Rafał525 napisał(a):
Co Cię tak w niej irytuje?
Dziwne zestopniowanie tej skrzyni.
jiGsaw napisał(a):
Ciekawa teoria...
Ale bardzo prawdziwa. Przecież to logiczne - na trasie jadąc z kręcącym się do 4000 rpm silnikiem spalisz więcej niż kręcąc go do 3000 rpm a taka ilość biegów pozwoli na osiągnięcie niezłej prędkości przy jakiś 2000rpm ( świetna ekonomia )
Santino napisał(a):
bys zalozył krotki most od automata to bys tak nie narzekał
U mnie i tak jest krótki , 2.68 bodajże. Już nawet myślałem o zmianie na 2.35 bo też szły w dieslach...
Fryderyk napisał(a):
Fajnie, że ktoś nie zapomniał o kołach zębatych i je udoskonala, zamiast iść tylko w jakieś głupie ałtomaty
Czy ja wiem czy takie głupie... Mamy vito w automacie, świetnie mi się tym jeździ. Gaz , hamulec i kierownica jak od stara

. Można wypić kawę, można zjeść kanapkę w McD i nie zajmować się jakimś drążkiem.
Ostatnio MaTiMa mnie zabrał do Płocka, piękna sprawa... Przy wyprzedzaniu sam sobie zrzuci, sam sobie dopiera bieg do obrotów silnika... A przecież te nowe automaty 7 biegowe to chodzą bezszelestnie, nie mówiąc już o tych sportowych z dwoma "sprzęgłami" do parzystych i nieparzystych biegów...
Oczywiście wszystko jest pięknie do czasu jak to się rozwali...

Ale bardzo bym chciał mieć SMG u siebie... (manualna skrzynia , sterowana hydraulicznie jak dobrze wyczytałem)
Ciekawe czy dało by się w 320d założyć SMG
