BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 12:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
Hmm... Gdzieś już widziałem taki kartonik... :cool:

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 14:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Roger-Nysa napisał(a):
Bauer, Zatem "Nie do opowiedzenia -do zobaczenia"
TC, Błądzisz .... Ale OK :hyhy: Więc jak jest seryjna dawka dla m47N ? A jaka po programie na mniej więcej 190ps
Masz szansę się wykazać , na razie nie widziałem tematu w którym byś dzielił się wiedzą .
Fajnie uczyć się z forum.. dać od siebie to już nie bardzo . Pokaż chociaż jeden log twojego autorstwa zrobiony podczas diagnostyki przed wgraniem rzekomo swojego autorstwa programu :]

Ponadto zmień podpis bo o ile mi wiadomo nie masz zgody na reklamę w podpisie . Nie na tym forum. :kwasny:

Skoro bladze ... To zróbmy tak , popros kolegę o zmianę kalibracji wtryskow tzn czas wtrysku w górę i zrób logi i wyjdzieCi dalej 68 . Dlaczego ? Przecież to Ty z Adrianem powinniście mnie uczyć :) ale widzisz czasy sie szybko zmieniają ... To powiedz do ilu są skalibrowane seryjne wtryski i po co
Ci większe skoro jezdzisz na dawce 68 ... I po co zmieniacie czas wtrysku skoro 68 pokrywa sie z fabryczna kalibracja ...? Głupoty piszesz po raz kolejny ... I po to wam jest hamownia ...
Nic nie muszę Ci udowadniać ...
A jeśli przeszkadza Ci mój wpis to go usun w końcu jesteś " moderatorkiem " ...


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2012, 15:04 przez TC, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 14:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
jnx napisał(a):
u mnie pompa dawała zgodnie z ogranicznikiem( no czasami troszkę mniej w zależności od warunków ), więc nie wiem o co ci chodzi, jak znajdę to wstawię logi.


No a dziś przyszła taśma bazaltowa :)

Obrazek

a tu IC:


Obrazek

Bo wiesz tyle co widziałeś ... W logach max dawka zawsze będzie 51 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 15:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
bo jest ogranicznik poza tym napięcie na pompie chyba nie pozwalało na większą dawkę z tego co pamiętam..

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 15:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
skoro zostało zmienione napięcie to dawka się zmieniła ale ecu i logi dlaej pokazują 51 mg , oczywiście napięcie można zmieniać do pewnej granicy ... ale nie ważne ...
chcę poprostu pokazać niektórym wszechwiedzącym iż szczególnie dawka paliwa po remappie nie jest taka na jaką wskazują logi ... zwłaszcza jeśli ktoś chce przeprowadzać szkolenia w tym zakresie ... :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 16:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
TC, Ty nie pyskuj i się nie unoś bo mam wrażenie że żyjesz w jakimś stworzonym przez siebie świecie ,jesteś na forum ! Albo masz coś do napisania albo nie .

Poprosiłem cię o log podobny do mojego ,robisz diagnostykę przed chipowaniem to napisz jak :ok:
TC napisał(a):
To zróbmy tak , popros kolegę o zmianę kalibracji wtryskow tzn czas wtrysku w górę i zrób logi

Specjalnie pojadę 100 kilometrów w jedną stronę bo Ty chcesz się czegoś nauczyć :rotfl: :rotfl: dobre.

TC napisał(a):
Przecież to Ty z Adrianem powinniście mnie uczyć

Ani Adrian ani tym bardziej ja nie powinniśmy Cię uczyć ,bo niby dlaczego?
Ja nie chipuję , nie robię programów i nie żyję z tego ...więc nie do mnie ta gratka !
O czasach otwarcia wtrysku nie wiem NIC.

TC napisał(a):
To powiedz do ilu są skalibrowane seryjne wtryski i po co
Ci większe skoro jezdzisz na dawce 68 ...


:rotfl: Dobry jesteś Ty mi powiedz ! i czy ja pisałem że potrzebne mi większe wtryski ? Obudź się !
TC napisał(a):
I po co zmieniacie czas wtrysku skoro 68 pokrywa sie z fabryczna kalibracja ...?

Pisałem gdzieś o tym że mam zmieniony czas otwarcia wtrysku ? Ja tego nie wiem !

TC napisał(a):
Głupoty piszesz po raz kolejny ...

Napisz coś mądrego bo narzazie nadal nic... Tylko cwaniactwo !

TC napisał(a):
Nic nie muszę Ci udowadniać ...


Pewnie że nie musisz ... Możesz wnieść coś w wątek albo nadal kozaczyć ... obrałeś złą drogę ,moja cierpliwość się kończy .

Czekam na twój log ... taki tyci ,jeden jedyny .....
Jeśli nie masz nic konkretnego do dodania , nie pisz .

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 16:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
a Ty miałeś w moim wątku bardzo dużo do powiedzenia ...
to ode mnie darmowa lekcja dla osoby która chce robić szkolenia :
dawka w Twoim programie nie wynosi 68 ... mało tego po zmianie kalibracji na inne wartości niż zawarte fabrycznie nie jestes w stanie wyliczyć jaka jest dokładna dawka bez wyciągnięcia układu w celach pomiaru ...
tyle mam do powiedzenia i Twoja cierpliwość mnie nie interesuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 16:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
TC napisał(a):
chcę poprostu pokazać niektórym wszechwiedzącym iż szczególnie dawka paliwa po remappie nie jest taka na jaką wskazują logi ... zwłaszcza jeśli ktoś chce przeprowadzać szkolenia w tym zakresie ... :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Nie wiem jaka jest faktyczna dawka , sądzę że jeśli nawet mowa o ograniczniku i będzie to ogranicznik korelujący z masą mierzoną przez przepływomierz to jest to max dawka jaką komp poda ... jeśli pomiar na przepławce będzie słaby, na logu nie zobaczysz max 68mg.
Dzisiaj zaloguję seryjne auto .. i zweryfikuję to co piszesz.

Szkolenie to mocne słowo ... spotykamy się po to aby logować różne auta ,porównywać wykresy i wyciągać jakieś wnioski . Mowa była o ABC aplikacji DIS i diagnostyki .

Ty nie jesteś w stanie czegoś takiego zrobić ...... nie ma w tobie ani pasji ani trochę hobby ...TYLKO KASA. :wstyd:

TC napisał(a):
Twoja cierpliwość mnie nie interesuje

Może nie interesować :] Dzisiaj dostajesz ost za flame war i cwaniactwo . :dobani:
Gratuluję ... 3 OSTY I BAN.

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 16:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
wszystko co napisałem jest nawiązaniem do Twojego wpisu , więc nie rozumiem w czym masz problem ... ale spoko niedługo może się mnie pozbędziesz :hurra: bo przecież wam nie chodzi o kasę ... :rotfl: :rotfl: :rotfl: i napiszę Ci po raz kolejny że nie jest to moim głównym źródłem utrzymania , a dzięki mnie paru innych kolegów z bmw-klub zarabia ... i gdyby to nie była moja pasja to trzaskałbym wartosći w sofcie jak leci bez zagłębiania się jak w rzeczywistości działa dany sterownik albo w inne rzeczy nie potrzebne przy zarabianiu kasy ... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 16:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
TC napisał(a):
skoro zostało zmienione napięcie to dawka się zmieniła ale ecu i logi dlaej pokazują 51 mg , oczywiście napięcie można zmieniać do pewnej granicy ... ale nie ważne ...
chcę poprostu pokazać niektórym wszechwiedzącym iż szczególnie dawka paliwa po remappie nie jest taka na jaką wskazują logi ... zwłaszcza jeśli ktoś chce przeprowadzać szkolenia w tym zakresie ... :rotfl: :rotfl: :rotfl:


w takim układzie do czego służy ogranicznik momentu oraz ogranicznik dymienia? Edytując poszczególne mapy ustanawiamy pewne granice poza które pompa nie może wyjść, oczywiście wartości dawki uzależnione sa warunkami drogowymi, włączając w to oczywiście parametry silnika. To że nastawnik ma swoje granice to ameryki nie odkrywasz :D Ale wydaje mi się że jeśli podniesiemy napięcie nastawnika dalej to dawka może wyjść poza zakres mapy, wtedy może wyskoczyć błąd ale paliwo pójdzie.. (mowa oczywiście o parchach starszego typu)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Ostatnio edytowano 7 marca 2013, 09:04 przez jnx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 17:16 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
napisałem Ci że czasy się szybko zmieniają ...
ogranicznik momentu i smoke limiter jak sama nazwa wskazuje wiesz do czego służą ale istotnym faktem jest że w pewnym momencie zaczynają ograniczać paliwo ... podałeś przykład prostej edc15 w edc16 o którym mowa jest więcej rzeczy które ograniczają paliwo , można to obejść na różne sposoby od zmiany mapy konwersji IQ na Nm jak i kalibracji wtrysków poprzez lambdę ale jest to droga na około a można w znacznie lepszy sposób wykorzystać fabryczną kalibrację oczywiście do pewnego zakresu ...
tak masz rację , ale cały czas mówimy o wartosćiach w logach , bo na tym się opieracie a one w dawce paliwa nie oddają wartosci rzeczywistych ...
na Twoim przykładzie one pokażą max 51 mg i koniec ,ale w rzseczywistości jakby wyciągnąć cały układ : wtryski i pompa to dawka będzie większa z racji zmienionych wartosci elementów wykonawczych ...


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2012, 17:20 przez TC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 17:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jnx, Roger-Nysa, widzie jak ja się znam na ludziach, od czasów jak go zapytałem o to turbo, jakąś sugestię już wiedziałem, że to :

jnx napisał(a):
strugasz troszeczkę kozaka
Roger-Nysa napisał(a):
TYLKO KASA.
Roger-Nysa napisał(a):
Tylko cwaniactwo !



I tyle. Na forum mamy tu paru takich którzy brali by pełnymi garściami , po czym powiedzieli, że forum im nie pomogło a jak sami coś znajdą na zagranicznym forum, dojdą do czegoś to za chiny się nie pochwalą.


jnx napisał(a):
To że nastawnik ma swoje granice to ameryki nie odkrywasz


W autach z silnikami CR chyba nie ma nastawnika? Jest czujnik ciśnienia na szynie, "pompa" HP, no i sam wtrysk? Ale ja to się kompletnie na tym nie znam, więc mogę się mylić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 17:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
TC napisał(a):
napisałem Ci że czasy się szybko zmieniają ...
ogranicznik momentu i smoke limiter jak sama nazwa wskazuje wiesz do czego służą ale istotnym faktem jest że w pewnym momencie zaczynają ograniczać paliwo ... podałeś przykład prostej edc15 w edc16 o którym mowa jest więcej rzeczy które ograniczają paliwo , można to obejść na różne sposoby od zmiany mapy konwersji IQ na Nm jak i kalibracji wtrysków poprzez lambdę ale jest to droga na około a można w znacznie lepszy sposób wykorzystać fabryczną kalibrację oczywiście do pewnego zakresu ...
tak masz rację , ale cały czas mówimy o wartosćiach w logach , bo na tym się opieracie a one w dawce paliwa nie oddają wartosci rzeczywistych ...
na Twoim przykładzie one pokażą max 51 mg i koniec ,ale w rzseczywistości jakby wyciągnąć cały układ : wtryski i pompa to dawka będzie większa z racji zmienionych wartosci elementów wykonawczych ...

W takim układzie najefektywniejszą jednostką mierzalną ilości paliwa dla nastawnika jest napięcie zakładając oczywiście że wtryski są seryjne, bo sama zmiana wtrysków na 216stki przy skoksowanej pompie dawała 20KM przyrostu bez konieczności jakiekolwiek edycji wsadu.

Teraz odpowiedz jak ma się to do układu CR w naszych bawarkach? Na co zwrócić uwagę? Czy istnieje jakiś parametr po którym możemy wnioskować dawkę paliwa tak jak robilismy patrząc w EDC15 na napięcie?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 17:46 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
do granicy kalibracji owszem , potem zmieniając kalibrację nie wiemy ile dostajemy rzeczywiście paliwa ... ale powtarzam że wiele tunerów robi softy na około bo nie wiedzą co trzyma dawkę albo tak się nauczyli i tak ma być , bo przecież na hamowni widać że moc rośnie ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Ograniczniki też od czegoś są... Zmieniając mapę doładowania a nie zmieniając ogranicznik ciśnienia doładowania tak naprawdę turbo nie ruszy dalej. Dlatego wgrywać gotowce każdy potrafi ale wycisnąć ostatnie KM ze zmodyfikowanego mechanicznie auta, to nie wielu.. Wszystko z początku jest metodą prób i błędów. U nas zastosowanie większych rozpylaczy też by chyba dużo dało, bo ciśnienie na szynie jest blisko czujnika o którym mówił Krzysiek a chyba czas otwarcia też ma swoje granice.. Na większych wtryskach tez powinno pokazywać 68mg a paliwa będzie znacznie więcej.. Ale wydaje mi się że przy takich można powiedzieć gotowcach do 200KM w M47N to logi w DUŻYM przybliżeniu pokazują to co się dzieje.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 18:11 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
ale z dawka paliwa jest troszkę inaczej ... turbo nie ruszy jak trzymają je limitery , ale ... system paliwowy można oszukac ponieważ mamy możliwość wpływać na czas otwarcia wtryskiwaczy ... tego właśnie brakuje w M47 aby uzyskać moc , nie możemy wpływać na elementy wykonawcze pompy vp44 ...
a diagnostyka to diagnostyka , odczytuje parametry z góry założone przez twórcę programu diagnostycznego ale problem pojawia się gdy soft nie jest seryjny i dawki paliwa są oszukane ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 18:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
mamy możliwość wpływać na czas otwarcia wtryskiwaczy ... tego właśnie brakuje w M47 aby uzyskać moc

No ale chyba to napięcie na pompie odpowiada za czas wtrysku?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 18:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
tak w VAGach tak ... była mapa nastawnika ale vp44 ma swój własny sterownik i nie ma możliwości przez chiptuning ingerencji w jej soft ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 19:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: PODKARPACIE
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115356
A WIEC MOZE PODPOWIECIE MI JAK OZYWIC MOJE 136KM ???? :zalamany: oO mam pomysł czytajac cały post widze rywalizacje kolegi TC z Roger-Nysa ,mam dla was propozycje wysle wam swój seryjny program do modyfikacji w celu porównania ,auto pojedzie na hamownie i umieszcze 3 wykresy serie i wasze po modyfikacjach co :hurra: :hurra: PANOWIE na to ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 czerwca 2012, 23:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
shellerE46, słabo czytałeś ... ja nie chipuję aut ,nie zajmuję się tym. Zdarza mi się tylko leczyć czasem ;) jak mam ochotę.
TC, coś wiesz ,coś słyszałeś coś wyczytałeś... Robisz szum ,bo napisałem że wysyłasz ludziom kabel aby sami sobie wgrali program. Oceniłem to jako totalnie amatorskie działanie...

Jeszcze niedawno pytałeś na forum czy w inpie można podglądnąć temperaturę powietrza zasysanego ,a tu nagle tuner pełną gębą i o limiterach pierdzieli.

Nie znam się na tym i specjalnie mnie to nie ciągnie.....
ale wydaje mi się że limitery są kaskadowe.
Pierwszy będzie żądaniem kierowcy (pedał przyśpieszenia) powiedzmy 68mg
Drugi ogranicznik momenty 59mg max dawka w korelacji z obrotami.
Trzeci ogranicznik dymienia powiedzmy 50mg


Pierwszy nie jest osiągany bo trzyma go drugi , trzeci działa tylko wtedy gdy przepływka jest słaba .. lub turbina nie dmucha. Sprawne auto jeździ na mapie -limiterze momentu. Ja tak to widzę i być może się mylę.

Jeśli limiter momentu i limiter dymu zrównamy z limiterem żądania , wykres dawki będzie taki jak w moim aucie .
Naturalnie to tylko teoria ,być może się mylę. ;)

Na potrzeby tej mało owocnej dyskusji bo z Twojej strony nadal nic :cwaniak: :cwaniak:
z logowałem dzisiaj 320d z 2004 r eu4 na krokowcu -seria 150ps (auto zdrowe)

Ciśnienie zdane max 2,4 bara , dawka paliwa -ogranicznik momentu max 59mg.
Aby pokazać całokształt log z 2 na 3 na4 i kawałek 5 biegu. Legenda wszystko wyjaśnia.

Obrazek

Tc nie masz nic do napisanie nie pisz....

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL