BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Dlatego ja takie rzeczy zawszę najpierw ćwiczę na czymś innym niż eMka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Ja już chyba mam zakodowane bo nie potrafię zmienić biegu bez między gazu jak i w góre tak i w dół,czasem mnie to już samego denerwuje ale nie panuje nad tym :] u mnie sie to wzieło przez jazdę autami typu ził,gaz 66,ural,kamaz w takich autach jest zmnienic bieg sztuką :hyhy:
najszybsza zmiana to raczej z butem w podłodze i tak szybko zmienić by nie złapać odcinki :D
na firmówkach testuję co dziennie :hyhy: ale z butem w podłodze nie mogę się przemóc :/
LeSiO napisał(a):
niestety reke mial szybsza niz noge
każdy ma rękę szybszą od nogi :p bo bliżej dysku :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Nightfox napisał(a):
nie potrafię zmienić biegu bez między gazu jak i w góre tak i w dół

Po co w górę między gaz? Powiedziałbym że wręcz przeszkadza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
kostek_ja napisał(a):
Po co w górę między gaz? Powiedziałbym że wręcz przeszkadza.
w wymienionych autach musisz wysprzeglić 2 razy przegaz i w pewnym zakresie obrotów bieg,popychając lewarek nie przesuwając,inaczej będzie srogi zgrzyt :D w Bmce też zmieniam z między gazem tylko inaczej,dzieje sie to 5 razy szybciej i przy zmianie max 500obr od wciśniętego sprzegła,wiem że nic mi to nie daje w osobowym ale taki mam odruch :/ i noga zawsze idzie na gaz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Przy bardzo spokojnej zmianie nawet ma to sens :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kostek_ja, fajny patent z tymi zmianami biegów, tylko czy wyciąganie biegów bez sprzegla jest ok dla skrzyni? Nigdy nie praktykowalem... :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 22:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Wyciąganie tak, wbijanie już nie bardzo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 9 września 2012, 23:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Tak jak mówi kostek_ja, wyciąganie jest ok. ;) Jednak wbijanie nie idzie tak łatwo. Nie raz się jechało bez sprzęgła. :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 01:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
kostek_ja napisał(a):
... wcale nie jest tak prosto zmieniać biegi bardzo szybko.


W moim samochodzie najtrudniejsza jest zmiana 1-2. Po prostu nie da się tego zrobić "na raz", bo kończy się to nieprzyjemnym zgrzytem. Trzeba zrobić klik-klik, na luz, na dwójkę. Oczywiście można to zrobić szybko, ale cenne ułamki sekundy uciekają. Nie ma już takich problemów przy innych zmianach, gdzie skrzynia bez protestu przyjmuje kolejne biegi wrzucane jednym ruchem.

kostek_ja napisał(a):
Ja bym się chyba najbardziej startem martwił przy tej mocy. Opony masz seryjne 265/35/19? Jaki model?


Tak, mam seryjny rozmiar opon, taki, jak podałeś, Continental ExtremeContact DW. Wiem, wiem, są lepsze, zwłaszcza na suchą nawierzchnię, ale to doskonały kompromis między zachowaniem na mokrej nawierzchni, przebiegiem i ceną. A ja używam tego auta jako codziennego środka transportu. Tutaj jest test porównawczy, przeprowadzony przez tiretrack.com: http://www.tirerack.com/tires/tests/cha ... p?ttid=148


Nightfox napisał(a):
w wymienionych autach musisz wysprzeglić 2 razy przegaz i w pewnym zakresie obrotów bieg,popychając lewarek nie przesuwając,inaczej będzie srogi zgrzyt :D


E tam, jak jest niesynchronizowana skrzynia, to się w ogóle sprzęgła nie dotyka, poza ruszaniem z miejsca. A międzygaz tylko przy redukcji. :hyhy:

http://www.youtube.com/watch?v=lqddvLvAfpQ

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 02:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
trucker_hiob, ale w tym teście Micheliny Pilot Super Sporty są najlepsze we wszystkim poza wyczuciem hamulca na mokrym, przewidywalnością na mokrym, hałasem i komfortem. Mimo że nie są pierwsze to są drugie z niewielką stratą. Moim zdaniem to aktualnie najlepszy wybór i sam ostatnio takie kupiłem do eMki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 02:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
kostek_ja napisał(a):
trucker_hiob, ale w tym teście Micheliny Pilot Super Sporty są najlepsze we wszystkim poza wyczuciem hamulca na mokrym, przewidywalnością na mokrym, hałasem i komfortem. Mimo że nie są pierwsze to są drugie z niewielką stratą. Moim zdaniem to aktualnie najlepszy wybór i sam ostatnio takie kupiłem do eMki.


Masz rację, to bardzo dobry wybór i ja zastanawiałem się właśnie między tymi dwoma oponami. A tak w ogóle to mówimy tu tylko o oponach na tył, z przodu mam Micheliny Pilot Sport PS2. Gdy mi zaczęły wyglądać druty i szmaty z tylnych opon, musiałem kupić nowe i naturalny wybór to były by takie same opony, jak z przodu, ale:

1. PS2 mają przebieg "220", Super Sport "300", Conti "340".
2. Cena? PS2 $ 870 za dwie, Super Sport $ 640, Conti $ 454.
3. Continentale są najcichsze i najbardziej komfortowe, co nie jest bez znaczenia dla kogoś, kto używa auta na co dzień.
4. Conti są doskonałe na mokrej nawierzchni. Poza torem każda opona na suchej nawierzchni trzyma tak, że przekroczenie limitu przyczepności jest równoznaczne z aresztowaniem. Jeżdżąc po kałużach wody ten limit jest znacznie niżej i wtedy opony "mokre" dają dużo więcej frajdy.

Tak więc, w moim przypadku, zadecydował rozsądek, czy, precyzyjniej, rozsądny kompromis. Poza tym... testy oddają jedynie część prawdy i często w inny dzień ci sami testujący osiągają wręcz odwrotne rezultaty. Na przykład w tym teście: http://www.tirerack.com/tires/tests/cha ... p?ttid=140 Continental wypadł najlepiej, pokonując dość wyraźnie Micheliny Pilot Sport PS2.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 10:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
trucker_hiob, ale PS2 i PSS to nie to samo. PS2 jest na rynku już od dłuższego czasu, a PSS to najnowszy model Michelina który zastępuje PS2. Nie wiem tylko dlaczego wciąż robią PS2. Nie dość że jest gorsza to jeszcze droższa od PSSa :)

Też ma z przodu PS2, żyją już dłuższy czas :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 11:43 
kostek_ja napisał(a):
W skrócie:
Puszczasz gaz


a po co puszczać gaz?

trucker_hiob, galeria genialna. Auto super, nie muszę po raz któryś tego pisać, ale co jeszcze fajniejsze, to opis. Widać, że nie tylko bling bling jest ważne na felgach, oraz wywalenie siana na magików i pierydlion koni, tylko cała ta otoczka. Najmniejsze niuanse. Fajnie się to wszystko czyta :) Galeria ma 21 stron i na każdej trochę o samochodach. Trochę o tym, o tamtym... inne galerie mają powyżej 30 stron, a postów na temat samochodów jak kot napłakał. Większość to masło maślane o kolorowych felgach albo elastyczności w 5000 konnym aucie.

Oby tak dalej! :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 19:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
trucker_hiob napisał(a):
Nightfox napisał(a):
w wymienionych autach musisz wysprzeglić 2 razy przegaz i w pewnym zakresie obrotów bieg,popychając lewarek nie przesuwając,inaczej będzie srogi zgrzyt :D


E tam, jak jest niesynchronizowana skrzynia, to się w ogóle sprzęgła nie dotyka, poza ruszaniem z miejsca. A międzygaz tylko przy redukcji. :hyhy:

http://www.youtube.com/watch?v=lqddvLvAfpQ
zgada się ale w większości samochodach którymi jeżdżę tylko 2 pierwsze biegi niesynchronizowane ;)
no i ja śmigam większości w terenie więc nawet i bez synchronizatorów biegu tak nie zmienisz ;) jeździłeś może gazem 66,ziłem 131,krazem,uaz,starem 266,interniationalem np 4800 ? pomijam nowe terenowe bo mało które w teren sie nadaje :/ z najstarszych to w interniationalu nie trzeba trzymać,lub wiązać lewarka jadąc (sunąc )ze skarpy :przestraszony:
dobra to tema o bmw :hyhy:
Jest genialna :ok: nie bedę za bardzo słodził bo juz masz tego pewnie dość :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 19:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Fryderyk napisał(a):
a po co puszczać gaz?


Gdyż wtedy robi się luz w skrzyni i można wyjąć bieg bez najmniejszych oporów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 19:54 
kostek_ja napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
a po co puszczać gaz?


Gdyż wtedy robi się luz w skrzyni i można wyjąć bieg bez najmniejszych oporów.



No to teraz dales do pieca, zaraz sie zacznie ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
LeSiO napisał(a):
No to teraz dales do pieca, zaraz sie zacznie

Czekam z niecierpliwością :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Fryderyk napisał(a):

trucker_hiob, galeria genialna. Auto super, nie muszę po raz któryś tego pisać, ale co jeszcze fajniejsze, to opis. Widać, że nie tylko bling bling jest ważne na felgach, oraz wywalenie siana na magików i pierydlion koni, tylko cała ta otoczka. Najmniejsze niuanse. Fajnie się to wszystko czyta :) Galeria ma 21 stron i na każdej trochę o samochodach. Trochę o tym, o tamtym... inne galerie mają powyżej 30 stron, a postów na temat samochodów jak kot napłakał. Większość to masło maślane o kolorowych felgach albo elastyczności w 5000 konnym aucie.

Oby tak dalej! :D


Dzięki. Jednak to nie tylko moja zasługa, ale przede wszystkim wasza. Nawet Kostka, który mi tu czasem strasznie działa na nerwy, ale myślę, że w końcu zostaniemy serdecznymi przyjaciółmi. Zaraz po tym, jak się zmierzymy na Torze Kielce. :rotfl:

Nawiasem mówiąc coraz bardziej mi się marzy zabrać swoje auto na wakacje do Europy. Może jeszcze nie w przyszłym roku, ale, powiedzmy, za trzy lata.

LeSiO napisał(a):
kostek_ja napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
a po co puszczać gaz?


Gdyż wtedy robi się luz w skrzyni i można wyjąć bieg bez najmniejszych oporów.



No to teraz dales do pieca, zaraz sie zacznie ;)


Ale Kostek ma rację. Nie chodzi przecież o luzy na łożyskach w skrzyni, ale o to, by koła zębate nie zazębiały się "z mocą", by nie wywierały na siebie nacisków, a wtedy łatwo można wyrzucić na luz.

Nightfox napisał(a):
w większości samochodach którymi jeżdżę tylko 2 pierwsze biegi niesynchronizowane ;)
no i ja śmigam większości w terenie więc nawet i bez synchronizatorów biegu tak nie zmienisz ;)


Nie rozumiem - dlaczego nie?

Cytuj:
jeździłeś może gazem 66,ziłem 131,krazem,uaz,starem 266,interniationalem np 4800 ?


Jeździłem sporo UAZem, pracując w Transbudzie. Także po bezdrożach, na nowych budowach, ale było to ponad 30 lat temu, więc moja pamięć może mnie zawodzić. Z tego, co pamiętam, biegi zmieniałem "normalnie", nie przypominam sobie, by tam trzeba było robić jakieś międzygazy. KrAZem jeździłem tylko "po placu", ale nie mam pojęcia dzisiaj jaka tam była skrzynia. Więcej jeździłem Tatrą 813, bo pracowałem parę miesięcy jako "pomocnik kierowcy" i tam chyba trzeba było podwójnie wysprzęglać (albo zmieniać bez sprzęgła), ale i tego wcale nie jestem pewien. To były lata 1978-81, pewnie jeszcze zanim większość z Was się urodziła. :wstyd:

Nightfox napisał(a):
dobra to tema o bmw :hyhy:


No właśnie... Nawiązując do tych 12 sekund na ćwierć mili, to przejrzałem zestawienie testów w miesięczniku Road and Track i w tych rejonach już rzeczywiście bardzo trudno jest urwać kolejną sekundę. Tylko jedno auto jest w stanie zejść poniżej 10 sekund. Bugatti Veyron 16.4 Super Sport uzyskał 9,9. Jedenaście sekund, lub poniżej mają jeszcze tylko 4 inne samochody: Aventador LP700-4 10,4; Saleen S7 Twin Turbo 10,6; Porsche 911 Turbo S 10,7 i Lambo Gallardo Superleggera 11,0.

W granicach 11-12 s jest już więcej aut, ale też wcale nie tak wiele. Np. Audi R8 4,2 FSI potrzebuje 13 sekund, ale 5,2 FSI 11,9 a R8 GT - 11,7 - tyle, co Corvette Z06. Corvette ZR1 ma ćwiartkę mili w 11,5, a Ferrari California w 11,9. Enzo miał w 11,1, a 458 Italia w 11,0.

Lexus LFA uzyskał 11,8, Mercedes Benz SLR McLaren 11,5, a Porsche Panamera Turbo S w 11,6.

Dla porównania Ferrari 612 Scaglietti sprzed siedmiu lat mógł się wykazać wynikiem 12,8, tak samo, jak Viper GTS z 96 roku. Ostatnia Supra Turbo z 93 roku to 13,5, nowy Golf R - 14,0, Impreza WRX STI Limited 13,4, a Mitsu EVO GSR - 13,0.

Patrząc w takim kontekście to rzeczywiście każde zejście poniżej granicy 12 sekund to wejście do bardzo ekskluzywnego klubu. Zobaczymy. Mam nadzieję, że nie dam plamy i nie okaże się, że mam problemy nie z dwunastoma, ale z trzynastoma sekundami. :wstyd:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 września 2012, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
trucker_hiob napisał(a):
Nie rozumiem - dlaczego nie?
bo w takich ''gratach'' jak zrównasz obroty to prędzej staniesz niż zmienisz bieg ;) ze sprzęgłem podniesiesz obroty i nie ''zdechnie'' ja pisze ogólnie a myślę o zile 133 smigałem już 12 szt,gazów 66 przerobiłem około 60szt każdy jest taki sam.
trucker_hiob napisał(a):
To były lata 1978-81, pewnie jeszcze zanim większość z Was się urodziła. :wstyd:
wtedy może i chodziły inaczej.
w mojej Firmie są dzień w dzień w ciezkim terenie i bez żadnego remontu od nowości

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 11 września 2012, 09:04 
trucker_hiob napisał(a):
LeSiO napisał(a):
kostek_ja napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
a po co puszczać gaz?


Gdyż wtedy robi się luz w skrzyni i można wyjąć bieg bez najmniejszych oporów.



No to teraz dales do pieca, zaraz sie zacznie ;)


Ale Kostek ma rację. Nie chodzi przecież o luzy na łożyskach w skrzyni, ale o to, by koła zębate nie zazębiały się "z mocą", by nie wywierały na siebie nacisków, a wtedy łatwo można wyrzucić na luz.


Muszę to popróbować. Nigdy tak nie zmieniałem biegów, jak opisujecie. Moja najszybsza zmiana polegała właśnie na tym, że gazu nie puszczam w ogóle. Wtedy jest takie mocne uderzenie i wyraźnie szybciej, niż tradycyjna zmiana. Nauczyłem się tego od Sobiesława Zasady. Bardzo trudna zmiana, ale nie aż tak, jak wbijanie biegów bez sprzęgła ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL