BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] obnizony tył ......co jest????
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
witam mam pytanie i prosbe o pomoc jednoczesnie; mianowicie wydaje mi sie ze cos jest nie tak z zawiszeniem ,"dupa" mi siedzi za bardzo chyba a jesli zabiore 2 lub 3 osoby to prawie pol kola chowa mi sie za nadkole .czy moglby ktos doradzic czy musze wymienic sprezyny, amortyzatory - jakos podniesc tyl samochodu czy co w ogole:)wolalbym gdyby tyl samochodu byl wyzej..z gory dzieki

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
powinieneś wymienić sprężyny - to one podtrzymują ciężar auta. Tył nie powinien siadać tak mocno.

amortyzatory mają za zadanie tłumienie drgań od podłoża, ale prawdopodobnie też powinieneś je wymienić (można domniemywać, że skoro sprężyny nie były dawno wymieniane to amortyzatory też nie).

Przy okazji zwróć uwagę na elementy mocujące (centrujące) amortyzator - jeśli są zużyte też trzeba je wymienić, tym bardziej, że ich koszt to ok. 50zł za komplet.

A może poprzedni właściciel skrócił sprężyny zamiast wymienić na niższe i twardsze ? ;p

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
mysle ze eksploatacja, wczesniej jezdzila tym pani w niemczech i watpie zeby cokolwiek robila:)dzieki za rade wkladam fotki troche slabe ale moze moznaby sie czegos dopatrzec.[img][img]http://img45.imageshack.us/img45/1889/bm1ku0.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
[img][img]http://img403.imageshack.us/img403/5158/bm2gb9.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
pamo ma racje to raczej na bank sprężyny,"siadły" po prostu-jak nic nie było robione to się po prostu poddały ;) .Możesz podjechać przed wymianą na stacje diagnostyczną niech Ci zrobią badanie amorków.Dowiesz się od razu w jakim są stanie.No chyba że już ciekną.... :zalamany:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
dzieki chlopaki :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
tyl wcale, tak nisko nie siedzi, obstawiam amo i springi wymeczone...

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 06:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
na standardowym zawieszeniu większość E36 tak wygląda (moja przed wymiana springów wyglądąła podobnie), wg mnie nie ma tragedii, ale skoro przy pełnym załadunku jest bardzo nisko to stan zawieszenia jest już nie najlepszy

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 08:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
no wlasnie tez tak mi sie wydaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 18:47 
Ja miałem tak samo. wystarczyło wymienić tylko amortyzatory i wszystko jest git. Pozdrawiam!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 23:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: 740iL
Kod silnika: M62
dzieki:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL