca. Popatrz z M62 z alternatorem chłodzonym wodą i vanosami. Powinieneś dobrze wiedzieć, że to nie jest najtrwalszy silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 09:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Zdzira 850I napisał(a):
no tak ale stopień kmplikacji M7TU2D30 czy takiego M62 jest bardzo daleki od tego cudeńka


W czasach popularności M20/M30 to były kosmiczne technologie i na giełdzie panowie nawet bali się w oponke kopnąć żeby się te, panie, komputery nie popsuli ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
wiem ,że nie jest najtrwalszy układ chłodzenia M62 to tragedia ale uważasz, że w takim triturbo układ chłodzenia jest lepiej rozwiązany zwłaszcza, że pod maską trzeba wychłodzić 3 turbawki??? wątpię zwłaszcza jak pomyślę o normach spalin jakie taki kopciuch musi spełniać to ma pewnie mniej trwałe chłodzenie od dupnego M62 do tego ma 3 turbinki i tony elektroniki to nie dobrze rokuje zwłaszcza w czasach "oszczędnej" produkcji

Tomek wiem ,że za jakiś czas to będzie norma i mechanicy się nauczą tylko o ile oni się nauczą to kto będzie chciał serwisować te 3 turbiny wtryski i cała resztę gówna?????? bo skoro takie m62 może przysporzyć problemów to taki diesel wytworzy ich z 5 razy tyle taka smutna prawda natomiast ma za to osiągi lepsze od m62 mimo sporo mniejszej pojemności choć to głównie zaleta automatu o 7 biegach ze skrzynia 5hp24 nie szłoby mu tak dobrze ale de facto jest to majstersztyk dzisiejszej inżynierii nie jest to raczej auto do oszczędnej jazdy ( do tego służy golfik 1,9 tdi 130 KM ) ale do pokazania co koncern bmw potrafi stworzyć a sens samego istnienia tego motoru jest mały bo to ani m ani super szybkie ani dźwięku a co to za sportowe auto z klekotem podjżeżdżasz na zlot M i twoje auto robi kle kle a reszta basowy pomruk za taka forse to wiocha niesamowita wg mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 13:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
wiocha to to co piszesz. :spi:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 21 kwietnia 2012, 14:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
BARNABA napisał(a):
stones1, to Ty żyjesz? :D


:orany: tak :orany:
BARNABA napisał(a):
hmmm nie wiem, czy triturbo nie nie da takiej harmonii rozwijania mocy???? hmmm, no nie wiem. chyba bym się spierał..... jeżeli turbinki są naprawdę dobrze skonfigurowane i dopasowane do poszcezgólnych obrotów i prędkości to bo jak wiem.... Bugatti veyron ma 4 turbinki i ciśnie harmonijnie od 0-400km/h. Pytanie tylko, co będzie jak się te turbinki trochę podjadą...wtedy zaczną się cuda dziać :)


Pisząc o harmonii rozwijania mocy i komforcie pracy dużej wielocylindrowej jednostki o podobnej mocy jak M550d mam na myśli sytuacje normalnej jazdy, a nie ruszenia z miejsca z gazem w podłodze i trzymaniem go w tej pozycji dopóki nie osiągniemy prędkości maksymalnej. W takich warunkach silnik daje nam wszystko co ma w zanadrzu. Jednak w sytuacji gdy jedziemy spokojnie na wysokim biegu np. 100 km/h i chcemy zwiększyć komfortowo, ale jednocześnie z odpowiednim impetem jak na niemal 400 konny silnik zamontowany w serii 5 prędkość do 160-200 km/h wrażenia mogą być inne. Tu może wyjść stosunkowo niewielka jak na tę moc pojemność i istotna wada tak wysilonego silnika - owszem jego moc maksymalna to 381 koni przy 4000 obrotów i 740Nm już od 2000 obrotów ale nie wystarczy musnąć pedału gazu przy 4000 obrotów by poczuć 381 koni. 381 koni przy tej wartości obrotów będziemy mieli do dyspozycji dopiero gdy 3 turbiny rozkręcą się do odpowiednich obrotów. Warto o tym pamiętać przy każdy doładowanym silniku. Oczywiście 550i jest także doładowane, ale możemy podejrzewać że tam większy procent mocy jest uzyskiwany z samej wielkości silnika i liczby cylindrów, a turbiny są tylko dodatkiem (oczywiście piszę umownie), który pozwala na osiąganie ogromnej mocy i momentu w bardzo szerokim zakresie obrotów. Jeździłem 550i i np. tym http://carlsson-polska.pl/7-news/86-ck6 ... zapraszamy Carlssonem. W 550i nie zauważyłem żadnej wady wynikającej z faktu doładowania silnika względem wolnossącego Carlssona. Gdybym porównał te dwa samochody (550i CK63) w normalnej jeździe a nie sprintach od 0 km/h z np. ekstremalnie wysiloną Imprezą o podobnej mocy to co nazwałem harmonią rozwijania mocy w Imprezie zapewne pozostawiło by sporo do życzenia.. A pamiętajmy że F10 M550d waży 2 tony, tak więc 'kopniaki' od nagłych przyrostów mocy przy przyspieszaniu niekoniecznie po redukcji mogą być sporą wadą. Tak przynajmniej jest w normalnej jeździe S250 CDI. Ostatecznie 204 konie w takiej S klasie to całkiem w porządku moc. Sprint do setki na poziomie 8,2 s to również akceptowalny i sugerujący miłe wrażenia parametr. A jednak w zwykłej jeździe S klasa z tą jednostką traci większość komfortu jaki normalnie może oferować i nigdy nie zamienił bym np. 728i e38 na taką wersję S klasy. Oczywiście wiem że przykład z czterocylindrową jednostką w S jest skrajny, M550d ma jednak 6 cylindrów w rzędzie co jest kolosalna przewagą nad S250CDI. Jednak myślę że są to podobnie wysilone jednostki i obawiam się że w stosunku do 535i czy 550d M550d będzie miała właśnie taki problem - brak harmonii i komfortu jakiego oczekiwało by się na podstawie samych parametrów (moc, moment obrotowy, czasy przyspieszeń).

Ciekawe porównanie 550i i M550d:

http://www.zeperfs.com/en/duel3531-4161.htm

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 23 kwietnia 2012, 10:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Dajcie spokój już tym kopcuchom ;)
Teraz kolej na M w serii 7 :hyhy:
viewtopic.php?f=8&t=114819

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 23 kwietnia 2012, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Bierute wiocha to auto "sportowe" puszczające czarne bąki i klekoczace do tego

Ty masz prawo mieć swoje wyobrazenie sportowego auta a ja swoje i u mnie po za osiągami musi być dźwięk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 23 kwietnia 2012, 12:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Zdzira 850I napisał(a):
Bierute wiocha to auto "sportowe" puszczające czarne bąki i klekoczace do tego

Ty masz prawo mieć swoje wyobrazenie sportowego auta a ja swoje i u mnie po za osiągami musi być dźwięk

Normalnie omijam ten temat bo wypadało by go zamknąć....
Ludzie nie jesteście obiektywni , robicie dziwne porównania ,kopciuch śmierdziuch itd.
Czy to auto ma to M czy nie ma ...osobiście mi wali .
Jedni lubią klekot inni nie. Jedni lubią grube inni chude panie lub panny , auto jest ciekawą opcją i na pewno znajdzie wielu odbiorców.
Nie ważne czy zepsuje się po tygodniu czy po 10 latach ! Nie oceniajcie czegoś na podstawie wypocin jakiegoś pismaka ,który widział to auto na zdjęciach. Jak wy !
Kopciuch ... co za tekst bo auto spełnia euro 6 . Dźwięk pracy silnika........ nowoczesny diesel jest bardzo cichy a ten akurat wyjątkowo . I wybaczcie nuta dla ucha jest również indywidualna mi bardzo odpowiada praca 6 garów w rzędzie . I niech nikt nie mówi że jest nie do przyjęcia.
Bo dla wielu jest i dla wielu będzie to ładne brzmienie (nie ryk)
Co do dynamiki i elastyczności stones wkleił link do ciekawego porównania ..... moim zdaniem nie wygląda to blado . Powiem więcej jest dobrze ! I nie zapomnijcie że jeśli przy 2000obr silnik ma 750Nm to przy 1100obr ma 400Nm . To siłą rzeczy musi świetnie zapierdzielać. I nie gadajcie o jakimś kosmicznym i porównywalnym do turbo benzyny zużyciu paliwa bo nie boje się powiedzieć że będzie to spora różnica. Silnik diesla miał i ma znacznie większą sprawność energetyczną i tego nie zmienicie.
Auto nie jest na tor !!! To propozycja dla miłośników diesla ,dla bogatych i kosmitów takich jak ja ,choć nie do końca bo raczej nie ma szans na to abym kiedyś mógł posiadać to auto.

Porozmawiajcie o technologi rozwiązaniach w aucie -silniku ,o myśli technicznej a nie ciągniecie jałowa gratkę.. że kopciuch :wstyd: Porażka ! A Ci co nie wiedzą co to wtrysk bezpośredni i CR ..... bo tak są zasilane nowe benzyny i patent wzięty od diesla , niech pogadają o wykończeniu wnętrza, chcecie narzekać? śmiało skóra jest tania! do tego z byka a nie z bawołu i szybko się zniszczy . :niepewny:
Ja rozumiem że można być zwolennikiem silnika benzynowego... ale nie zachowujcie się jak konie ...klapki na oczy i wio.
Macie jakieś horyzonty myślowe ?.... jedyna wasza myśl to : " to diesel więc się spier.doli"

Gadacie jak wróżki co się spierd. ? turbina , turbiny ,wtryski , tłok , blok ,czy głowica ?
Każdy z was zapewne ma czarodziejską kulę ...

Bądźcie obiektywni i proszę dajcie na luz, bo auto jest piękne i silnik ciekawy i każdy użytkownik cywilny tego auta ,będzie miał sporo przyjemności z jazdy .

Pozdrawiam Krzysiek
Teraz możecie mnie opluć .. miłośnicy benzyny.. ortodoksi bez wyobraźni i luzu w życiu. ;) :rotfl:

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nowe M550dx - DIESEL POWER
PostNapisane: 23 kwietnia 2012, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Po tej wypowiedzi Krzysiek, lepiej w Toruniu sie nie pokazuj :D hahahahah :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 632 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL