BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 764 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 23:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Boogie napisał(a):
Tak jak myślałem, najwiecej dyskutantów nie ma nawet 200 koni

A przepraszam co to ma do rzeczy :zakrecony: Chyba, że każdy 1 KM = 1 pkt IQ, i rośnie wprost proporcjonalnie......

Boogie napisał(a):
mam prawo pisać o 420KM, i jak będę chciał, to będę miał te 420KM na każdej hamowni, każdej, nieważne jakiej

Kyokushin napisał(a):
Skoro Boogie tak napisał, to znaczy że tak jest.
...... skoro sobie to tak oszacował to znaczy że można to przyjąć jako z grubsza pewnik

Widze mamy nowego Boga na forum :padam: :rotfl:
Jestem chyba tu najmłodszy w tej dyskusji, przez co można stwierdzić odgórnie, że moje doświadczenie = 0, ale jak widze co tu piszecie to :zdziwko: :zakrecony:

P.S Mi na hamowni wyszło 191,5KM, wiec nie wiem, czy powinienem zabierać głos, tym bardziej, że teraz nie mam wogóle BMW :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 23:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Bombel napisał(a):
to w takim razie skąd w ogóle wiadomo, że poliftówki trzymają moc ok. 420 KM skoro shamować auto wolnossące tak trudno??


Chyba tylko z porównań drogowych z autami o podobnych mocach.
Bombel, nie chce sie głupio sprzeczać, dyskusje proponuje dokończyć na innym forum.
P.S. Pomiar na hamowni uważam za zwrot nadużyty, raczej - wskazanie na hamowni.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 23:45 
:rotfl: dobre sobie.

20PSów to jest 5%. Mało, ale jednak. Niech nawet ktoś napisze o swojej seryjnej 328i 202konie i zaraz się zacznie. Albo 120PSów w 318i oooo mamo :D

Zobaczcie na allegro ile jest samochodów, które mają więcej, niż moc nominalna. W większości przypadków wiadomo, kiedy to nie będzie prawda.

Podaje się albo moc nominalną podaną przez producenta, wiadomo wtedy o jaki chodzi silnik, albo wartość po hamowaniu.

Nie robi się takich jaj, jak boogie i bierze wartości z powietrza. Jak już się tak robi, to się pisze ca. 420PS, lub ok. 420 i po kłopocie.

Ja tam na punkcie mierzenia czegokolwiek mam fioła, dla mnie to co boogie zrobił jest nieprofesjonalne i niepoważne. Mam gdzieś, czy to szkółka niedzielna, czy piaskownica, nie lubię nieprecyzyjnych informacji. Może i się czepiam, ale nie lubię, jak ktoś pisze o mostach w e36 i e39, albo podaje wartość mocy na podst. obserwacji nieba, a na koniec próbuje udowodnić, że taka estymacja jest lepsza, niż konwencjonalne metody, bo przecież M5 to już jest zupełnie co innego i nikt o tym nie ma pojęcia, nawet w BMW nie wiedzą co oni za potwora zrobili hehe


Moich postów też nikomu nie każę czytać, ja mam w końcu 318i, a autorytet i wiedza o samochodach to funkcja kW pod maską i ilości cylindrów :padam:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 23:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Boogie napisał(a):
Bombel napisał(a):
dyskusje proponuje dokończyć na innym forum.


A to forum jest jakieś kulawe? Niegodne Twojej osoby? litości...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 23:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Fryderyk, Amen bracie :padam:

wspieranie się tutaj osób o wątpliwym autorytecie jest delikatnie mówiąc śmieszne, a opowieści o mocy - :^o

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
buncol napisał(a):
A to forum jest jakieś kulawe? Niegodne Twojej osoby? litości...

mam taką zasade, że do galerii z silnikiem < 3.2 nie wchodze, bo mógłbym nie skumać pasji posiadacza.
Tobie proponuje to samo, tylko w drugą strone :hyhy:



Fryderyk napisał(a):
Podaje się albo moc nominalną podaną przez producenta, wiadomo wtedy o jaki chodzi silnik, albo wartość po hamowaniu.


A pamietasz e34 ?
Przecież podawałem bezczelnie 320KM a nigdy mi tyle na hamowni nie wyszło :)

Fryderyk napisał(a):
Nie robi się takich jaj

Fryderyk napisał(a):
taka estymacja jest lepsza, niż konwencjonalne metody,


konwencjonalnie, to trzeba by na hamowni silnikowej dokonać pomiaru.
Przecież wiesz, że hamownie innych typów działąją na bazie jakichś przybliżeń.
NIe można tego metrologicznie nazwać pomiarem na 100%.
Jest wiele silników, które rozłożone i złożone raz jeszcze z użyciem elementów o lepszej tolerancji wagi, wyważenia dają kilkanaście procent mocy więcej. M5 e39 to seryjna produkcja, i jak pokazało e39 <2000r. niezbyt udana, a jak pokazuje Audi RS, jeszcze bardziej nieudanie wypada to w Audi.
Napisałem o wyścigach z M3 e90 ?
NIgdy nie miałem takiego przekonania że mam zdrowe auto jak po nich, i nigdy miał nie będę.
Jeśli chcecie dalej się rozwodzić nad tymi 420końmi, to spoko, tylko co to ma dać, to że się zawezme i zrobie wszytsko żeby one były na 1000% ??

P.S. chyba nie szacujecie tak mizernie jakościowo KM z Audi - w końcu w wyścigach z RS6 504KM odnotowałem remis :rotfl:

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 17 stycznia 2010, 00:35 przez Boogie, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Boogie , daj spokój. Nic i nikomu juz tu nie wyjasnisz. Wpisz sobie w profil 391 koni. Nadal bedziesz miał 200 koni wiecej niz srednia polemizujacych tu Twoich adwersarzy, a wiesz ilu osobom ulży ? I dla odmiany w co 2 poscie w kazdym temacie bedziesz miał sentencję " napraw se auto " :rotfl:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: Otwock/Warszawa
Moje BMW: E46 320i
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0&start=80
Nie jestem wielbicielem podwójnych wydechów, ale w M5 wygląda on świetnie. Nie ma co komentować przy tym samochodzie :) Wygląda świetnie i ma świetny silnik. Klasa !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Frank napisał(a):
Nadal bedziesz miał 200 koni wiecej niz srednia polemizujacych tu Twoich adwersarzy


jakby to miało jakiekolwiek znaczenie :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Boogie napisał(a):
kostek_ja napisał(a):
Aż tak cie podnieca ta cyfra 420?


Mnie nie, ale innych, stąd cała ta impreza :))
Najlepsze jest to, że kolesie tu sie produkujący nie mają najmniejszego pojęcia co oznacza shamować wiarygodnie takie wolnossące auto, co z tego wynika i co jest pomiarem a co estymacją.


I właśnie dlatego nie hamowałeś tylko po prostu sobie tak wpisałeś jak Ci się wydaje, bo przecież ciężko shamować takie wolnossące auto i na pewno lepiej ocenisz na oko. Brak tu pytań.

PS. Mam nadzieję, że nie dostanę bana, bo mam tylko 129km, więc chyba nie mam prawa mieć swojego zdania na tym forum. A NIE, UWAGA, MAM 135km :!: :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Czy gdyby wszyscy dyskutujący tu mieli np M5 E60 to ktokolwiek zwrociłby uwagę na to, czy BOogie ma 400 czy 420 PS w profilu ? Załoze sie o swoje auto,ze nie. To tak samo jakby miał fiacika 126p i wpisał sobie 25 PS zamiast 24 ( tez ok 5% mocy wiecej ) . Tyle ode mnie w tym temacie.

Dobranoc

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Boogie wszystkich zamiata ta swoja m5 niby 420 konne(nie wyhamowane) -rs6 ponad 500konne ;) mercedesa ponad 500 konnego itp ;) moze sie nie chcieli scigac:)
Jak slysze te opowiesci to mi sie przypominaja fora hondziarzy i ich opowiesci jak crxem 180 koni zmiataja porsche 911 carrera 4s

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
A ja nie wiem po co ta cała dyskusja, tak samo kretyńskie jest mierzenie 400 konnego wolnossaka na hamowni jak twierdzenie na podstawie "wyścigu" lub nowych przepływek że auto ma więcej mocy.

Moim zdaniem powinniście się czepiać tego, że boogie wg profilu ma 15 lat i nie powinien jeździć samochodem bez uprawnień :rotfl: , byłoby to równie sensowne co debata o mocy.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 119
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 e39 421KM
Choćbyś Boogie objechał swoim nadzwyczajnym M5 Veyrona to IMHO nie upoważnia Cię to do napisania, że masz 420 koni, a szacowanie mocy swojego auta na podstawie wyścigów z autami innych marek o podobnych i wyższych mocach (nie ważne, że 4x4. nie ważne, że automat, nie ważne ile waży, ważne, że wolniejsze) trąci z deka jakimś nieuzasadnionym "chwalipięstwem".

_________________
Części do m5 e39 i m3 e46.
tel. 510 343 000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 00:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
theDAMIstrzu napisał(a):
A ja nie wiem po co ta cała dyskusja, tak samo kretyńskie jest mierzenie 400 konnego wolnossaka na hamowni jak twierdzenie na podstawie "wyścigu" lub nowych przepływek że auto ma więcej mocy.

Moim zdaniem powinniście się czepiać tego, że boogie wg profilu ma 15 lat i nie powinien jeździć samochodem bez uprawnień :rotfl: , byłoby to równie sensowne co debata o mocy.


P.S. podliczając wszystkie auta na podwórku to mam ponad 200 koni, co prawda niewiele ponad, ale sądzę, że uprawnia mnie to już do wzięcia udziału dyskusji. :rotfl:

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 01:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Dzikus napisał(a):
Boogie tylko co Ty zrobisz jak spotkasz na trasie swoje byłe 540, tamto przecież było najszybsze w PL

Mnie nie strasz :) na szczęście po RP ono już nie jeździ.

Bombel napisał(a):
trąci z deka jakimś nieuzasadnionym "chwalipięstwem".

Na razie mamy słowo przeciw słowu, deklaracje producenta kontra realia, poczekajmy na wyniki z rolek :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 01:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Dalej uważam że dyskutowanie na temat cyferek jest mało ciekawe. Proponuje powsiadać do samochodów i pojeździć, bo to chyba jazda powinna nam sprawiać frajdę a nie to że sobie na forum wpiszemy te 20KM więcej.

Boogie napisał(a):
Na razie mamy słowo przeciw słowu, deklaracje producenta kontra realia, poczekajmy na wyniki z rolek :)


Ale producent ma po swojej stronie hamownie silnikową którą tak wychwalałeś ;)

PS
Wpisałem do profilu że mam 351KM bo dokładnie tak wyszło na hamowni mateushowi i czytałem o takim samym wyniku w gazecie :D

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 stycznia 2010, 01:08 przez kostek_ja, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 01:06 
Boogie, ładnie Ci odpisałem, ale coś ze stroną się popsuło i mi zniknął elaborat :(

Ja wiem, że jest bardzo prawdopodobne, że tyle ma, lub trafiłeś z dokładnością np. do 3 koni. W każdym razieja tam lubię pomiary, analizy itd. każdy pomiar obarczam niepewnością, wynik z hamowni można kwestionować, wiadomo, na pewno bardziej na podwoziowej, niż silnikowej.

Co do e34.... jedyne co pamiętam, to jak pisałeś, że "szacujesz" na 320, a nie, że tyle ma :)

Frank napisał(a):
Załoze sie o swoje auto,ze nie.


Ciekawe, czym byś jeździł, bo wiesz z kim byś przegrał zakład :hyhy:

Frank napisał(a):
To tak samo jakby miał fiacika 126p i wpisał sobie 25 PS


Wiesz, że to jest odczuwalna różnica? :hyhy: Nawet bardzo odczuwalna :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 01:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Frank napisał(a):
gdyby wszyscy dyskutujący tu mieli np M5 E60 to ktokolwiek zwrociłby uwagę na to, czy BOogie ma 400 czy 420 PS w profilu ? Załoze sie o swoje auto,ze nie

To właśnie straciłeś 540, którą katowałbym sobie na zlotach :hyhy: Bo ja bym zwrócił uwagę i zapytał, tak poprostu z CZYSTEJ CIEKAWOŚCI, i dlatego, że mnie to interesuje. Każdy a przynajmniej ja lubie fakty i wiedzieć skąd biora się dodatkowe KM, tak jak np. w temacie M3T Krismax'a.
Dzikus napisał(a):
Boogie tylko co Ty zrobisz jak spotkasz na trasie swoje byłe 540, tamto przecież było najszybsze w PL
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Boogie napisał(a):
konwencjonalnie, to trzeba by na hamowni silnikowej dokonać pomiaru.
Przecież wiesz, że hamownie innych typów działąją na bazie jakichś przybliżeń.
NIe można tego metrologicznie nazwać pomiarem na 100%.

To wyciagaj silnik i heja na hamownie :super: Nie widze problemu. Hamownie podwoziowe w skrajnych przypadkach mogą mieć do 10% tolerancji błedu pomiaru. To sporo. W przypadku katologowych danych Emki 40KM. Ale w takim razie swoje efekty porównujemy z innymi wykresami Emek i widzimy czy wypadliśmy dobrze, czy nie bardzo. A sam operator hamowni zapewne ma coś w głowie i określi w jakim stanie jest auto odnośnie serii i ile w " realu " ma mniej wiecej autko. Dlatego pisałem o " porzadnej " hamowni. Bo to nie chodzi tylko o sprzet, ale o fachowego człowieka, który bedzie potrafił dobrze to zrobić, a potem profesjonalnie odczytać wykres, by końcowo wydac werdykt.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Boogie --> ///M5 e39
PostNapisane: 17 stycznia 2010, 01:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Normalnie bym Ci nie odpisał, ale że to wątek o mojej taksówce

Ghost_Rider napisał(a):
Hamownie podwoziowe w skrajnych przypadkach mogą mieć do 10% tolerancji błedu pomiaru

bzdet 1.

Ghost_Rider napisał(a):
Ale w takim razie swoje efekty porównujemy z innymi wykresami Emek i widzimy czy wypadliśmy dobrze

taaa ? ze wszytskimi Mkami globu, czy może z miasta, a może z innymi zhamowanymi w tym kolorze ?
A może sami kupujemy 5 sztuk, albo 10 Mek i robimy średnią ważoną ?
bzdet2.

Ghost_Rider napisał(a):
A sam operator hamowni zapewne ma coś w głowie i określi w jakim stanie jest auto odnośnie serii i ile w " realu " ma mniej wiecej autko

"brat mojego kolegi miał kiedyś takie podobne BMW i to chyba jest dość niezłe"
Tego oczekujemy od operatora ?
I ile to jest mniejwięcej ?
bzdet3.

Ghost_Rider napisał(a):
Bo to nie chodzi tylko o sprzet, ale o fachowego człowieka, który bedzie potrafił dobrze to zrobić, a potem profesjonalnie odczytać wykres, by końcowo wydac werdykt.

No i mamy Taniec z Gwiazdami z werdyktem, punktami i od razy wyceną auta....

Młodzieńcze, jak masz pisać takie głupoty, to chce żebyś więcej w moim wątku nie pisał. Jasne ???

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 764 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 39  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL