BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] stuki w prawym kole podczas hamowania
PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 20:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
witamm mam problem niedawno zmieniałem amorki z przodu <jakis miesiąc temu> i od niedawna podczas hamowania cos stuka mi w prawym kole tak jakby amor był zuzyty <wiecie o co chozi> jednak nie cały czas tylko przy pewnej predkosci ok 30km/h powyzej i ponizej tej predkosci juz nie zaznaczam ze jezdze na 17" felgach i one były wywazane i jest to samo dzis zalozyłem zimówki i to samo poradzcie koledzy co to moze byc pozdrawiam Paweł

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Ostatnio edytowano 12 sierpnia 2007, 19:31 przez pawik83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 00:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Tylko przy hamowaniu? Proponuje podjechać do diagnosty i warsztatu niech sprawdzą. Wymieniałeś poduszki ? W ogóle ktoś sprawdził w jakiej są kondycji przy wymianie amorków?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 10:16 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
i od niedawna podczas hamowania cos stuka mi w prawym kole

Luz na sworzniu górnego wachacza. Tak samo będzie stukało podczas podjeżdżania do krawężnika, lub progu zwalniającego, ewentualnie gdy na skręconym kole będziesz mógł nogą pchać je do tyłu.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
nad czym tu sie rozwodzić "a co to moze być?" jak coś stuka w kole to się jedzie na warsztat i sprawdza luzy a nie przez miesiąc wertuje się forum "co to stuka" aż w końcu koło sie urywa bo "bo się sworzeń wypioł" pawik83 marsz na szarpaki !!!! :D

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 17:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
esiue30 a jak byłyem na szarpakach i diagnosta powiediał ze nie ma sie do czego doczepic ze wszystko jest OK a byłem na 2 stacjah to co mi na to powiesz Grzesiu ?

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
pawik83 napisał(a):
esiue30 a jak byłyem na szarpakach i diagnosta powiediał ze nie ma sie do czego doczepic ze wszystko jest OK a byłem na 2 stacjah to co mi na to powiesz Grzesiu ?


to nic nie znaczy że byłeś na szarpakach na 2 stacjach, jak bys miał wywaloną końcówkę tak że by juz wypadała to by może zauważyli :wstyd: Jak miałem e34 jeździłem od stacji do stacji i według nich było ok. Jak zdjąłem koło i ruszyłem za goleń to odrazu było widać że końcówka drążka kierowniczego , a oni nic nie widzieli "fachowcy" :wstyd: :mur:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 00:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
u mnie stukniecia przy hamowaniu powodowały umierajace sworznie dolnych wahaczy

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 18:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
są to tulejki w górnym wachaczu ale dzięki chłopaki za pomoc

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
pawik83, jak rozwiązałes problem..da rade zrobić to samemu?...mam chyba ta sama awarie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 22:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
kuki3 ja zawsze oddaje auto do warsztatu z tego co wiem to bez wyciągania macpersona sie nie obejdze no i wybić tą tulejke tez nie jest łatwo

pozdrawiam i zycze powodzenia

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: kalisz
ile Cie wyniosła naprawa i jak doszedłeś do tego, że to jest własnie taka usterka...wyszło na szarpakach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
tak wyszło na szrpakach naprawa 250 zl z wymianą za 2 tulejki górnego wachacza

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL