BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 26 września 2012, 18:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e36
witam mam problem . robilem sam zaprawki wszystko ok tylko jak pomalowalem całosc to bezbarwny sie bardzo odznacza i sa takie jakby male ranciku w miejscu gdzie byla tasma . czy mozna to jakos zmatowic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 26 września 2012, 22:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 55
Posty: 163
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
papier 1000 na wodę - delikatnie zetrzyj az nie będzie czuć
potem 1500 lub od razu 2000 i poleruj cień zawsze zostanie ale mało widoczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 27 września 2012, 14:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 246
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży :) & UK
Moje BMW: E61
Kod silnika: N52B25
pawell9352 napisał(a):
witam mam problem . robilem sam zaprawki wszystko ok tylko jak pomalowalem całosc to bezbarwny sie bardzo odznacza i sa takie jakby male ranciku w miejscu gdzie byla tasma . czy mozna to jakos zmatowic?

Bezbarwnym najlepiej jest malować do najbliższego załamania blachy (jakiegoś rantu blachy czy narożnika w sumie to cały element :D ) wtedy jest bardzo ciężko dostrzec (po oczywiście spolerowaniu tego, jak go nazwałeś, rancika ;) ) przejście bezbarwnego. W twoim przypadku musisz zrobić jak kolega wyżej napisał. Papierem wodnym zniwelować "rancik" po czym polerka ale przejście i tak będzie widać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 27 września 2012, 16:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
panowie a ja mam pytanie czy laik sobie poradzi z takim zamalowaniem defektu 5x5cm żeby to jakoś wyglądało?
jak dobrać lakier, po kodzie czy da się to zrobić "komputerowo"?

_________________
oczyszczanie organizmu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 2 października 2012, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 246
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży :) & UK
Moje BMW: E61
Kod silnika: N52B25
bmaniak napisał(a):
panowie a ja mam pytanie czy laik sobie poradzi z takim zamalowaniem defektu 5x5cm żeby to jakoś wyglądało?
jak dobrać lakier, po kodzie czy da się to zrobić "komputerowo"?

Raczej będzie ciężko ale to zależy jakich efektów oczekujesz? Jeżeli ma być tylko zamalowane to tak ale jeśli ma być oryginał to raczej bym doradził lakiernika. Co do doboru lakieru to bierzesz kod i element (najczęściej klapkę wlewu paliwa) i jedziesz do sklepu zajmującego się dobieraniem lakieru. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 7 października 2012, 10:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
bmaniak, samemu pomalujesz, ale nie pędzlem, tylko trzeba mieć pistolet/kompresor i jakieś czyste pomieszczenie.
Inaczej będzie jeszcze gorzej niż jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 3 listopada 2012, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
davidoffdavidoff napisał(a):
bmaniak napisał(a):
panowie a ja mam pytanie czy laik sobie poradzi z takim zamalowaniem defektu 5x5cm żeby to jakoś wyglądało?
jak dobrać lakier, po kodzie czy da się to zrobić "komputerowo"?

Raczej będzie ciężko ale to zależy jakich efektów oczekujesz? Jeżeli ma być tylko zamalowane to tak ale jeśli ma być oryginał to raczej bym doradził lakiernika. Co do doboru lakieru to bierzesz kod i element (najczęściej klapkę wlewu paliwa) i jedziesz do sklepu zajmującego się dobieraniem lakieru. :ok:



wszystko zalezy w którym miejscu to masz, najlepiej mały pistolet do zaprawek, co do rancików to uwazam ze przy malowanu zaprawek nalezy zmatować wiecej powierzchni niz sie maluje tak aby przy oklejaniu nie było tak ze gdy juz malujesz bezbarwnym dojezdzasz do tasmy, trzeba tak wycieniować by nie wyjechac na oklejone miejsce wtedy nie zrobic ci sie rant i latwiej to spolerujesz...

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problem z bezbarwnym
PostNapisane: 8 listopada 2012, 11:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
przejscie bedzie widoczne od tasmy powinienes zrobic tak ze podklad przycierac papierem 800 wodnym( 1200 jesli srebrny metalik) miejsce podkladu i 5cm dookola tym papierem pozniej caly element dokladnie 2000 i tasme przylkejasz duzo wyzej od naprawianego miejsca. czesc malowana podkladem i potem baza wylewasz grubo na 2 warstwy a miejsce tylko zmatowione wyzej skresasz ilosc materialu i delikatnie zapylasz ale nie dochodzisz do tasmy unikasz wtedy tego odciecia. Najlepiej jednak zrobic takie rzeczy rozpuszczalnikiem do cieniowania ale do tego trzeba miec spora wiedze i duuuuzo praktyki i jakis zapas sprzetu( latwo sie zatruc tym srodkiem jest na bazie cyjanku:))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL