dominlesne napisał(a):
Czy taki mały fragment da radę wypiaskować, najlepiej bez wyciągania silnika?
Jak najbardzej się da
A jeśli już chcesz robić sam to:
dominlesne napisał(a):
-bosch/ papier 400 - wyczyścić z rudy ile się da i odtłuścić
Możesz śmiało zacząć od papieru 280 (ew. 200 zależy jak duży wżer jeżeli będziesz używał maszynki) a na koniec popraw 400
Potem jak napisałeś:
dominlesne napisał(a):
-fertan -zostawić na kilka dni
-spłukać wodą i wytrzeć ten nalot po fertanie (tu nie wiem czy po tym odtłuszczać, czy tylko jak radzą zetrzeć na mokro po tym odrdzewiaczu)
-epoksyd (lakiernik)
-baza (lakiernik)
dominlesne napisał(a):
(tu nie wiem czy po tym odtłuszczać, czy tylko jak radzą zetrzeć na mokro po tym odrdzewiaczu)
I tak na epoksyd (z tego co rozumiem) jedziesz do lakiernika więc powiedz mu tylko czego użyłeś i będzie wiedział co zrobić.
Kolega
Szczurek1986 ma rację bo jak będziesz sprzedawał a ten kawałek będzie się różnił to (potencjalny) klient powie że popeluna na sprzedaż zrobiona a z fotkami będzie dowód że pełen profes jest zrobiony
