BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 614 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 29 października 2012, 15:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ryszard86 napisał(a):
Serio, nie wiedziałem...
Tzn. że lać do niej raczej 98?
Bo ja tak pół na pół leję, myślałem, że przy takim niezbyt wysilonym silniku to nie ma znaczenia...


ECU jest wystrojone pod PB 98, na tym paliwie osiaga pełną moc, w toruniu pokazała 310 ps bez nawiewu praktycznie. Auto jest zoptymalizowane pod 98, na 95 mozna jechac ale ECU bedzie zmniejszac power silnika. Nie są to moze kolosalne roznice ale jednak.

Elliot napisał(a):
Frank co było przez Ciebie w niej zmieniane? ECU czy coś jeszcze?


Tylko korekta ECU, poza tym czysta seria oraz porządne serwisowanie auta z uwzględnieniem wszelkich niuansów 540 M62.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 29 października 2012, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Frank u kogo była strojona? Jaka moca legitymowala sie przed strojeniem ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 29 października 2012, 21:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Frank napisał(a):
ryszard86 napisał(a):
Serio, nie wiedziałem...
Tzn. że lać do niej raczej 98?
Bo ja tak pół na pół leję, myślałem, że przy takim niezbyt wysilonym silniku to nie ma znaczenia...


ECU jest wystrojone pod PB 98, na tym paliwie osiaga pełną moc, w toruniu pokazała 310 ps bez nawiewu praktycznie. Auto jest zoptymalizowane pod 98, na 95 mozna jechac ale ECU bedzie zmniejszac power silnika. Nie są to moze kolosalne roznice ale jednak.


Spoko, o tym akurat nie wiedziałem :)
W takim razie będę starał się lać do niej 98


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 31 października 2012, 22:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Sprzęgło założone...
Odczucia?
Jakby ze 40 KM więcej ;)
Na suchym (choć zimnym asfalcie), na letnich oponach, po wpięciu trójki i bucie w podłogę kontrolka ASC miga przez jakieś 2 sekundy, na czwórce już nie próbowałem...
Jakiś pan w ML500 coś próbował, ale po chwili przewagi na starcie (4x4), potem dostawał strasznie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 09:34 
Memory->Five->Hipek ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
i waiting na starcie tytanów :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 11:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
ryszard86 napisał(a):
Na suchym (choć zimnym asfalcie), na letnich oponach, po wpięciu trójki i bucie w podłogę kontrolka ASC miga przez jakieś 2 sekundy,

Gdybyś miał jakieś normalne koła - tzn w normalnych rozmiarach to sytuacja z trakcją wyglądałaby dużo lepiej :hyhy:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
wujekwaldus napisał(a):
Memory->Five->Hipek ;)


Już było ;)

Mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zgrać terminarze, no i że pogoda pozwoli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 20:39 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Szczerzę zazdroszczę :zawstydzony: 540i manual w takim stanie.... :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 21:02 
ryszard86 napisał(a):
wujekwaldus napisał(a):
Memory->Five->Hipek ;)


Już było ;)

Mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zgrać terminarze, no i że pogoda pozwoli


jakbyście się ustawiali po godzinie 21.00 jakiegokolwiek dnia to niech hipek do mnie pisze - ja sobie chętnie przejade z wami ale bez szaleństw bo mam zimówki do 240 ;)
no i zobacze 540i na żywo a nie powiem - ciekaw jestem jak to jeździ, wygląda itp ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 1 listopada 2012, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Spoko, zgadamy się :)
Co do godzin to u mnie też raczej po 21 wchodzi w grę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 2 listopada 2012, 10:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomaszeklolek napisał(a):
Frank u kogo była strojona? Jaka moca legitymowala sie przed strojeniem ?
w AGMIE, 293 PS na TAMTEJ hamowni pokazała.

ryszard86 napisał(a):
Na suchym (choć zimnym asfalcie), na letnich oponach, po wpięciu trójki i bucie w podłogę kontrolka ASC miga przez jakieś 2 sekundy, na czwórce już nie próbowałem...
Power is back, hehe. Ale najwieksze roznice czuc z reguły na biegach od 4 do 6.

Dobrze,ze sprzegiełko juz nowe, 540 moze pokazac teraz co potrafi.


frrider napisał(a):
Gdybyś miał jakieś normalne koła - tzn w normalnych rozmiarach to sytuacja z trakcją wyglądałaby dużo lepiej :hyhy:
Wieksze koła mają plusy i minusy, niestety.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 2 listopada 2012, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Frank napisał(a):
frrider napisał(a):
Gdybyś miał jakieś normalne koła - tzn w normalnych rozmiarach to sytuacja z trakcją wyglądałaby dużo lepiej :hyhy:
Wieksze koła mają plusy i minusy, niestety.

To prawda, coś się zyskuje na stracie, coś się traci później.
Jak dla mnie obecne opony (225) są jakimś kompromisem, szczególnie, że rzadko kiedy zdarza się ścigać z miejsca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 10:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
miałeś świetną bazę, widzę, że dbasz o to i chcesz ją utrzymać jak Michał w perfekcyjnym stanie :ok:
fakt, koło mogłoby być inne, ale obecne pasuje do klimatu niepozornej, szybkiej limuzyny :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
225 to troche wasko do 540i ja bym wrzucil przynajmniej 245 na tyl przy tej samej srednicy felgi. Bedzie duzo lepiej. Przerabialem juz pare konfiguracji i zaowazylem ze najbardziej muli srednica kola i waga a nie szerokosc opony.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 11:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
pytanie z innej beczki: jakie spalanie wychodzi Ci przy max bucie przy końcu II i III w L/H ? i czy w automacie i w manualu powinny być podobne?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 14:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Na końcu trójki w lato wychodziło mi około 90 l/h, Frank mówił, że w zimę miał prawie 95 l/h, muszę spróbować i ja, czy to kwestia temperatury czy przepływki..

Co do szerokości opon, to jak skończę obecne to pomyślę, felg na pewno jakiś wielkich bym zakładać nie chciał.

Miałem taką rozkminkę, żeby na kwietniowe 1/4 mili na bemowie zakupić coś w przedziale 245-265, raczej używane, bo nie chce mi się wydawać 1k na opony na jedne zawody w roku.

Wtedy możnaby zaatakować 13 sekund :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 15:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
myślę, że co by nie było 540i nawet w 6-gang to nie jest zawodnik na 400 metrów o się wkazuje tam dalej za linią mety ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 15:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dokładnie, to są autostradowe smoki do połykania rywali przy predkosciach 200+, tak samo M5, zaden z niej zawodnik na 1/4 tak na dobrą sprawę :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 540i manual
PostNapisane: 3 listopada 2012, 15:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
No pewnie, że nie jest, zresztą sam to pisałem w tym wątku, co nie znaczy, że nawet na tą 1/4 potrafi spokojnie skopać tyłek kilku pierdziawkom i szlifierkom :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 614 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL