BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] brak psyspieszenia przy 2,5 tds
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
podczas jazdy (to jest 2,5 tds) przy duzych predkosciach idze niezle ale po jezdie np 180km/h po chwili slabnie na chwile i nie pojdzie wiecej, trzeba zwolnic przynajmniej do 130-150 i za chwile sporwotem pcha sie do przodu przy duzych predkosciach po krutkiej jedzie mozna pedal gazu miec wcisniety do podlogi i nic temp jest ok. wymienilem obie pompy wodne termostat, nawet wtrysk sterujacy itp. bo tak doradzali i dalej to samo. Bylem w wiedniu podlaczyli do komputera i pisze ze wszytko jest ok a ja wiem ze niejest. czy moze ktos mi tym pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Sprawdzałeś przepływkę? Nie zawsze wychodzi jej błąd na kompie. Zaczął bym własnie od niej, bo coś poważniejszego raczej by pokazało na testach. To najprostrza rzeacz. Zdejmij wtyczkę z przepływki i zrób jazdę próbną. Opisz wtedy wrażania.
:)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Wydaję mi się że ciężko to tak zdiagnozować bo ostatnio też jechałem w trasę (500 km), na autostradzie mogłem jechać 200 km/h, jak np musiałem zwolnić to potem już nie mogłem go rozpędzić jechał max 130/140 km/h i brakowało mu kopa.
Po jakiejś chwili odzyskuję moc i dalej można się rozpędzić (tak się dzieje tylko przy większych prędkościach i dłuższym czasie jazdy) , czy to faktycznie będzie wina przepływomierza ? a może coś z turbiną ?
I właśnie mi przypomniało że momentami jak tak nie chciał iść albo tracił moc to tak lekko go szarpało :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 22:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Kuzyn w turanie miał podobnie że przy ok 180 tracił moc, prędkość spadała do 110 a po chwili znowu szedł do konca. Miał już walnieta turbine i jak sie rozgrzała dobrze to zamuylała a przy malej predkosci wystudziła sie troche i znow ciagła dobrze

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 5
Lokalizacja: Wołów
Moje BMW: E39 530d 193KM
Kod silnika: M57D30
MIalem identyczna sytuacje w swojej e39 tds, tez nie bylo bledu na kompie a auto bylo slabe i przy gwaltownym przyspieszniu przy 3800 a 4000 obr przerywalo dwa razy na ulamek sekundy. Oddalem auto do elektronika i okazalo sie ze padl jakis modul przyspieszenia sterujacy takze praca turbiny, oczywiscie jesli mowil prawde bo z tym bywa roznie u mechanikow, ale warto to sprawdzic. Moja chodzi teraz idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: brak psyspieszenia przy 2,5 tds
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: KRAKÓW
caporeira napisał(a):
podczas jazdy (to jest 2,5 tds) przy duzych predkosciach idze niezle ale po jezdie np 180km/h po chwili slabnie na chwile i nie pojdzie wiecej, trzeba zwolnic przynajmniej do 130-150 i za chwile sporwotem pcha sie do przodu przy duzych predkosciach po krutkiej jedzie mozna pedal gazu miec wcisniety do podlogi i nic temp jest ok. wymienilem obie pompy wodne termostat, nawet wtrysk sterujacy itp. bo tak doradzali i dalej to samo. Bylem w wiedniu podlaczyli do komputera i pisze ze wszytko jest ok a ja wiem ze niejest. czy moze ktos mi tym pomoc.


opisze ci jedna z moich doświadczeń kiedyś miałem golfa IV 1,9 tdi i działa mi się podobna sytuacja ze przy większej szybkości nie chciał iść i okazało się ze jest walnięty zawór podciśnienia turbiny N75 podobny zawór jest montowany w 2,5 tds ja przynajmniej taki mam i da się go ominąć spróbuj wypiąć wszystkie węże górne i połączyć je razem ze sobą na szybko złączkach i się przejedz ale uważaj żebyś nie przeładował turbo bo to jest zawór który podczas przeładowania automatycznie ci rozłancza turbo!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL