BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
rorafalki napisał(a):
Santino, w silniku z dwoma sondami i bądź co bądź bardziej zaawansowanym technicznie nie jest tak łatwo. Wg mnie jeśli już to tylko markowe elemety uznanych producentów.


Bodajze na tym forum czytalem ze barany do M54 w miejscu na sondy ktore sa za katami sa wkrecane w rurke ktora jest delikatnie wysynieta poza glowna rure i nie lapie strugi spalin taki jak jest w tej aukcji model KW15

Link do aukcji

PS. mial ktos do czynienia z tymi kolektorami? warte to jest tych 800zl?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja też sie kręcę koło tych "baranów" (w moim przypadku KW13) ale też nie jestem do końca przekonany, cena coś za niska jak na barany :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
rorafalki napisał(a):
ja też sie kręcę koło tych "baranów" (w moim przypadku KW13) ale też nie jestem do końca przekonany, cena coś za niska jak na barany


No wlasnie ale mysle ze jesli sa skopiowane dosyc dokladnie to nie powinno byc problemow. zrobiony jest z kwasiaka no i daja 12 miechow gwarancji. ja poczekam az ktos inny kupi i spytam sie go co to za dzielo :hyhy:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 19:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Piotrek wstawiaj taki jak my mamy,bedzie oki.Układ ten znam od podszewki,prawie niczym sie nie różni,o ile pamiętam 1mm na wlocie kata.Tego nawet nie zauważysz.Koncowy i środkowy masz ten sam co i ja.Więc bez obaw go ładuj. ;)

Kolega co ma 2-sondy niech sie dobrze zastanowi,tzn 2-ga sonda poza bedzie niedogrzana wzrośnie spalanie,będą inne odczyty podawane do kompa.Najlepiej jednak wyjdzie to w praktyce,bo co jeden komp to inne wskazania.
Jeśli więc masz kase można zaryzykować,nic złego poza spalaniem (zwiększonym) sie nie stanie.
:rotfl: :D

rorafalki ma racje,jak nic nie zdziałasz to najlepiej coś markowego,bosal,wallker.Choć tu ceny są wyrabane w kosmos.
Ewentualnie zastosuj metalowego kata o zwiększonej przepływowości.Nie pamiętam dokładnie nazwy fachowej.Ale wtedy dostanie tchu Twoje auto,sonda bedzie dogrzana i nie ma zbędnych problemów ze strojeniem układu.
:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 19:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Barany tylko z kwasiaka i najlepiej polerowane..... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Jeszcze jedno do Roberta prawidłowo strumienice nie montuje się w miejsce katalizatora,a w miejsce ŚRODKOWEGO TŁUMIKA

:hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 12:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kruger napisał(a):
Barany tylko z kwasiaka i najlepiej polerowane..... ;)

nie do konca, nierdzewka utrzymuje cieplo przez co silnik ma wieksza temp., zeliwo oddaje cieplo na zewnatrz. Jesli kwasowka to tylko z tasma, zeby cieplo szlo w wydech, a nie 'grzalo' silnik.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Dokładnie jak piszesz: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 18:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Kruger napisał(a):
Piotrek wstawiaj taki jak my mamy,bedzie oki.Układ ten znam od podszewki,prawie niczym sie nie różni,o ile pamiętam 1mm na wlocie kata.Tego nawet nie zauważysz.Koncowy i środkowy masz ten sam co i ja.Więc bez obaw go ładuj. ;)
:)

Udało mi się zmierzyć miejsce na ten tłumik :śr rury 56mm, długość max 48cm, szerokość max 28cm i wysokość max 10cm i jutro dzwonie po tłumiczek.

Aha mam rezonans na rurach, co na to poradzić? Tam są rury w rurach, czy te co dochodza do kolektora też są takie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 19:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
A ja wytnę katalizator i wstawię... nowy. Właśnie na niego czekam. :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 08:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Piotrek-S napisał(a):
Kruger napisał(a):
Piotrek wstawiaj taki jak my mamy,bedzie oki.Układ ten znam od podszewki,prawie niczym sie nie różni,o ile pamiętam 1mm na wlocie kata.Tego nawet nie zauważysz.Koncowy i środkowy masz ten sam co i ja.Więc bez obaw go ładuj. ;)
:)

Udało mi się zmierzyć miejsce na ten tłumik :śr rury 56mm, długość max 48cm, szerokość max 28cm i wysokość max 10cm i jutro dzwonie po tłumiczek.

Aha mam rezonans na rurach, co na to poradzić? Tam są rury w rurach, czy te co dochodza do kolektora też są takie?


Bedzie git. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Strumienica
PostNapisane: 26 kwietnia 2010, 10:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
Witam a ja mam takie zapytananie , odnośnie strumienicy :)
chce wyciąć kata i wspawać strumienice nie dla jakiś tam lepszych osiągów ale tylko dla wizualnego wyglądu .I nie wiem czy kupić jedna z dwoma wlotami czy dwie strumienice ?
doradzicie cos?

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Strumienica
PostNapisane: 26 kwietnia 2010, 11:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
MolskiN LBL napisał(a):
dla wizualnego wyglądu


co ty w kanale mieszkasz :zdziwko:


jeżeli tylko dlatego chcesz to zrobić to ... :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Odpuść sobie....

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Strumienica
PostNapisane: 26 kwietnia 2010, 11:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
Clatrine napisał(a):
MolskiN LBL napisał(a):
dla wizualnego wyglądu


co ty w kanale mieszkasz :zdziwko:


jeżeli tylko dlatego chcesz to zrobić to ... :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Odpuść sobie....

he he dobre w kanale ,nie poprostu dla estetyki fajnie to wygląda :hyhy:

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 1 maja 2010, 14:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 303
Lokalizacja: Chrzanów/ Kraków
Moje BMW: a3 8P
Garaż: było:
e46 320d ,
e90 Lci 318d+
jest a3 2.0 tdi +++
najlepszym rozwiązaniem moim zdaniem jest po prostu rozciać kata wurzucić z niego srodek i zostawic puste puszki :) co daje swobodny przelot i brak problemów przy przeglądzie :]pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 3 maja 2010, 12:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
zlalazlem na allegro tłumik przelotowy w obudowie kata ale niewiem czy bez kata nic sie nie zpier... :chytry:

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 3 maja 2010, 16:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
MolskiN LBL napisał(a):
zlalazlem na allegro tłumik przelotowy w obudowie kata ale niewiem czy bez kata nic sie nie zpier... :chytry:

jeżeli masz sprawny kat to nawet nie kombinuj.
ja wyciołem u siebie katy i wlaśnie mam taki tłumik przelotowy i jest nie fajnie.Dziwne syki spod samochodu idą no i czuje jakby zmulenie.Pewnie dlatego że rozprężanie spalin zmieniło miejsce i teraz odbywa się tam gdzie nie powinno.Jak tylko odłożę kasy na katy to zakładam je spowrotem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 3 maja 2010, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
bmw_e36.pawel napisał(a):
MolskiN LBL napisał(a):
zlalazlem na allegro tłumik przelotowy w obudowie kata ale niewiem czy bez kata nic sie nie zpier... :chytry:

jeżeli masz sprawny kat to nawet nie kombinuj.
ja wyciołem u siebie katy i wlaśnie mam taki tłumik przelotowy i jest nie fajnie.Dziwne syki spod samochodu idą no i czuje jakby zmulenie.Pewnie dlatego że rozprężanie spalin zmieniło miejsce i teraz odbywa się tam gdzie nie powinno.Jak tylko odłożę kasy na katy to zakładam je spowrotem.

no właśnie słyszałem ze może sie coś z mocą popier.... :zly:

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 6 maja 2010, 19:11 
witam jestem nowy na forum i mam kilka pytań odnośnie całego tego tematu bo powiem szczerze już nie wiem co zrobić??mam e34 520 m50b20 i kupiłem je i już nie miało kata tylko wspawaną rurkę :kwasny: nowy kat to droga sprawa :kwasny: wiem że wstawienie strumiennicy nic mi nie da prócz fajniejszego dźwięku i tego że jak na przeglądzie ktoś z kanału zajrzy to będzie jak kat wyglądać i głównie o to by mi chodziło :P u kolegi sprawdzałem jak jego e36 chodzi ze strumiennicą i powiem że fajny dźwięki sprawiało wrażenie jakby płynniej się kręciła w obrotach jak wcześniej :hyhy: z tego co mi zdradził to zamawiał strumiennicę w zakładzie co robi je i że robili mu ja konkretnie pod jego układ i silnik.powiedzcie mi czy warto jest się w to bawić czy lepiej zostawić jak jest??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Strumienica
PostNapisane: 6 maja 2010, 19:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
załoz jakis zamiennik katalizatora najlepsza opcja w twoim wypadku :]

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL