BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Gaśnie silnik 2,5 tds
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 22:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
Witam,mam problem z gasnącym silnikiem.Zazwyczaj dzieje się tak gdy ruszam i zamierzam wrzucić drugi bieg obroty spadają i silnik pada. Sprawia wrażenie jakby się zadławiał , z odpalaniem też niejest dobrze (pare razy musi go zakręcić)
Niedawno dałem do uszczelnienia pompe wtryskową i praktycznie jakiś tydzień po tym zaczęło się to dziać, czy ktoś jest mi wstanie podpowiedzieć co może być przyczyną?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 08:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
To jakaś plaga, u znajomego pare dni to samo, się zrobiło, a dzisiaj u mnie :kwasny: Nie wiem co jest wogole grane, na początku szarpał na 1 biegu a teraz jak sie jemu zechce to zgaśnie przy zmianie biegu albo jak obroty nisko spadną... może to jakas lewa ropa ????

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
ja też już trace cierpliwość, mechanik który uszczelniał tę pompe twierdzi ze to może jej wina. mi osobiście wydaje się to dziwne bo jeśli tak by było to robiłby to na każdym biegu a to zdarza się najczęściej na 2 , a także jak jak przygazuje i natychmiast puszczam gaz to obroty spadają za nisko i amen.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 10:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Ja jak dodaje gazu to nic sie nie dzieje, gorzej jak po przejechaniu około 100km zatrzymam sie i chce ruszyc z pierwszego biegu to tak się dławi jakbym pierwszy raz probował jeździc samochodem i za szybko puszczał sprzęgło ; )

Może to czujnik podpory wału czy coś takiego :|

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Ja jak dodaje gazu to nic sie nie dzieje, gorzej jak po przejechaniu około 100km zatrzymam sie i chce ruszyc z pierwszego biegu to tak się dławi jakbym pierwszy raz probował jeździc samochodem i za szybko puszczał sprzęgło ; )

Może to czujnik podpory wału czy coś takiego :|

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 11:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
zastanawiam sie jeszcze nad filtrem paliwa
może to przyczyna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 11:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
U mnie wszystko niedawno wymienione więc odpada... poza tym jeśli to byłby filtr to dławiloby jakbys jechal tym samochodem, a ja jak jade juz normalnie to nic sie nie dzieje...

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: jaroslaw
a sprawdzales przeplwke??? jak ci sie wkreca na obroty,normalnie czy muli troche??

_________________
Marqs


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 13:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
No mi się wydaje że minimalnie przymuliło ale moze to moje odczucia ;)

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 15:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Panowie pada wam nastawniczek pompy, na początek proponuje go wyczyścić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
jutro jade na warsztacik i dam znać a narazie dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 21:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
bbudda napisał(a):
jutro jade na warsztacik i dam znać a narazie dzięki


Tylko nie zapomnij !

Ja lece w poniedziałek, czekam na info :)

Pozdrawiam

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Moje BMW: E65 745i
ja obstawial bym przeplywke, a w drugiej kolejnosci pompke

_________________
zobacz moja byla BMK-e -------> viewtopic.php?p ... ht=#139870


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Gdynia
narazie nic , poprostu niedałem rady być może w przyszłym tygodniu.
Napewno dam cyne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2007, 10:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Grejd ma chyba rację - moj mechanior też mówił że przepływomierz na 80%, jutro będzie wszystko jasne...

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 13:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
I ziścił się czarny scenariusz nastawnik pompy - szlag go trafił i mnie też.

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
na waszym miejscu wyczyscil bym ten nastawnik i tak macie go do wymiany to nic nie stracicie tylko zyskacie .przy uszczelnianiu pompy mogły sie przesunac zabrudzenia w nastawniu i dlatego zaczął ci szwankowac po robocie macie tu instrukcje czyszczenia nastawnika

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 12:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Ja nie mialem robionej pompy i nastawnik padł, czyszczenie hmm... z tego co pisali ludzie nic nie daje...

Ale spróbować zawsze można :)

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
nic cie to nie kosztuje tylko troche czasu :)
a może pare groszy bedzie w kieszeni tak prawde mowiac jezeli sciezki sie nie wytra to tam nie ma co sie zrypac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 13:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
ostatnio tez miałem problem i nie słuchajac rad poszedłem inna droga wymieniłem cos co nie powinno mi nie działac a jednak koszt mój byl 0 bo miałem wtrysk i latam jak wariat bez problemow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL