BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 764 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 12:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Albo jajka ogolić ponoć wtedy wygląda na większego i nie trzeba będzie się prosić o te 2 cm :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 13:02 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
bierute napisał(a):
...no i...??


No i nic... ziemia sie nadal kreci wokol slonca. :piwo:

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 16:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Bobby_Valentino napisał(a):
Albo jajka ogolić ponoć wtedy wygląda na większego i nie trzeba będzie się prosić o te 2 cm



hahahhaha
dobre podsumowanie

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 20:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 149
Lokalizacja: PILAWA
Moje BMW: E39 525d"2001r
Kod silnika: M57D25
jest :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 11:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 119
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 e39 421KM
Ja bym to podsumował tak. Boogie teoretycznie może mieć ponad 400 koni, ale nie jest to w 100% pewne, więc chwali się czymś, czego nie sprawdził. OK, jego broszka, ale moim zdaniem to zwykłe teoretyzowanie, a wiecie, jak często teoria mija się z praktyką...??

Ja też mam zdrową (w miarę), poliftową M5 e39 z nowymi przepływomierzami, czy to oznacza, że mogę się chwalić zawyżonymi danymi technicznymi i poprawianiem fabryki?? I dlaczego akurat 420, a nie 440, czy 410??
Moim zdaniem, gdyby okazało się regułą trzymanie mocy 410-420-430 koni to specjaliści od marketingu BMW bez najmniejszego wahania, wraz z wprowadzeniem liftu podaliby do wszelkich informacji prasowych, technicznych zwiększenie mocy, tak jak robią to z innymi modelami (chociażby BMW e60 520d, przed liftem 163konie, po lifcie 177), bo to dla nich dobra informacja, więc wpłynęłaby pozytywnie na postrzeganie marki, modelu...

Boogie będziemy się pewnie wybierać swoimi emkami na hamownie, więc może dołączysz do nas?? Rozwiejesz wątpliwości wszystkich i zamkniesz ryjki niedowiarków, a nuż wyjdzie Ci 430KM i 550Nm ;) Liczę na to, szczerze powiedziawszy, bo sam mam porównywalny samochód.

_________________
Części do m5 e39 i m3 e46.
tel. 510 343 000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 15:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Boogie napisał(a):
Deklarować moc sobie moge według własnego uznania, taka stara moda nie ?

Od osoby, podobno fana a zarazem posiadacza M-ki, oraz jak to nazwali niektórzy forumowicze, osoby wiarygodnej i to z autorytetem, spodziewałem się zupełnie innej wypowiedzi. Szkoda....... :/ No ale co zrobić jak " konkretnej i logicznej odpowiedzi " jak widać po prostu nie ma :zalamany:
Boogie napisał(a):
Auto jest w dobrym naprawde stanie, po lifcie, ma nowe przepływomierze

Hmmmm no tak :ok:Teraz wszystko się zgadza:ok: Bo przecież jajogłowi z BMW, byli przewidywalni. Wybiegali myślami w przyszłość, dlatego, zapewne moc 400KM była podawana dla zakatowanych juz ///M5 z zepsutymi przepływomierzami :oczami: Chyba czas zakończyć dociekanie magicznych 20KM, bo nikomu to na reke, a i ja sam się chyba już niczego nie dowiem...... Pzdr :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:37 
Condor napisał(a):
1. Boogie ma zdrowe, wychuchane i wypieszczone M5, ktore trzyma serie. Skad wiem? Osobiscie probowalem sie utrzymac za 2 M5 ktore lataly drzwi w drzwi 50-200. Jedna byla Boogiego, druga, ta zielona na czarnej feli. Oczywiscie moze ktos zalozyc, ze oba to takie same padla, ale taka logika zaraz dojdziemy, ze kazde M5 ma 50KM i 20NM momentu.



Condor napisał(a):
PS. Skonczmy zabawe w "Tata a Marcin powiedzial" :rotfl:


No właśnie :zdziwko:

Condor napisał(a):
Moim zdaniem Boogie jest jedna z osob, ktore maja autorytet i ktore sa wiarygodne,


No właśnie. Moim zdaniem trudno mówić o autorytecie i wiarygodności, jeśli ktoś posługuje się niesprawdzonymi danymi.

Czemu 420, a nie 415? Albo 425?

Dla mnie, nawet jak ktoś udowodni, że 90% poliftowych ma moc ponad 420km, to i tak nic nie znaczy. Nie wiem po co w ogóle boogie wpisał w profil 420, skoro nie shamował. Znawcy tematu wiedzą przecież i tak, że poliftowe zwykle są w lepszej kondycji.

No ale jego emka, jego galeria, jego profil, może sobie napisać co chce, nawet 1420km, ale z całym szacunkiem, o autorytecie, czy wiarygodności jak w przypadku Franka- nie ma tutaj nawet mowy.

Bombel napisał(a):
Ja bym to podsumował tak. Boogie teoretycznie może mieć ponad 400 koni, ale nie jest to w 100% pewne, więc chwali się czymś, czego nie sprawdził. OK, jego broszka, ale moim zdaniem to zwykłe teoretyzowanie, a wiecie, jak często teoria mija się z praktyką...??

Ja też mam zdrową (w miarę), poliftową M5 e39 z nowymi przepływomierzami, czy to oznacza, że mogę się chwalić zawyżonymi danymi technicznymi i poprawianiem fabryki?? I dlaczego akurat 420, a nie 440, czy 410??
Moim zdaniem, gdyby okazało się regułą trzymanie mocy 410-420-430 koni to specjaliści od marketingu BMW bez najmniejszego wahania, wraz z wprowadzeniem liftu podaliby do wszelkich informacji prasowych, technicznych zwiększenie mocy, tak jak robią to z innymi modelami (chociażby BMW e60 520d, przed liftem 163konie, po lifcie 177), bo to dla nich dobra informacja, więc wpłynęłaby pozytywnie na postrzeganie marki, modelu...

Boogie będziemy się pewnie wybierać swoimi emkami na hamownie, więc może dołączysz do nas?? Rozwiejesz wątpliwości wszystkich i zamkniesz ryjki niedowiarków, a nuż wyjdzie Ci 430KM i 550Nm ;) Liczę na to, szczerze powiedziawszy, bo sam mam porównywalny samochód.


100% się zgadzam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No to teraz już się wyjaśniło dlaczego Boogie objeżdża wszystko i wszędzie :rotfl:

Równie dobrze ja mogę napisać, że mam 9.5s do setki, bo przecież Fryderyk w swojej cięższej E36 1.8 zmierzył 10.3s. Paranoja.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 18:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Fryderyk napisał(a):
ale z całym szacunkiem, o autorytecie, czy wiarygodności jak w przypadku Franka- nie ma tutaj nawet mowy.

i Hansa. Mój autorytet na tym forum jest niepodwazalny.
Mi sie wydaje ze Mka Boogiego ma 417 koni i pół.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 20:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tak jak myślałem, najwiecej dyskutantów nie ma nawet 200 koni :D
Ilu z Was, tu na forum, było kiedykolwiek na hamowni ?? 4,5,6 ? osób ?
Nie więcej. A zrobiliście sobie używanie, sami nie wiecie sierotki na czym.

Z powodów które jasno podałem wcześniej, mam prawo pisać o 420KM, i jak będę chciał, to będę miał te 420KM na każdej hamowni, każdej, nieważne jakiej. NIe wiem czy mówi Wam to, o co chodzi w tym momencie, ale nieważne to dla mnie.

Bombel napisał(a):
specjaliści od marketingu BMW bez najmniejszego wahania, wraz z wprowadzeniem liftu podaliby do wszelkich informacji prasowych

Nie do końca. Bez konkretnych zmian, bez podania modyfikacji typu zmiana turbiny, softu etc. wyszłoby na to, że wcześniej było coś nie tak, skoro wszytsko to samo co wcześniej daje polepszenie osiągów - a daje, prawie 2s od 0-200 km/h.
Tym bardziej że upgrade po 2001 nie ma odzwieciedlenia w numerach części, nie tak ?
Moce się wymyśla zanim powstanie konstrukcja - ileż silników ma 286KM ? tak akurat wyszło na produkcji ? :)
BMW nie podawało informacji że kolejne 540i z silnikiem 4.4 ma ponad 300KM a nie 286 jak stoi w papierach.
Powody są proste.

Bombel napisał(a):
Boogie będziemy się pewnie wybierać swoimi emkami na hamownie

Pewni jesteście że będzie pomiar, czy wskazanie ?
Należałoby przynajmniej pojechać na 3 hamownie zaraz po sobie żeby mieć orientacje, bo na prawdziwy pomiar nie ma szans.

Fryderyk napisał(a):
No właśnie. Moim zdaniem trudno mówić o autorytecie i wiarygodności, jeśli ktoś posługuje się niesprawdzonymi danymi.

Fryderyk napisał(a):
o autorytecie, czy wiarygodności jak w przypadku


Boże, daruj sobie i darujcie tego typu polityki, przecież tu nie szkółka niedzielna :wstyd:
nikomu nie każe nawet czytać tego co piszę, reszte zostawiam ludziom którzy mają troche pojęcia o temacie.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 20:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
ale z całym szacunkiem, o autorytecie, czy wiarygodności


A ja się z tym nie zgodzę. Skoro Boogie tak napisał, to znaczy że tak jest.
Boogie jest jedną z tych osób które w tej materii mają coś do powiedzenia i skoro sobie to tak oszacował to znaczy że można to przyjąć jako z grubsza pewnik.
Boogie nie jest jakiś kmiotem z ulicy który obok Mki nawet nie stał i Mkę widział jedynie w gazetce na okładce, tudzież jakąś forumową mądralą jakich tu pełno, a w kwestii silników i zasady działania urządzeń - autoryterem myśle mógłby przewyższyć 90% tego całego forum.

Wątpliwości każdy może mieć, ale może je wyrazić w nie-chamski sposób.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Boogie napisał(a):
Nie więcej. A zrobiliście sobie używanie, sami nie wiecie sierotki na czym.

mysle ze wiekszosci chodzi o to ze wg tego co napisales to oszacowales moc swojego auta na podstawie fusow w kawie czy dlugosci wlosow w nosie nie wazne. piszesz o tym zeby odwiedzic 3 hamownie po sobie OK i na moje to dopiero po uzyskaniu jakich kolwiek danych dotyczacych danej sztuki mozna dyskutowac, i wpisywac moc silnika ktory jest seryjny a ma miec moc wieksza niz zadeklarowna przez producenta. peace

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 21:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Santino napisał(a):
i wpisywac moc silnika ktory jest seryjny a ma miec moc wieksza niz zadeklarowna przez producenta


no i właśnie cały casus sie do tego sprowadza, że BMW dało ciała w wersji przed 2001, i ich deklaracje mocowe były bez pokrycia. Potem było w sumie pięć stopni liftu, i efekty są widoczne aż nadto w mierzonych osiągach.
e39 bylo pierwszym M5 robionym taśmowo, i dlatego nie dali rady, wersje przed 2001r maja duży rozrzut, jedne palą 1L oleju 10W60 na 1000km, inne nie, w jednych sie rozwala vanos przy 100 000km, w innych nie itp.
Żeby spełnić deklaracje w produkcyjnym rozrzucie taśmowym, dano delikatny naddatek w modelach poliftowych.
Więcej nic powiedzieć sie już nie da, myślę tylko że w końcu czegoś sie dowiedzieliście

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Kyokushin, czy jak Boogie skoczy w ogien to wskoczym za nim? Tak z ciekawosci pytam.

Ja mam w moim aucie niecałe 200km. Bylem na dwoch hamowniach, na jednej wyszlo 199 a na drugiej 197. Czy moge zabrac glos w temacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
buncol napisał(a):
Czy moge zabrac glos w temacie?

Nie, bo nawet 200KM nie masz :rotfl:

Kyokushin napisał(a):
Boogie nie jest jakiś kmiotem z ulicy który obok Mki nawet nie stał i Mkę widział jedynie w gazetce na okładce

Czyli każdy kto kupił eMkę wie o niej wszystko? Co to ma do rzeczy?

Boogie, z tego co piszesz istniej duże prawdopodobieństwo że masz te 420, ale nie jest to pewne, a wypowiadasz się tak jakbyś na 5 hamowaniach miał wyniki rzędu 417-423 i wyszła ci średnia 420. I chyba większości o to chodzi. Aż tak cie podnieca ta cyfra 420? :) Co za różnica czy masz 420 czy 390? Ważne chyba że masz szybki samochód.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
buncol napisał(a):
Kyokushin, czy jak Boogie skoczy w ogien to wskoczym za nim? Tak z ciekawosci pytam.


Ciekawość, to pierwszy stopień do piekła, tam też jest ogień.

kostek_ja napisał(a):
Czyli każdy kto kupił eMkę wie o niej wszystko? Co to ma do rzeczy?


Batmanie, przeczytaj, co ja napisałem. Napisałem że Boogie wie co mówi, a nie że wie co mówi bo ma M.
Chciałbyś żeby tak było, ale niestety :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:26 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
ej, Panowie, a moze pogadamy o LPG? :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
kostek_ja napisał(a):
Aż tak cie podnieca ta cyfra 420?


Mnie nie, ale innych, stąd cała ta impreza :))
Najlepsze jest to, że kolesie tu sie produkujący nie mają najmniejszego pojęcia co oznacza shamować wiarygodnie takie wolnossące auto, co z tego wynika i co jest pomiarem a co estymacją.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Sądze, że gdybyś "shamował wiarygodnie" swoje auto to nie byłoby żadnego problemu, a jeżeli nie chcesz tego robic, to przynajmniej posługuj się katalogowymi nominałami i wszystko będzie ok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 22:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 119
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 e39 421KM
Boogie, to w takim razie skąd w ogóle wiadomo, że poliftówki trzymają moc ok. 420 KM skoro shamować auto wolnossące tak trudno??
To nie te czasy co były 5, czy więcej lat temu, kiedy wszystkie hamownie w kraju to były wróżbujące VTechy słabej jakości, tylko troszkę to wszystko poszło do przodu, ale skoro pomiar na hamowni uważasz za niezbyt miarodajny w stosunku do Twoich przypuszczeń i wiedzy zaczytanej w internecie to sorry, ale ja pasuje, bo jesteś po prostu da best i z Twoją wiedzą nie ma co dyskutować... Z wiedzą to jeszcze bym przeżył, ale że przegrywam z przypuszczeniami to chyba nie przeżyję, idę sobie strzelić w łeb na fotelu mojej seryjnej, poliftowej, czterystukonnej M5 e39...

_________________
Części do m5 e39 i m3 e46.
tel. 510 343 000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 764 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL