BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 14:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Witam. Jeśli ktoś posiada prosiłbym o wstawienie kosztów eksploatacji e39 540i (skrzynia bez znaczenia). Szczególnie interesuje mnie silnik M62B44. A moda proszę o przeniesienia później do kosztów utrzymania.

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Ostatnio edytowano 11 lipca 2012, 15:27 przez Wojt4S90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i
PostNapisane: 11 lipca 2012, 15:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Od siebie dodam tylko, że licz sie ze spalaniem na poziomie 10-12 litrów trasa, 17-19 miasto. Skrzynia manualna. Przy dzisiejszych cenach paliwa, trzeba liczyć 1zł=1KM po stolicy. Informacje z pierwszej ręki, mam nadzieje, że sie chłopaki nie obrażą. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i
PostNapisane: 11 lipca 2012, 15:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
a jak to się rozkłada rocznikowo kiedy był vanos a kiedy nie było??

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i
PostNapisane: 11 lipca 2012, 15:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
z doświadczenia wiem, że im więcej będę wiedzieć o przyszłym samochodzie, tym mniej zawodów spotka mnie w czasie eksploatacji.
Benyy napisał(a):
Od siebie dodam tylko, że licz sie ze spalaniem na poziomie 10-12 litrów trasa, 17-19 miasto
nierealne :P miasto od 20 wzwyż ;) zresztą spalanie jest mało istotne ;) także jeśli ktoś coś może podpowiedzieć na temat eksploatacji V8 to chętnie posłucham :super:
killer23 napisał(a):
łada rocznikowo kiedy był vanos a kiedy nie było??

silnik bez vanosa M62B44 do 09/98
później silnik z podwójnym vanosem M62TUB44

wiadomo fajnie miec nowsze auto, ale boję M62TUB44. Kiedyś znalazłem wypowiedz Nikodema:

Nikodem napisał(a):
Dzikus , ani Puz ani nikt na tym forum nie jest dla mnie autorytetem że Vanosy są OKI , mam własne duże doświadczenie praktyczne w tej kwestii , nawet znajdzie się kilka kołek które możesz rozciąć i zobaczyć zasadę działa i co w nim pada.

Dlaczego tak wszystkich męczy z tym M62tu - odpowiedz jest dla mnie jasną w przeciwieństwie do m52 czy nawet m54 itp w M62tu jazda z uszkodzonymi vanosami daję znacząco większe ryzyko katastrofy (wypalenie powłoki ceramicznej , możliwość kolizji tłoków z zaworami)

Wypowiadam się w tych tematach bo mam odpowiednie doświadczenia w tej kwestii a zarazem nabytą wiedzę praktyczną , śmiało mogę powiedzieć że na m62tu zjadłem zęby


Bardzo możliwe że sam kiedyś kupie auto z takim motorem ale takim w którym nie słychać lub zaczyna być słuchać i wymienię je od razu by pozbyć się problemu skutecznie.

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 15:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
vanos w m52 bardzo łatwo się regeneruje , ciekawe jak to jest w v8

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 18:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Wojt4S90, nie, nie realne tylko 6 biegowy manual w stolicy ma takie spalanie. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Tyle pali, 17-19 po Warszawie, na trasie Warszawa - Gdańsk spaliła mi 11-12 przy dość dynamicznej jeździe na drodze krajowej, na A1 150-170 w porywach 230-240


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 21:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
a jak kształtują się ceny porządnych tarcz hamulcowych i klocków? ile przepływomierzy ma 540i? bo m5 ma chyba 2... jakie koszty przepływki? sondy, sprzęgła, dwumasy? słyszałem, że w V8 lubią zapychać się katy... co wtedy? jest możliwość kupna nowych? jakie koszty? Interesują mnie każde pierdoły, żeby nie byc zaskoczonym za rok kosztami...

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Przepływomierz Bosch 6-7stówek. Przepływomierz jest jeden.
Sonda 3-4stówki.
Sprzęgło kpl 1800zł
Tarcze licz 3-4stówki sztuka.
Kolcki kpl/ośc 3-4stówki.


Też sie interesuje 540 i tak mi wychodziło, jak szukałem. Podane ceny tyczą się prodkutów klasy średniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Co prawda nie ma E39 ale ten sam silnik 4.4, z ktorym przejechalem 100k kilometrow bezawaryjnie(odpukac) oprocz wymiany ( co 10k km) oleju i filtrow nic nie robilem, czgo nie powiem o zawieszeniu i elektryce ;)

edit co do spalania to na autostradzie przy predkosci 65-80 mph czyli 105-130kmh 12 litrow nizej nie zeszlo, miasto 15 przy bardzo spokojniej jezdzie, czasami dochodzilo do 22 w zimie( naped 4x4 itd)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 11 lipca 2012, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Benyy napisał(a):
Przepływomierz Bosch 6-7stówek. Przepływomierz jest jeden.
Sonda 3-4stówki.
Sprzęgło kpl 1800zł
Tarcze licz 3-4stówki sztuka.
Kolcki kpl/ośc 3-4stówki.


Też sie interesuje 540 i tak mi wychodziło, jak szukałem. Podane ceny tyczą się prodkutów klasy średniej.

Co do sprzęgła, to tam ponoć były dwa rodzaje, ale do mojego auta za 800 PLN mam Sachsa czy Luka
Tarcze i klocki też raczej taniej można wyrwać jakby komuś zależało - chociaż fakt, lepsze jakościowo tyle kosztują.
Do tego 7,5 litra oleju i dwa filtry kabinowe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 12 lipca 2012, 07:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Hakelbery napisał(a):
czgo nie powiem o zawieszeniu i elektryce ;)
mógłbyś rozwinąć tą elektrykę? V8 ma inne zawieszenie i inny układ kierowniczy?

ryszard86 napisał(a):
Benyy napisał(a):
Przepływomierz Bosch 6-7stówek. Przepływomierz jest jeden.
Sonda 3-4stówki.
Sprzęgło kpl 1800zł
Tarcze licz 3-4stówki sztuka.
Kolcki kpl/ośc 3-4stówki.


Też sie interesuje 540 i tak mi wychodziło, jak szukałem. Podane ceny tyczą się prodkutów klasy średniej.

Co do sprzęgła, to tam ponoć były dwa rodzaje, ale do mojego auta za 800 PLN mam Sachsa czy Luka
Tarcze i klocki też raczej taniej można wyrwać jakby komuś zależało - chociaż fakt, lepsze jakościowo tyle kosztują.
Do tego 7,5 litra oleju i dwa filtry kabinowe :)


to widzę, że nie ma dramatu ;) koszty są wyższe niż w 528i, ale myślałem, że różnice będą bardzo duże.
z podstawowych rzeczy tylko tarcze (jedna do 540, w cenie dwóch do 528i), klocki i nieduża różnica w cenie sprzęgła. Póki co nie ma tragedii. Czekam na odp o co kaman z elektryką oraz zawieszeniem i Frank ma podrzucić mi kilka wskazówek ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 12 lipca 2012, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Frank myslę, że sie nie obrazisz jak zacytuje jedną z Twoich wypowiedzi w naszej dyskusji. :)



Cytuj:
Utrzymanie 540i... z punktu widzenia M5 wydaje mi się dziś zabawnie tanie i łatwe.. hehe

ale do rzeczy -

1) spalanie - trasa - od 9 litrow ( jazda spokojna i delikatna ) do ponad 20 litrow ( pełen gaz na autobahn )

z reguły wychodzi od 11 do 16 litrow przy normalnej jezdzie

miasto- w instrukcji jest 18,8 i niestety w korkach nie da sie tego ominac. W praktyce od 16 do 20.

średnio - od 12 do 15, zaleznie od pokonywanych odcinków.

2) ekspolatacja - tu nie jest zle - hamulce, zawieszenie, płyny, sprzegło - wszysto da sie kupic w zamienniku tak zwanym, hamulce na przod z dobrymi rabatami to jakies 600 pln, tył- z 450. Amorki po 300, wahacze podobnie ( x4) .

3) awarie specjalne - za wymiane pompy wody dałem 900 ( płyn + usługa ), rozrzad to ok 4000, dwumas od 2500, dyfer uzywany - od 500... reszta nie powinna niepokoić. 540 to pancerne auto, przez 100 000km jedyna awaria - 1 spalony bezpiecznik.

4) manual vs automat - manual jest duzo szybszy, pali mniej, sprzegło + dwumas padają rzadziej i są łatwiejsze w ogarnieciu od naprawy automatu. Automaty są tansze w zakupie, wygodniejsze i przeniesienie napedu mniej wytłuczone.

Ogolnie pogadaj z ryszardem86, kupił ode mnie 540, powinien Ci powiedziec co nieco

540 w manualu połyka na trasie praktycznie wszystko co sie rusza, poza autami klasy 400+ PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 12 lipca 2012, 11:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Benyy napisał(a):
3) awarie specjalne - za wymiane pompy wody dałem 900 ( płyn + usługa ), rozrzad to ok 4000, dwumas od 2500, dyfer uzywany - od 500... reszta nie powinna niepokoić. 540 to pancerne auto, przez 100 000km jedyna awaria - 1 spalony bezpiecznik.
wymiana rozrządu lekko szarpiąca po kieszeni :/ po czym rozpoznać, że rozrząd nadaje się do wymiany? I co z zapychającymi się katami? mit czy rzeczywistość?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 12 lipca 2012, 19:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wojt4S90,

W X5 zawieszenie z tylu jest pneumatyczne u mnie bez regulacji ktoa wychodzila po lifcie. Co za tym idzie wymiana poduszek w tylnym zawieszeniu to koszt jednej z robocizna okolo 700$. Oprocz tego nic w zawieszeniu nie wymienialem. co do elektryki to komputer od poduszki powietrzenj kierowcy 500$, podnosniki szyb $150 za sztuke wymienialem juz trzy, akumulator mi padl raz bez jakich kolwiek wczesniejszych oznak zblizajacej sie awari 250$, listwe klapy bagaznika wymienialem raz 110$, notorycznie przepalajace sie zarowki w tylnych swiatlach. Tak na szybko co pamietam jak mi sie cos jeszcze przymponi to napisze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 26 sierpnia 2012, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
jezeli chodzi o ceny czesci to troche inne chyba ze ceny sa w detalu z IC ja mam do 08. 98r
Przepływomierz Bosch 6-7stówek. -------- 440zł boscha
Sonda 3-4stówki.--------- po 160zł za sztuke a sa 2 sztuki,
Sprzęgło kpl 1800zł -------- wymieniałem tylko tarcze docisk,łożysko - 750 sachsa
Tarcze licz 3-4stówki sztuka. przednie i tylne sa takie same jak w 530d po lifcie, klocki przednie ate 210zł tylne 100zł
Kolcki kpl/ośc 3-4stówki.

dotego uszczelki pod kolektor 200zł
pompa wody hepu 300zł
do tego odma 190 tez ori.
filtry kabionwe mozna kupic juz za 90zł
tuleje w dolne przednie wachacze 140zł za 2 sztuki.
czujnik temp co jest na pompie ori 80zł
pompa paliwowa 200zł vemo
te rzeczy wymianiałem, pozatym jak sie chce to zawsze sie znajdzie w dobrej cenie, jak nie w jednej hurtowni czy sklepie to w innej,

opon nie licze i oleju czy płynu do chłodnicy itp mam ja przez 1,5 roku, ale wszystkie rzeczy sa poprostu eksploatacyjne faktu nie zmienia że daje to ok 3tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 23 marca 2013, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: BMW E39 540
Kod silnika: M62TUB44
cześć mam 540 w manualu,potwierdzam wszystko co piszą przedmówcy,e ksploatacja tania nie jest, ale beznadziejnie droga też nie.U mnie przez trzy lata weszło 11tys.zł (bez paliwa i ubezpieczenia)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 24 marca 2013, 12:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
adam1212, zwracaj uwagę na datę :)
To nie są jakieś wielkie pieniądze, tyle można włożyć w nieco starszy model 7, e32 m30. :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 24 marca 2013, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
temat nadal bardzo aktualny, więc każde info na wagę złota ;) ceny większości części znam i wg mnie nie ma tragedii. Nie podoba mi się cena rozrządu, a tak poza tym wszystko do przeżycia

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koszty utrzymania e39 540i, eksploatacja M62B44 i M62TUB44
PostNapisane: 24 marca 2013, 13:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Wojt4S90 napisał(a):
Nie podoba mi się cena rozrządu, a tak poza tym wszystko do przeżycia

co do rozrządu to nie ma tragedii wg mnie, fakt że może o połowę tańszy ale jednak do starego vr6 też łańcuch tani nie jest, to nie pasek. mnie bardziej irytuje że łańcuch niby bezobsługowy a tu hocki-klocki z wymianą łańcucha :suchy:
Elwis328 napisał(a):
Przepływomierz Bosch 6-7stówek. -------- 440zł boscha

śmiech, tyle kosztuje przepływka do mojego 2.0

ogólnie jak tak czytam przykładowe ceny to naprawdę tragedii nie ma nawet jak na 4.4. niedawno ogarniałem mały remont w 328i brata i w swoim gti i jakiejś mega różnicy w cenach nie ma. może poza 1:
Elwis328 napisał(a):
tuleje w dolne przednie wachacze 140zł za 2 sztuki.

w e39 można zrobić remont zawiasu bez wymiany wahaczy? u brata powoli odzywają się przednie wahacze, na szybko znalezione lemfodery 1kzł

a jeśli można się podpiąć : jak wyglądają koszty w 535i? ceny pewnie można przyjąć że tak jak w 540i a spalanie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL