BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 56  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.14 jesień
PostNapisane: 9 lipca 2012, 01:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Wykres z hamowni.
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 9 lipca 2012, 01:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
bardzo "zdrowy" ten wynik,

no, ładnie, ładnie.

pozazdrościć.

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 9 lipca 2012, 08:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
moge potwierdzić autko zdrowizna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 9 lipca 2012, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1650
Lokalizacja: WT / WPR
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 9 lipca 2012, 10:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
prawie 300KM :ok:
tomaszeklolek napisał(a):
ciut gubi moment obrotowy pomiędzy 2500 a 3500 tys.
wiesz już przez co ten dołek w wykresie?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 9 lipca 2012, 12:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Nie mam pojecia czy to dołek między 2,5 a 3,5 tys czy moze górka przy 2,5 ;)
Nie mam katalizatora, może to coś przez to ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 23 lipca 2012, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
7ka przeszła mały serwis jakis czas temu :hyhy:
Wszystkie nowe wahacze, tuleje wózka tylnego, nowe amortyzatory, dostała OE sprężyny, bo tylko te sprawiają że kufer jest w górze a koła nie chowają się w nadkole, są nowe drążki kierownicze, uszczelki pod deklami i miską, nowe klocki, tarcze, opony, oleje itd. Lata po prostu aż miło :D

Obrazek


Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 lipca 2012, 01:43 przez l0lek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 23 lipca 2012, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Widzialem na zywo.Bardzo ladnie sie prezentuje :ok: zadbana sztuka.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 24 lipca 2012, 00:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 670
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Moje BMW: E46, E32
Kod silnika: M57D30, M60B40
Garaż: 330d e46
740i E32:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p2114150
te 300HP to tak akurat zeby ta 7er jezdzila co? :hyhy: dobrze o Nia dbasz tylko tak dalej :super: szacuneczek za profi podejscie do eksploatacji :)

_________________
740i > http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 24 lipca 2012, 01:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Primo89 napisał(a):
te 300HP to tak akurat zeby ta 7er jezdzila co?

Z mocą to jest tak, że zawsze jest jej za mało, byłoby 400hp to i tak po 2 tygodniach byłoby niedosyt itd
Ale nie ma co narzekać, jak na 2 tonową gablotę przyjemnie przyśpiesza, a i nie jedno tdi po starcie spod świateł płakało, że tapczan go objechał ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 24 lipca 2012, 07:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Pokaż lepiej jak tyłn stoi na tych sprężynach.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 24 lipca 2012, 17:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
tył stoi wysoko, ale one tak fabrycznie wychodziły na kształt klina, tył wyżej od przodu. Miałem wcześniej jakies zamienniki, po montażu już były niżej niż poprzednie sprężyny, a gdy wsiadły 2-3 osoby na tylną kanapę plus bagaż i pełen zbiornik, to było już bardzo nisko i miękko. OE sprężyny były dobrane na wagę samochodu + 70kg z racji butli w bagażniku i nie straszne im żadne obciążenie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek -->> 740iA '98 str.15 hamownia
PostNapisane: 30 października 2012, 13:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zachciało się zmiany kolektora ssącego. Efakt taki, że drugi dzień już jest z nim walka, trzeba bylo nowy powiercic odpowiednio pod gazunde... Foty niestety tosterem...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zastanawiam sie jeszcze nad krótszym mostem, może szperą

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 30 października 2012, 19:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a po co kolektor zmieniałeś??????

szpera to chyba nie ma sens w e-38 a krótszy most i owszem ma :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 30 października 2012, 19:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
PEwnie była zmiana kolektora na ten sprzed 09/98 :) - nieco pojemniejszy :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 30 października 2012, 19:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fajne auto, linia e38 (jak i e32) chyba nigdy się nie opatrzy.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 31 października 2012, 13:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
szpera to chyba nie ma sens w e-38 a krótszy most i owszem ma


Szpera przydałaby się na zimę i trudną pogodę. Ruszanie spod świateł w deszczu jest dość uciążliwe. A wyjazd z parkingu jak zasypie śniegiem zimą jest bardzo cieżki. 2 zimy wstecz jak zasypało śniegiem to jezdzilem z kilkoma kilogramami soli i łopatą... Cieżko było się wygrzebać ze śniegu. Mam terenówkę, ale nie lubie nią gdzieś dalej jezdzić, nawet jak jest śnieg.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 31 października 2012, 13:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no fakt akurat o tym nie pomyślałem a to co piszesz to racja nawet u mnie w 4,0 gdzie dół jest słabszy sa z tym spore problemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 1 listopada 2012, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
No panowie nie ma lekko z V8 :piwo:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str15 maly mod kolektora ssacego
PostNapisane: 1 listopada 2012, 12:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
No, tak, tak.

nie ma co gadać - wiadomo, że ze szperą będzie dużo lepiej.

Ale tomaszeklolek, co to za historia w końcu z tym kolektorem ?
Opisz, po co ten mod ?

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 56  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL