suchyr napisał(a):
no coż , krotko mówiąc doradzono nam wlać do baku 5 l paliwka , włączyć zapłon do pięciu razy by pociągło i szok odpaliło!!!:) okazuje się ,że bak podzielony jest na dwie części z prawej i lewej strony pojazdu gdy brakło paliwa w jednym z nich czujnik poziomu nie dal impulsu do pompy i ta nie przelała z drugiego baku paliwa ,w związku z tym wyszło na to ze poprostu brakło mi paliwa choć wskaźnik pokazywał 1/3.Wymienili czujnik 270 zł

plus wymiana.
Dziś miałem ten sam problem jadąc nagle komputer wyłączył mi silnik i pojawił się ów problem
einspritzanlage przeczytałem ten topic i odrazu poszedłem na parking gdzie stała moja bunia dolałem 20l paliwa poprzekręcałem parę razy na zapłon i spróbowałem odpalić. Za pierwszym razem nic ale za drugim już załapało i teraz śmigam bez problemów.
Morał na przyszłość nie warto jeździć w ogóle na rezerwie bo w moim przypadku Reichw pokazywał mi, że przejadę jeszcze 14km chociaż często nie pokazywał mi nic a jeździłem.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc