BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
StreetFire7, a co powiesz na takie coś? :hyhy:

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Gleba git, ale naciąg i negatyw mi się nie uśmiecha. Autko robi 3-4 tys. miesięcznie więc no way :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Ostatnio edytowano 11 grudnia 2011, 14:42 przez StreetFire7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Obrazek

Kolor lipa, pomarańcze lipa, przód za duży negatyw. Ta dokładka jest dziwna...

ALE ZA TO CO WIDZĘ, JAK DOBRZE WIDZĘ TO FOTELE BYM BRAŁ!!!!!!!!!!!! :serce: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:



Hubson kiedy gwint wstawiamy ? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
StreetFire7 napisał(a):
Autko robi 3-4 tys. miesięcznie więc no way :)
Racja... moja trochę więcej zrobiła przez prawie 2 lata, więc mógłbym sobie na takie coś pozwolić :hyhy:

deejeys napisał(a):
Hubson kiedy gwint wstawiamy ? ;)
Pożyjemy zobaczymy :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Hubson napisał(a):
Racja... moja trochę więcej zrobiła przez prawie 2 lata, więc mógłbym sobie na takie coś pozwolić


Tak czułem bo w piątek cały Tomaszów zjeździłem i nie było jej nigdzie widać :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5199
Moje BMW: E46
Kod silnika: m52tub28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112464
StreetFire7 napisał(a):
Hubson napisał(a):
Racja... moja trochę więcej zrobiła przez prawie 2 lata, więc mógłbym sobie na takie coś pozwolić


Tak czułem bo w piątek cały Tomaszów zjeździłem i nie było jej nigdzie widać :)
Poważnie? I nie dałeś znać? :/
A CC Turbo widziałeś? :rotfl: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 11 grudnia 2011, 14:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Hubson napisał(a):
Poważnie? I nie dałeś znać?


Bo nie miałem być. Objazd z Kłobucka do Opoczna mnie tam zaprowadził :) A po Tomaszowie mój GPS mnie trochę pooprowadzał :D

Hubson napisał(a):
A CC Turbo widziałeś?


Nie :) Jakąś wulkanizację widziałem co same betki porozbierane stały :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 26 lipca 2012, 14:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 247
Lokalizacja: Sanok/Rzeszów
Moje BMW: E91 2.0d Touring 07r
Kod silnika: M47TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p2117970
Koledzy pytanie trochę z innej beczki. Rozglądam się za gwintem (cena: do 3tys. Max) Ale chciałbym coś z regulacją siły tłumienia. Chce mieć regulacje wysokości, dobrze by było gdyby była regulacja siły tłumienia i żeby autkiem dało się w miarę komfortowo podróżować- nie chec betonu. Co moglibyście polecić ?? Ew jaki możecie polecic gwint nie za twardy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 26 lipca 2012, 15:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Adam86, napisz do Santino. On załatwi Ci gwint w fajnych pieniążkach i powie Ci dużo ciekawych rzeczy :)

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 23 kwietnia 2014, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: BMW e46 330i 2003r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140943
Witam! Panowie, podepnę się pod temat i nieco go odświeżę. Chciałbym delikatanie obniżyć swoją e46, zastanawiam się pomędzy gwintem albo springami/kitem. Byłbym wdzięczny za sugestie i rady w kilku kwestiach:

1. co jest lepsze do codziennej jazdy po dużym mieście, raczej spokojnej, ale od czasu do czasu z mocniejszym wdepnięciem gazu: gwint czy springi/kit?

2. jeśli gwint to jaki polecacie?

3. jeśli springi/kit to myślę nad Eibachem B12 Pro Kit lub samymi springami Eibacha + utwardzone amortyzatory Koni (KLIK)

Budżet, który chciałbym przeznaczyć na zawias to 3-3,5k. Zależy mi na optymalnym połączeniu dobrej jakości, ceny i komfortu. Biorać powyższe pod uwagę, jakie rozwiązanie byłoby dla mnie najlepsze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 4 maja 2014, 22:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Szybkie pytanie:
Gwint FK street vs Springi eibach/votgland/weitec -40/-30 ?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 5 maja 2014, 10:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
edek.by napisał(a):
Witam! Panowie, podepnę się pod temat i nieco go odświeżę. Chciałbym delikatanie obniżyć swoją e46, zastanawiam się pomędzy gwintem albo springami/kitem. Byłbym wdzięczny za sugestie i rady w kilku kwestiach:

1. co jest lepsze do codziennej jazdy po dużym mieście, raczej spokojnej, ale od czasu do czasu z mocniejszym wdepnięciem gazu: gwint czy springi/kit?

2. jeśli gwint to jaki polecacie?

3. jeśli springi/kit to myślę nad Eibachem B12 Pro Kit lub samymi springami Eibacha + utwardzone amortyzatory Koni (KLIK)

Budżet, który chciałbym przeznaczyć na zawias to 3-3,5k. Zależy mi na optymalnym połączeniu dobrej jakości, ceny i komfortu. Biorać powyższe pod uwagę, jakie rozwiązanie byłoby dla mnie najlepsze?

Za 3.5k mozna juz kupic rozsądny gwint, aczkolwiek mysle ze do Twoich zastosowan kit spokojnie sie sprawdzi
1. spokojnie spring/kit gwint glownie po to zeby regulowac sobie wysokosc
2. eibach, lowtec, ap
3. mysle ze bedziesz zadowolony z takiego wyboru

TTom3k napisał(a):
Szybkie pytanie:
Gwint FK street vs Springi eibach/votgland/weitec -40/-30 ?

Do normalnej jazdy zdecydowanie druga opcja

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 5 maja 2014, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: BMW e46 330i 2003r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140943
Santino, wielkie dzięki za sugestie! Swoją drogą podziwiam Twoje autko i nakład pracy, który włożyłeś :super: Sorry za OT ;)

Pozdrawiam,
Edek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 5 maja 2014, 18:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Santino napisał(a):
edek.by napisał(a):
Witam! Panowie, podepnę się pod temat i nieco go odświeżę. Chciałbym delikatanie obniżyć swoją e46, zastanawiam się pomędzy gwintem albo springami/kitem. Byłbym wdzięczny za sugestie i rady w kilku kwestiach:

1. co jest lepsze do codziennej jazdy po dużym mieście, raczej spokojnej, ale od czasu do czasu z mocniejszym wdepnięciem gazu: gwint czy springi/kit?

2. jeśli gwint to jaki polecacie?

3. jeśli springi/kit to myślę nad Eibachem B12 Pro Kit lub samymi springami Eibacha + utwardzone amortyzatory Koni (KLIK)

Budżet, który chciałbym przeznaczyć na zawias to 3-3,5k. Zależy mi na optymalnym połączeniu dobrej jakości, ceny i komfortu. Biorać powyższe pod uwagę, jakie rozwiązanie byłoby dla mnie najlepsze?

Za 3.5k mozna juz kupic rozsądny gwint, aczkolwiek mysle ze do Twoich zastosowan kit spokojnie sie sprawdzi
1. spokojnie spring/kit gwint glownie po to zeby regulowac sobie wysokosc
2. eibach, lowtec, ap
3. mysle ze bedziesz zadowolony z takiego wyboru

TTom3k napisał(a):
Szybkie pytanie:
Gwint FK street vs Springi eibach/votgland/weitec -40/-30 ?

Do normalnej jazdy zdecydowanie druga opcja


Tylko dlatego mysle o gwincie ze jeden amor z przodu pada i trzeba wymienic 2 wiec jak wrzuce springi + amory to i tak wyjdzie ponad tysiak a za to tego FK mozna kupic :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 6 maja 2014, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Nie bede zakladac osobnego tematu. Mam opcje kupienia po dobrych pieniadzach sprezyn LOWTEC 50/30 - nowe z tym ze wlasciciel nie jest dokonca pewny czy to jest -50 -55 a moze -40 bo LOWTEC ma duzy wybor. Oznaczenia sprezyn to :

312 LOWTEC 90559
172 LOWTEC T 90517

Ogarnia ktos temat? Szukalem na google ale nie znalazlem nic konkretnego bo sa numery calych kompletow. I czy na amorach od m-paka moge wrzucic obnizenie -50 ? Pzdr

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 6 maja 2014, 19:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 Convertible
Kod silnika: M54
jak masz w dobrych pieniądzach to bierz, 1 cm to ci raczej dużej różnicy nie zrobi w obniżeniu, jak masz jeszcze zdrowe te swoje amory to wrzucaj te sprężyny, najwyżej jak Ci padną sachsy, to kupisz sobie coś lepszego pod te sprężyny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 7 maja 2014, 08:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
tak m pakietowy amor jest juz skrocony tak wiec spokojnie takie obnizenie przyjmie
TTom3k napisał(a):
312 LOWTEC 90559
172 LOWTEC T 90517


tył to napewno -30 przod najlepiej bedzie jak napiszesz na tego maila info@lowtec.de raczej pomocni ludzie tam siedza ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 9 maja 2014, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Santino napisał(a):
tak m pakietowy amor jest juz skrocony tak wiec spokojnie takie obnizenie przyjmie
TTom3k napisał(a):
312 LOWTEC 90559
172 LOWTEC T 90517


tył to napewno -30 przod najlepiej bedzie jak napiszesz na tego maila info@lowtec.de raczej pomocni ludzie tam siedza ;)


Odpisali, ale cos i tak mi nie gra. Napisali okolo -55/-40. No trudno trzeba zalozyc i sprawdzic jak usiadzie

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Gwint czy sprężyny?
PostNapisane: 14 maja 2014, 08:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
TTom3k napisał(a):
Santino napisał(a):
tak m pakietowy amor jest juz skrocony tak wiec spokojnie takie obnizenie przyjmie
TTom3k napisał(a):
312 LOWTEC 90559
172 LOWTEC T 90517


tył to napewno -30 przod najlepiej bedzie jak napiszesz na tego maila info@lowtec.de raczej pomocni ludzie tam siedza ;)


Odpisali, ale cos i tak mi nie gra. Napisali okolo -55/-40. No trudno trzeba zalozyc i sprawdzic jak usiadzie

mozliwe ze chodzilo im o to ze -55 usiadzie jak masz seryjny zawias, a -40 jak masz m-technik bo jak wiadomo on obniza -15mm czyli o tyle bedziesz mial mniejsze obnizenie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL