zajac napisał(a):
daj znać czy pomogło i jaki koszt takiego swapa
pomogło buniek dostal nowe życie, ale myślę ze papudrun od skrzyni dodatkowo coś namieszał w sterowniku ASB (brak ograniczeń w trybie E i S w obu przypadkach ciągnie na 6500 RPM) adaptacja nie pomaga
zajac napisał(a):
nowe informacje
została zdemontowana skrzynia , konwerter poszedł do regeneracji (braki w okładzinie i luz między jakimiś elementami - nie pamiętam jak to się nazywa)
i teraz mam pytanie dotyczące kwestii oleju czy raczej tego co z niego zostało. Czy mam się szykować na zmianę skrzyni , bo po zdjęciu miski ze skrzyni był w niej szlam a w nim trochę grud z opiłków(rozgniatały się pod palcem) - czy może to jest normalne i tak ma być. Dodam , że na 95% olej jest w skrzyni od nowości , a auto ma 300 tys (salon polska). Przed demontażem skrzynia chodziła płynnie , tylko coś stukało w dzwonie i myślałem że to koło zamachowe , ale okazało się ze ono jest sprawne.
wymień tylko olej, jeżeli skrzynia działa poprawnie nie ma sensu inwestować w druga a tez nie wiesz co trafisz