BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 27 lipca 2012, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Moje BMW: chcę mieć
Problem pojawia się przy dystrybutorze... w tej chwili robię 100km za ~50 zł. Jak pomyślę, że silnikiem o 1000ccm większym zrobiłbym 100km za 30 zł na LPG... skręca mnie.
A po za tym wiadomo, moc uzależnia.

nixon napisał(a):
do dobrego czlowiek szybko sie przyzwyczaja ;) czasami az za szybko


To sobie muszę gdzieś zapisać. Nigdy nie myślałem jak to ubrać w słowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 28 lipca 2012, 12:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
freezoneq napisał(a):
Martwi mnie tylko trochę przeskok ze 125KM na niemal 200... Będę się musiał od nowa uczyć jeździć, jeszcze tył napęd... ;)

To co ja mam powiedzieć, jak przesiadłem się z 55 KM FWD na 143 KM RWD? Mocniejszym autem jeździ się dużo lepiej, jest bardzo przewidywalne na łukach, również w czasie dodawania gazu, wyprzedzanie przestało przypominać sport ekstremalny, a trasa 1200 km jednego dnia (zrobiłem taką w maju) nie wyczerpuje tak, jak 300 km w tej małej skorupce. Gdybym miał wybierać jeszcze raz, kupiłbym to samo.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 28 lipca 2012, 13:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 331
Lokalizacja: Wars&Sawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113367
też bym się nie przejmował mocą ;)
przesiadłem się z Diesla 101 KM na 170KM benz i nie ma czegoś takiego żeby mi tył latał przy każdym przyspieszaniu :). A teraz nawet trochę tej mocy by się przydało więcej :). Wiadome, że im większy silnik tym trochę więcej spali, ale przy LPG nie jest to tak kosztowne.

Pozdrawiam i życzę udanych poszukiwań.

_________________
Także tego.

Byłe E46 2.2 Mystic Blau/Hellbeige
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 28 lipca 2012, 23:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
Tez mialem B5 z ADR`em pod maska i niestety to prawda, ze skrzynia jest strasznie krotka i w srodku >140km/h robi sie dramatycznie... E46 330dA jezdzilem 3 tygodnie dzien w dzien jako pasazer, w tym 2x autostrada z predkosciami pod 160km/h i na autostradzie jest o niebo ciszej niz w A4, a nawet o dwa nieba. Tutaj zdecydowany plus dla BMW, tylko, ze wiecej miejsca w srodku jest... w A4. E46 jest koszmarnie ciasne, mam wrazenie ze obecne kompakty sa przestronniejsze. Podobnie ma sie kwestia komfortu, na mpakowym zawiasie bylo obrzydliwie twardo (ale co ciekawe nawet z kompletem 5 duzych chlopa nic absolutnie nie stukalo/dobijalo itp), na autostradzie auto fajnie chodzi po lukach, ale na nierownej drodze... Jak duzo jezdzisz w trasie i cenisz sobie wygode to tylko i wylacznie 5-tka (no albo 7-ka ;) ), jak dla mnie 3ka stworzona jest dla mlodych osob, ktore jezdza same, ew. z fajna dziewczyna na prawym i jeszcze sa w wieku kiedy nie doceniaja komfortu, a bardziej lekkosc i zwinnosc 3-ki :P Co do klekota to sie milo zaskoczylem, 3.0d jest bardzo cichy, wiadomo r6 to nie jest i nie bedzie, ale jak dla mnie posiadacza r6 w e34 dzwieki w 3.0d byly jak najbardziej do przyjecia, szczegolnie za czasami jak nie zalapalem sie na miejsce w bmw to jechalem w210 ze slynnym 2.2d na pompie (ten 90 konny :D ).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 28 lipca 2012, 23:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Krzysiek_E34 napisał(a):
3.0d jest bardzo cichy, wiadomo r6 to nie jest i nie bedzie

To akurat jest r6 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 29 lipca 2012, 00:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Moje BMW: chcę mieć
Krzysiek_E34 napisał(a):
w srodku >140km/h robi sie dramatycznie...


Niestety, komfort w Audi z lat '90 zaczyna się od A6.

Krzysiek_E34 napisał(a):
jak dla mnie 3ka stworzona jest dla mlodych osob, ktore jezdza same, ew. z fajna dziewczyna na prawym i jeszcze sa w wieku kiedy nie doceniaja komfortu


Jestem właśnie tym młodym osobnikiem ale komfort i ciszę stawiam na 1 miejscu :ok:

Krzysiek_E34 napisał(a):
Jak duzo jezdzisz w trasie i cenisz sobie wygode to tylko i wylacznie 5-tka (no albo 7-ka ;) )

Gdyby nie wygląd 5tki o którym pisałem... nawet nie powstałby ten temat. :/
No i utrzymanie... tu 7-mka odpada z miejsca.

Krzysiek_E34 napisał(a):
na autostradzie auto fajnie chodzi po lukach, ale na nierownej drodze...

Tak szczerze to w B5 wcale nie jest jakoś super wygodnie. Mam zawieszenie z przodu w dobrym stanie a i tak jest twardo i czuć prawie wszystko z asfaltu. Felga 16".

Caarl napisał(a):
Pozdrawiam i życzę udanych poszukiwań.

:zdrowko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 29 lipca 2012, 10:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
wandii napisał(a):
Krzysiek_E34 napisał(a):
3.0d jest bardzo cichy, wiadomo r6 to nie jest i nie bedzie

To akurat jest r6 :P

W sensie benzynowego r6 :cwaniak:


freezoneq napisał(a):
Jestem właśnie tym młodym osobnikiem ale komfort i ciszę stawiam na 1 miejscu

To tylko i wylacznie 5-tka, nie wiem czemu martwisz sie ze bedziesz wygladal jak w aucie taty, e39 jest juz na tyle stare i tanie, ze widok mlodej osoby nie powinien dziwic :) Z ladna felga i np. mpakiem wcale nie bedziesz wygladal jak prezes junior :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 29 lipca 2012, 11:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
jezdzilem e39 po lifcie w m-pakiecie.super auto.koszty utrzymania uwazam ze beda wieksze w porownaniu do e46.ciezko tez kupic ciekawa benzyne po lifcie w sedanie.kombi jak dla mnie to juz za duze i za ciezkie auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 30 lipca 2012, 01:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Moje BMW: chcę mieć
Właśnie jestem po jeździe bmw w serii 5, silnik 2.0 .
Co prawda na prawym ale... Czuć, że ten motor to za mało, ale nawet pomimo tego jazda jest specyficzna, to chyba był cel inżynierów BMW.
Linia autka z profilu - coś pięknego, tego szukam w autach. Ogromną wadą jest przestarzały wygląd, przy E46 wygląda jak babcia.
Strasznie spartolili przód tej E39... Ale nie można mieć wszystkiego. Autko bardzo wygodne i ciche - co sobie bardzo cenię :ok: .

Aha, co ważne - kolega kupił ów E39 za uwaga... 2.5 tyś €. Spodziewałem się, że będzie kompletny trup. Otóż nie.
BMW trzyma się kupy, żwawo jedzie, cicho i stabilnie się zachowuje. Szczęście czy złom przygotowany specjalnie do sprzedaży? Tego nie wiem.
Wiem natomiast, że od 3 mies. jest szczęśliwym posiadaczem przyjemnego autka, szkoda tylko, że nie zapytałem o rocznik...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 30 lipca 2012, 18:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
e39 po lifcie wcale nie wygląda gorzej niż e46. Lampy i nerka robią dużą różnicę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 30 lipca 2012, 20:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
jak dla mnie e39 to tylko w sedanie, po lifcie i w m-pakiecie i min. 2.5 benzyna.w tym zestawieniu to piekna i cieszaca kierowce fura.e39 przed liftem jakos do mnie nie przemawia.

polecam znalezc auto w galerii uzytkownika - kiloff

Ideal ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 1 sierpnia 2012, 07:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1902
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: X5 G05 40i
Kod silnika: B58
wandii napisał(a):
e39 po lifcie wcale nie wygląda gorzej niż e46. Lampy i nerka robią dużą różnicę

Potwierdzam :ok: Lift w E39 zrobil duza robote :luka:

freezoneq napisał(a):
silnik 2.0 .
Co prawda na prawym ale... Czuć, że ten motor to za mało,

W przedlifcie za malo bo to tylko 150km...w polifcie, 520i to 170 konny silnik m54b22...ja taki mam...auto moze nie jest pociskiem ale naprawde daje rade...mozna sprawnie sie poruszac w miescie a na trasie spokojnie wyprzedzac ;) Po przesiadce z compacta 1.6 czuc ogien pod maska ;) :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 1 sierpnia 2012, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Komfort jazdy pomiędzy 3 a 5 to dosyć duża różnica - jednym słowem wyższa półka. Jechałeś 2 litrowym motorem - niestety on w tej budzie nadaje się do dziadkowania, albo dla tych co koniecznie chcą 5 ale nie stać ich na większy silnik, albo łudzą się, że będzie mało palił. W tej budzie sensownym rozwiązaniem jest tylko 4,4 albo 3,0d - no właśnie duże motory, większe koszty, jesteś młody więc poszukiwania powinieneś skupić na trójce...

Co do 3 jeśli szukasz auta, którym chcesz się normalnie przemieszczać, bez szaleństw jakichś grubych ścigów tak aby było tanio to 2,0d coupe po lifcie z programem i jesteś mega zadowolony - fajna niewielka lekka ekonomiczna coupetka...
Jeśli szukasz większych emocji musisz sięgnąć już po benzynowe 6 cylindrów i to nie te najsłabsze - większe spalanie ale większa zabawa, no i uważałbym na te porządne niezawodne bezproblemowe instalacje gazowe - tak na wszelki wypadek aby nie zakładać w przyszłości tematów pierdzi, słabnie, telepie na gazie, którymi zawalone są fora...

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 1 sierpnia 2012, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
freezoneq napisał(a):
bardziej pasuje do młodego faceta, którym jestem.


Też jestem młody, a przesiadłem się z E46 na E39.

wandii napisał(a):
przed liftem e39 nie powala


Powala powala, trzeba tylko troszkę popracować. Jak mi podstawicie 'gołego' z zewnątrz sedana E46 z śmieszną felgą st. bodajże 45 i obok zajedzie seria E39 na jakiejkolwiek wypuszczonej dla niej domyślnej feldze.. No błagam was. Z czym do ludzi.

freezoneq napisał(a):
E39 w moich oczach to to, że jest strasznie poważna, dostojna, dystyngowana...


Zapraszam na przejażdżkę moim samochodem, zobaczymy to dystyngowanie. :rotfl:

freezoneq napisał(a):
Strasznie spartolili przód tej E39.


Hm, moim zdaniem przedliftowych, zadbanych 5er już nie ma. Teraz wszyscy robią pseudo lift na jakichś ujowych chińczykach z przodu. A zadbana przedliftowa E39, jeszcze z M Pakiem - co jak co - miażdży.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 1 sierpnia 2012, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
jesli twoja zmora jest hałas przyprpedkosciach autostradowwych to 3maj sie zdaleka od e46 coupe

mialem ich juz chyba 5 i w kazdej od 120 swiszcze gwizdze.

e39 o wiele cichsza o wiele

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 1 sierpnia 2012, 21:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 8590
Lokalizacja: Lublin
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028

04' C200 Kompressor Polift
starscream napisał(a):
jesli twoja zmora jest hałas przyprpedkosciach autostradowwych to 3maj sie zdaleka od e46 coupe

mialem ich juz chyba 5 i w kazdej od 120 swiszcze gwizdze.

To kwestia uszczelek. (Wada fabryczna E46 coupe)
U mnie tam od 120 jeszcze jest spokój...

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 2 sierpnia 2012, 08:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 737
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E39 525iaT, E46 325
Kod silnika: M54B25
frrider napisał(a):
uważałbym na te porządne niezawodne bezproblemowe instalacje gazowe - tak na wszelki wypadek aby nie zakładać w przyszłości tematów pierdzi, słabnie, telepie na gazie, którymi zawalone są fora...


Fora są również zawalone problemami z pierońsko drogim osprzętem diesli ;)

Wracając do tematu, rozejrzyj się za E46 323i sedan - będziesz miał moc, radość z jazdy i ciszę do 3000 RPM (to co wyżej to już muzyka :] ) Ponieważ to nie coupe hałas uszczelek nie występuje, spalanie rozsądne, odejście w zdrowej jednostce baaardzo fajne :)

_________________
e///M-tuzjasta :)

E46 323i --> SPRZEDANY

E36 316i Compact --> SPRZEDANY

E36 320i Coupe --> SPRZEDANY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Moje BMW: chcę mieć
frrider napisał(a):
W tej budzie sensownym rozwiązaniem jest tylko 4,4 albo 3,0d


Mam rozumieć, że 528i jest zupełnie pozbawione sensu? Wydaje się być bardzo sensowna.

frrider napisał(a):
Co do 3 jeśli szukasz auta, którym chcesz się normalnie przemieszczać, bez szaleństw jakichś grubych ścigów tak aby było tanio


Przede wszystkim stawiam na ciszę i komfort. Choć nie ukrywam, bardzo lubię szybką jazdę. Kiedy warunki na to pozwalają - jadę szybko.

szwaglu napisał(a):
Też jestem młody, a przesiadłem się z E46 na E39.


Napisz coś więcej, osobiste odczucia po przesiadce na większego bimera. Czego brakowało E46 w porównaniu do E39.

szwaglu napisał(a):
A zadbana przedliftowa E39, jeszcze z M Pakiem - co jak co - miażdży.


No muszę przyznać rację. Po prostu byłem wcześniej nastawiony na agresywny samochód typu Galant. E39 wygląda na samochód dla poważnych ludzi a takim człowiekiem jestem.

starscream napisał(a):
e39 o wiele cichsza o wiele


I to właśnie najbardziej przemawia do mnie za tym samochodem.

Dżordż napisał(a):
(Wada fabryczna E46 coupe)


Nie tylko Coupe a każdej E46, jest o tym trochę w sieci. Nie wszystkim jednak to przeszkadza więc nie robią z tego afery.

Marky, chyba jednak będzie E39. Dlaczego? Dlatego, że chciałbym mieć cichego krążownika na trasy, który nie jest ospały i daje frajdę z jazdy - to daje każde BMW, w którym miałem przyjemność podróżować (z wyjątkiem E36 z zajechanym łożyskiem :D ).

O E46 myślałem ze względu na wygląd, tylko i wyłącznie. Dlatego powstał temat z pytaniami, na które odpowiedzi jeszcze nie znałem. Tutaj wielkie dzięki za odzew w temacie. Z tego co zaobserwowałem, rozsądnym i bardzo odpowiednim samochodem dla mnie byłoby właśnie E39. Jest cicha, wygodna, dość przestrzenna. Nad wyglądem można popracować - a to lubię robić przy autach. Co martwi to koszty eksploatacji, no ale... nie ma nic za darmo.

Pytania do znawców i posiadaczy E39:

1. Czy zawieszenie w E39 podczas kiedy ma luzy, jest niebezpieczne jak w A4 ? Tam gdy występuje już duży luz może dojść do tego, że na nierównościach rozpada się góra zawieszenia (wyskakuje drążek kierowniczy lub sworzeń któregoś z wahaczy) i koła uciekają sobie każde w swoją stronę, w ten sposób mój kuzyn skasował ów A4.

2. Czy orientuje się ktoś ile RPM pokazuje obrotomierz przy 100kmh na 5 biegu w 528i np.? To dla mnie bardzo ważne.

Dzięki i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, 15:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
freezoneq napisał(a):
1. Czy zawieszenie w E39 podczas kiedy ma luzy, jest niebezpieczne jak w A4 ? Tam gdy występuje już duży luz może dojść do tego, że na nierównościach rozpada się góra zawieszenia (wyskakuje drążek kierowniczy lub sworzeń któregoś z wahaczy) i koła uciekają sobie każde w swoją stronę, w ten sposób mój kuzyn skasował ów A4.


W żadnym samochodzie luzy w układzie zawieszenia nie są bezpieczne ale na pewno nie ma takich cyrków jak piszesz o audi a4, miałem z tyłu luzy na wahaczach górnych (sworzniach), oczywiście zmieniłem i powiem szczerze nawet wiekszej różnicy w jeżdzie nie ma

freezoneq napisał(a):
2. Czy orientuje się ktoś ile RPM pokazuje obrotomierz przy 100kmh na 5 biegu w 528i np.? To dla mnie bardzo ważne.


Przy 100km/h mam jakies 2950rpm, silnik 2.8 pojedynczy vanos, dyfer ori

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, 18:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
freezoneq napisał(a):
2. Czy orientuje się ktoś ile RPM pokazuje obrotomierz przy 100kmh na 5 biegu w 528i np.? To dla mnie bardzo ważne.
.

Automaty maja dlugie 5-tki, ~2000rpm przy 100km/h.

Na a4 klubie bylo kilka historii z rozsypujacym sie zawiasem i rowami, ale witamy w PL, w krainie mechanicznych rzeznikow, ktorzy na stukajacym zawiasnie robia kilkanascie tysiecy km i pozniej placz ze sie rozpadlo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL