1.Witajcie,dzis zdecydowałem się na zejście do kanału i oglądnięcie buni od dołu...
niestety wcale nie było mi wesoło,najpierw zatrzymałem wzrok na tylnim moście,
prawa strona(napęd prawego tynego koła)wygląda tak:
most tylny napęd prawego koła-zdjecie
2.a to jest zdjęcie całego mostu od dołu (widać że lewa strona ma się dużo lepiej...
jeżeli chodzi o ten wyciek ,powiedzcie prosze czy to poważne?czy macie coś takiego u siebe,
lub w mniejszym stopniu,czy wymaga to tylko wymiany uszczelki?jak sprawdzic stan płynu i czy może on
jakoś przez to uciekac?
tylny most spód ddwie strony
3.kolejną sprawa jest to zawilgocenie na uszczelce miski olejowej,oleju specjalnie nie ubywa ,
trzyma poziom ale sam ten wygląd "pocenia się w tym miejscu"nie daje mi spokoju...
macie tak u siebie?czy mam tez wymienić tą uszczelkę?
uszczelka miski
4.a to już uszczelka pod głowicą,wygląda tez jakoś mokrawo,dodam że auto nie gotuje się podczas nawet ostrej jazdy,wskazówka trzyma pion i
dalej nie idzie,załącza sie wisko,
choć na wolnych obrotach(na postoju) dosyc szybko podchodzi do góry(przy zimnym silniku 15-20 minut i
wskazówka jest w pionie,macie podobnie?czy jest to normalne?
uszczelka pod głowica
5.inna sprawa mnie martwiąca jest połączenia silnika ze skrzynią,tu tez widze nadmierne pocenie...obawiam się o płyn w skrzyni
czy przez to nie ulegnie cos uszkodzeniu?dodam że biegi chodza rewelacyjnie gładko i pewnie!!!ale to pocenie sie ?????
skrzynia
6.ostatnią sprawa którą zauwazyłem jest (wyjdaje mi się że sprężarka klimy),zdjęcie ukazuje spód auta(pod silnikiem)...klima jest pusta ,przy włączaniu od środka auta przycisku (mrożenia)
jest dzwięk jakby coś przez sekunde działało i dziwny zapach jest przez chwilę w kabinie...wydaje mi sie w 50% że wszystkie te plamy oleju w opisanych miejscach
moga pochodzić właśnie od tego (szybka jazda i rozchlapywanie tego oleju po spodzie auta)ale oczywiscie moge sie mylic,co w takim przypadku (jeżeli jest to sprężarka klimy )zrobić?skad z niej cieknie?czy to juz jej koniec?
sprężarka klimy
chciałbym dodac ze auto to coupe is ,jego stan (wnetrza jest idealny)auto jest od kobiety i było serisowane do końca 2004 roku,wiec szkoda mi go sprzedawac ,powiedzcie czy te objawy
przy tym przebiegu sa normalne,macie podobnie,i czy warto jest sobie zostawić,nie strace na naprawach ?
bardzo dziękuje za pomoc i zrozumienie ...pozdrawiam prawdziwych nie załamujących się czyms takim fanów bmw