Wojt4S90 napisał(a):
Reno, jeszcze nie sprawdziłem jak spalanie w mieście, bo więcej latam teraz w trasie

we wtorek wracam do pracy i będzie testowane spalanie 100% miasto. Myślę, że w 13L zmieszczę się

w e39 wiedziałem ile pali, bo był komputer, który zaniżał o 0.1L na 100. Tutaj musiałbym liczyć

póki co 2 razy liczyłem i pierwszy raz 100% trasa 350km w tym 50km autobahnem, gdzie cisnąłem prawie non stop 160km/h=10,3L gazu. Dzisiaj liczyłem drugi raz, tym razem cykl mieszany coś koło 280km, w tym 120km miasto i 100km autostradą (prędkość 140-160km/h)=12.07L gazu. Przy okazji przekonałem się, że gaz to świetna sprawa. Koszty przejechania 100km to plus minus 30-35zł

30-35 zl za 100 km to bardzo cieszy

.
remotec napisał(a):
U84 napisał(a):
remotec napisał(a):
To jednak kupiłeś , i to z najgorszym z montowanych w nim silniku, choc najtrwalszym
Możesz napisać czemu uważasz ten silnik za zły ?

Bo jest przestarzały, pamięta jeszcze króla Polskiej wsi golfa 3 z poczatku lat 90-tych . Ma tylko 115km co przy ciężkim Beetlu jest za mało, przez to pewnie też tyle pali bo trzeba go cisnąc. Na tuning absolutnie nie jest podatny, można mu zmienic tylko filtr na stożkowy. Jedyna zaleta tego silnika to to że jest idioto odporny i nie ma sie co psuc. Najlepszy wybór to 1.8T lub 2.3 V5..
Za czasow golfa III montowane 2.0 8V 115KM było w golfie III GTI,masa okolo 1100/1150 kg. New Beatle ma okolo 1250 kg. Owszem osiągi są jako takie, ale jak sam wspomniales, to lata 90te, a wiele konstrukcji z tamtych lat osiagami odbiega od wspolczesnych. Zaletą tych starszych konstrukcji jest jednak trwałosc, bo nie sa wyżyłowane.
A co do tuningu, coz jest to wolnossaca benzyna,wiec tuningowac wolnossaka takiego czy innego nie jest łatwo.
Wojt4S90 napisał(a):
Plan na Niego jest prosty: przejeździć do czasu powrotu do e39, żadnych modów, zwykły serwis
Do tych celow 2.0 8V jest idealne.