Fryderyk napisał(a):
Santino napisał(a):
dzielo lumma design
podobne do wieśpakietu hammana. żaróweczki z przodu i imitacje (chyba?) wlotów do chłodzenia hamulców.
w pakiecie hartge nie widzę takich głupich i tanich wynalazków, więc A zdecydowanie moim zdaniem ma gust
Adrian, jeszcze jedna sprawa o której zapomniałem:
A napisał(a):
bralem po uwage 4.4V8 turbo, ale patrzac na jej spalanie to zrobiloby sie bez sensu
Właśnie, gdyby technologia miała powiedzmy awans o 20 lat i dzięki efficent dynamics spalanie nie różniłoby się od 35d, co byś wybrał

nie czepiam się, tylko chciałem wyjaśnić o co mi chodziło w innym temacie, tam co prawda było o 550, nie m5, ale 550 tak samo jak x6 to takie dupkowozy wszakże

nie podobaja mi sie bardzo w lummie tez brewki i te swiatla a'la audi, okropnie to wyglada
co do Twojego pytania to wydaje mi sie ze to duza fantazja i nigdy tak nie bedzie, wiec nie wiem czy jest sens na to odpowiadac
jakos nie wyobrazam sobie zeby w przyszlosci M5 moglo palic tak malo jak najmniejszy w ofercie diesel. Nie wiem czy dla Ciebie to obojetne , ale mnie boli ze nowe emki beda miec turba i kreca sie do niskich obrotow, no chyba ze bmw nas tak zaskoczy ze jednak nie bedzie turba , tylko jeszcze wyzsze obroty i wiekszy V10, w koncu ocieplanie klimatu przez czlowieka wydaje sie lipa 100lecia