BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 15:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wybucha i muli-pomocy
PostNapisane: 11 lipca 2007, 13:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Wadowice
Wymieniałem nie dawno świece,kablei filter pow. i przez tydzień :D pomykałem.
Od kilku dni znowu falują obroty na gazie (300-900obr.) i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów, no i na nowo czasem w pierścień bezp. za przepływką. Na Pb na niższych biegach od 3000obr. coś przychamowuje/dławi, 4 i 5-ka już rady nie dają przy minimalnym obciążeniu. Mam wrażenie że na gazie jest mocniejszy :zdziwko:
Pomału koncza mi sie pomysły bo pouszczelniany jest, wszystkie wtyczki sprawdzone i przeczyszczone. Przepustnicy tylko nie ruszałem. Czy w dobrym kierunku kombinuje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Mielec
A jaką instalację masz? Sprawdź cewki zapłonowe, przepływomierz (lubi po strzałach czasem wysiąść) i ogólnie szczelność instalacji. Wyregulują jak Pan Bóg przykazał.Sprawdź czy nie dostaje lewgo powietrza pod kolektorem. A co do mulenia to pierwsze co to sprawdź katalizator,może być zatkany. Mam co prawda E34 ale jak zatkało mi katalizator to mocy miała przez pół. Jeśli tak to nawet się nie baw w wymianę tylko montuj strumienicę, nie bedzie mulić i troszkę mocniejsza będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
jak strzela to tylko w przepływke albo w przepustnice... ew. po pierwszym strzale masz lewe powietrze. Tak jak pisał kolega wyzej. Postaraj sie dokłądnie posprawdzać cału układ dolotowy podokręcaj wszystko..... a i spróbuj odpiąć wtyczke z przepływomierza i zobacz czy jest różnica.

_________________
JeÂśli BĂłg wymyÂśliÂł by napĂŞd na przedniÂą oÂś, to by ludzie chodzili na rĂŞkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 08:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Mądre wskazówki..
Ale ja bym jeszcze sprawdził czy przewody wysokiego napięcia są na swoich miejscach.
Auto strzela na gazie wówczas gdy ma lewe powietrze i gdy nie chodzi na wszystkich cylindrach. może któryś przewód nie łączyć i jak straci iskrę to wali w przepływkę. Jeśli piszesz o mułowatym silniku nawet na benzynie, to prawdopodobnie przepływka uległa zniszczeniu po kilku wystrzałach.. Przykre, ale jak najbardziej prawdopodobne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 08:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
SoundMan napisał(a):
Mądre wskazówki..
Ale ja bym jeszcze sprawdził czy przewody wysokiego napięcia są na swoich miejscach.
Auto strzela na gazie wówczas gdy ma lewe powietrze i gdy nie chodzi na wszystkich cylindrach. może któryś przewód nie łączyć i jak straci iskrę to wali w przepływkę. Jeśli piszesz o mułowatym silniku nawet na benzynie, to prawdopodobnie przepływka uległa zniszczeniu po kilku wystrzałach.. Przykre, ale jak najbardziej prawdopodobne.


....i cała oszczędność na gazie poszła w ..... :hyhy:


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2007, 20:37 przez lolek1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: DÂąbrowa GĂłrnicza
mi też muli i nie chce iść na 4i5 a mam tylko benzyne nie chodzi na 6cylindrze świece wymienion e cewki dobre i elektornik nic mi nie powiedział po podłączeniu do kompa i mechanik który rozgrzebał silnik od góry

_________________
MOJE PIERWSZE BMW ;-)) http://img110.imageshack.us/my.php?imag ... 034ty8.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
mi obroty fałowały okazało sie ze wąż wypaczał i sie pod kolektorem rozsypał prawie musiałem wszystko zdiać aby go zobaczyć

normalnie wię w rękach rozsypywał a miał tylko 10 lat :zdziwko:

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Wadowice
Po regulacji gazu juz nie ma wybuchów i lepiej ciągnie z niskich obrotów. Wszystkie elementy przez was podpowiedziane sprawdzone. W tym momencie tylko jedna rzecz jest nie tak: przy rozgrzewajacym silniku na PB troche go muli i przyhamowuje przy buciorowaniu. Nie ma to miejsca gdy silnik jest na ssaniu i gdy jest dobrze dogrzany. Dodam iz gdy temperatura jest optymalna wskaznik jest wychylony o pół milimetra powyżej połowy i ani drgnie. Wystarczy iz troche sie wychłodzi po krótkim postoju, tj. temperatura spadnie poniżej połowy wskaźnika i znów faluja obroty. Myśle że bede musiał wymienić ten czujnik temperatury podpięty do kompa-tak mi to wygląda. Może ktos z was miał podobny problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42
miałem kiedyś podobny problem, też raz falował raz nie. Wyjąłem krokowca, przepływke wyczyściłem, pozakładałem cybanty na wszystkie wężyki i pomogło:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 14:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
No i oszczędność wróciła :D

gabrys22, jak cewka dobra, mechanior sprawdził silnik, błędów nie ma i nie chodzi na jednym garku, to któryś z nich jest kiepskim fachowcem. Sprawdzałeś ciśnienie sprężania (kompresję) i wtryskiwacz na tym cylindrze. Niema takiej opcji że wszystko dobrze a na jeden garek nie pali :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL