BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 13 sierpnia 2012, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
To trzeba było tak od razu.. Potem przeczyta to jakiś, powiedzmy, 'przyszły użytkownik' i będzie miał w głowie tylko to, że prawdziwe BMW to tylko wielgasny silnik i mpakiet. To nieprawda, ja nie mam mpakietu, a moja beemka chyba jest prawdziwa..

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 08:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
źle to wszystko ująłem i nie przemyślałem że kogoś mogę urazić.np. jeśli chodzi o oszczędność osobiście nie kupił bym BMW.jeśli chodzi o modele z najsłabszymi silnikami to nie palą mało a koszty utrzymania są wysokie.ktoś kupuje podstawowy silnik benzynowy, auto mu nie jedzie, trzeba sporo wlać i u mechanika jest ból jak przykładowo trzeba zmienić wahacze.szukał bym w takim przypadku innego auta.troszkę sytuacja się zmienia z dieslami po 2000roku.one już w miarę fajnie jadą i palą mało w porównaniu do konkurencji.najnowsze modele to też już inna bajka bo większość z nich jest dobrych.sam osobiście też nie szukał bym samego komfortu w tych autach, mimo iż można go w BMW bez problemu znaleźć.ja kocham tą markę za prowadzenie a to przede wszystkim czuje w aucie z m-pakietem, gdzie jest zawieszenie które mi bardzo pasuje.z chęcią sam bym jeździł coupe lub cabrio.autem w stylu germana.aczkolwiek jeździłem e39 m54b25 w pełnym m-pakiecie i byłem zachwycony.w BMW jest sporo dodatków wewnątrz i na zewnątrz które mnie w tej marce kręcą.większość z nich można właśnie dostać mając pełny m-pakiet.za to właśnie kocham BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
panowie co do cieknacej pompy wspomagania,wymiencie uszczelke(oring) pod korkiem-przerabialem to juz w wielu beatach swoich i znajomych(e46 i e39)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 14:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
No moi znajomi też wymieniali i dalej im ciekło. :rotfl:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 15:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
nixon napisał(a):
ktoś kupuje podstawowy silnik benzynowy, auto mu nie jedzie, trzeba sporo wlać i u mechanika jest ból jak przykładowo trzeba zmienić wahacze.szukał bym w takim przypadku innego auta.troszkę sytuacja się zmienia z dieslami po 2000roku.one już w miarę fajnie jadą i palą mało w porównaniu do konkurencji.najnowsze modele to też już inna bajka bo większość z nich jest dobrych.sam osobiście też nie szukał bym samego komfortu w tych autach, mimo iż można go w BMW bez problemu znaleźć.

Podstawowy czyli te 1.8 /1.9, bodajże jeszcze ośmiozaworowe? Też tego nie kumam, jedzie wątło, pali jak dwa razy większy silnik. Swojego nie kupowałem, żeby mi mało palił albo był tani w utrzymaniu, zresztą bez problemu można znaleźć obiektywne informacje na ten temat (błagam, nie zaczynajcie znowu licytacji ile pali 1.8 /2.0/2.8 /4.4), więc zdrowy umysłowo dorosły człowiek powinien wiedzieć, na co się porywa.

A życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 14 sierpnia 2012, 16:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
każdy inaczej patrzy na samochód i ma do tego prawo.ja wyraziłem swoją opinie ale to nie znaczy że inni muszą się z nią zgadzać.po to tu jesteśmy by móc wyrazić jakieś swoje doświadczenia czy zdanie na jakiś temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 16 sierpnia 2012, 00:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Moje BMW: chcę mieć
Nie jestem w stanie ustosunkować się do każdego napisanego pod moją nieobecność posta, tak czy siak przeczytałem wszystkie.
Wnioski następujące:
Chyba lepiej przemęczę się jeszcze w A4 i dozbieram do porządnej sztuki. Chciałbym kupić taką, która jest najbliższa oczekiwaniom, resztę "wyrzeźbię" sam.
Co do mpakietu - przekonuje wygląd, zawieszenie jak się spodziewam - utwardzone - a ja chciałbym uniknąć obniżenia komfortu na rzecz sportowego prowadzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 19 sierpnia 2012, 21:01 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
jonas napisał(a):
Podstawowy czyli te 1.8 /1.9, bodajże jeszcze ośmiozaworowe? Też tego nie kumam, jedzie wątło, pali jak dwa razy większy silnik.

Te silniki wbrew pozorom maja bardzo duzy sens dla ludzi ktorzy malo jezdza np. po miescie odwozac dzieci do przedszkola 2km, a pozniej do pracy kolejne 2km. Roznice w spalaniu w porownaniu z jakims r6 na poziomie 3l (11 vs 14?) jest juz odczuwalna w kieszeni (robiac smieszne 1000km miesiecznie wychodzi 180zl, rocznie ponad 2000, za to mozesz pojechac na wakacje tygodniowe w PL), a dolicz do tego mniejsze (tansze) hamulce, mniej oleju, mniej swiec, mniejsze (tansze) opony, nizsza stawka za OC, jest roznica, a niewysilona benzyna na lancuchu jest totalnie bezobslugowa przy dwumasach, turbosprezarkach, wtryskach czy filtrach w dieslu i jest cieplutko w zime...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 20 sierpnia 2012, 00:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Krzysiek_E34 napisał(a):
jest cieplutko w zime


Potwierdzam, M47 z padniętym elektrycznym podgrzewaczem cieczy - do licha me. :cisza:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 20 sierpnia 2012, 07:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1902
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: X5 G05 40i
Kod silnika: B58
Krzysiek_E34 napisał(a):
Te silniki wbrew pozorom maja bardzo duzy sens dla ludzi ktorzy malo jezdza np. po miescie odwozac dzieci do przedszkola 2km, a pozniej do pracy kolejne 2km. Roznice w spalaniu w porownaniu z jakims r6 na poziomie 3l (11 vs 14?) jest juz odczuwalna w kieszeni (robiac smieszne 1000km miesiecznie wychodzi 180zl, rocznie ponad 2000, za to mozesz pojechac na wakacje tygodniowe w PL), a dolicz do tego mniejsze (tansze) hamulce, mniej oleju, mniej swiec, mniejsze (tansze) opony, nizsza stawka za OC, jest roznica, a niewysilona benzyna na lancuchu jest totalnie bezobslugowa przy dwumasach, turbosprezarkach, wtryskach czy filtrach w dieslu i jest cieplutko w zime...

Bardzo madra wypowiedz :ok:

Dodam jeszcze, ze oszczednosc zaczyna sie juz przy samym zakupie auta...taki sedan z 2002r z R4 pod maska bedzie z 8-10 tys tanszy od R6 2.8-3.0 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań odnośnie bmw E46.
PostNapisane: 20 sierpnia 2012, 17:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
Krzysiek_E34 napisał(a):
jonas napisał(a):
Podstawowy czyli te 1.8 /1.9, bodajże jeszcze ośmiozaworowe? Też tego nie kumam, jedzie wątło, pali jak dwa razy większy silnik.

Te silniki wbrew pozorom maja bardzo duzy sens dla ludzi ktorzy malo jezdza np. po miescie odwozac dzieci do przedszkola 2km, a pozniej do pracy kolejne 2km. Roznice w spalaniu w porownaniu z jakims r6 na poziomie 3l (11 vs 14?) jest juz odczuwalna w kieszeni (robiac smieszne 1000km miesiecznie wychodzi 180zl, rocznie ponad 2000, za to mozesz pojechac na wakacje tygodniowe w PL), a dolicz do tego mniejsze (tansze) hamulce, mniej oleju, mniej swiec, mniejsze (tansze) opony, nizsza stawka za OC, jest roznica, a niewysilona benzyna na lancuchu jest totalnie bezobslugowa przy dwumasach, turbosprezarkach, wtryskach czy filtrach w dieslu i jest cieplutko w zime...

Ja właśnie dlatego szukałem R4 2.0 zamiast R6 2.8 (diesle skreśliłem na starcie, przy moich rocznych przebiegach nie mają żadnego sensu), ale jak przejechałem się 1.8 / 1.9, a potem 2.0, nie brałem tych pierwszych w ogóle pod uwagę. Być może komuś wystarcza mizerne przyspieszenie, a zwyczajnie podoba mu się buda E46, choć trudno mi to zrozumieć. Z drugiej strony nikt nie zmusza do kupowania tego czy innego silnika, na szczęście BMW daje tu naprawdę szeroki wachlarz możliwości.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL