BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Gdzie jest przekaźnik od pracy czasowej wycieraczek?
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 10:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
Wczoraj jechałem sobie nad morze i nagle w pewnym momencie wycieraczki ustawione w tryb przerywany zaczely dziwnie pracowac. Otoz wykonuja ruch po czym wracaja w pozycje spoczynku i kiedy powinny sie nastepny raz ruszyc tylko lekko drgaja o jakies 2 cm i staja, po czym znow przy nastepnym razie to samo i dopiero za trzecim wykonuja pelen ruch. W pewnym momencie nawet przestaly jezdzic, ale wyjecie i wlozenie bezpiecznika pomoglo. Zaczely znow pracowac, ale poprawnie tylko w dwoch predkosciach trybu stalego. Praca przerywana dalej jest bledna. Co wiecej zaopserwowalem, ze jak jakis czas sie ich nie uzywa to potem wlaczone pracuja nawet poprawnie w trybie przerywanym. Stad tez moje spostrzezenie, ze pewnie to zasluga przekaznika, ktory albo nie styka, albo postanawia dokonac zywota. Poniewaz jestem na urlopie to w ramach rozrywki chetnie bym pogrzebal, ale nie mam pojecia gdzie moze byc to ustrojstwo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 14:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
przedewzystkim powinienes sprawdzic czy masz czujnik deszczu, bo byc moze on jest przyczyna tych nieprawidlowosci w dzialaniu wycieraczek :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 14:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
nie mam czujnika, dlatego pisze o pracy czasowej wycieraczek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
sterownik jest za schowkiem zdemontujesz schowek i go ujzysz

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 06:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
czy ktos wie ile takie cudo moze kosztowac w ASO? bo nie sadze aby byl naprawialny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 07:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
w als zapłacisz kosmiczne pieniądze lepiej poszukaj na necie albo szrocie

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Nie wiem czy za pracę wycieraczek nie odpowiada też GM (grand moduł) :?: :niepewny:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 17:55 
Przekaznik do wycieraczek w e39 jest w skrzynce ze sterownikiem silnika czyli z prawej strony podszybia pod maska to jest brązowy przekaznik poznasz bo jest wysoki i rozbierz i przelutuj go a nowy w
aso ok 120 jak nic nie znajdziesz w nim to kup nowy nie urzywke bo nie wiesz ile pochodzi a stare jest dobre wino


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 18:09 
Odpowiedz do Marcina 04 GM oczywiscie ma wpływ na prace wycieraczek on dostaje info od przełacznika i jak jest to odz czujnika deszczu i leci to dalej do wspomnianego wyzej przekaznika a z tamtąd juz do silnika


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 18:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
grr napisał(a):
GM oczywiscie ma wpływ na prace wycieraczek


Tak też mi się wydawało :)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 08:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
stawiam jednak na przekaznik. bo nawet jak jest zle to slychac cykanie, ale nie zwiera sie na wystarczajaco dlugo, czyli jak domniemam pewnie siada cewka w nim.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 16:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
wymienilem przekaznik i nic. GM jest tez caly. przynajmniej nie widac nic przegrzanego, ani nic sie nie nagrzewa. mechanizm pracuje prawidlowo. glupieje. najbardziej sie wkurzylem, bo na wjazd na serwis czeka sie tydzien. ma ktos jakis pomysl? notabene przekaznik kosztuje 55 zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 06:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
aby uchronic Was moi drodzy przed zbytnimi nerwami i kosztami diagnostyki informuje, ze powodem objawow, ktore u mnie powstaly byl silniczek wycieraczek. dodatkowo chcialbym powiedziec, ze jesli macie chcec zakupu takich nowych czesci to silniczek kosztuje 832 zl po rabacie 750 zl, natomiast wymiana 488 zl, po rabacie 366 zl w ASO. o wiele tanszym i rozsadniejszym rozwiazaniem jest zakup uzywki. kosztuje 250 zl brutto na strazackiej, wymiana od 100 do 150 zl u zwyklego mechanika. w dodatku wszystkie serwisy oraz sklep na narbutta zgodnie twierdzily, ze to pierwszy przypadek padu silniczka.
niestety cala sytuacja podsunela mi tez smutna refleksje. serwis bmw ze wzgledu na czas oczekiwania t kibel. wszyscy mieli to w pompie, ze jest samochod nieprzydatny do jazdy i czas oczekiwania wynosil 7 dni. dla przykladu czas naprawy uszkodzonej klapy w mercedesie s - klasa 24h.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL