BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 09:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E39 - Dyfry 2.0 vs 2.3
PostNapisane: 5 listopada 2012, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 523i->5XX
Kod silnika: M52B25->MxxBxx
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103222
Witam,

mam pytanie odnośnie dyfrów w e39. Z wstępnych moich rozpoznań sprawa wygląda tak:


2,0 - przełożenie 3, 46 numer : 33 101 428 497

2,3 - przełożenie 3,15 numer : 33 101 428 499

Obecnie jest dyfer z 2,3 o przełożeniu i numerze jak wyżej. Czy dyfer z 2,0 będzie pasował p&p? Różnią się numerami to na pewno ale niestety na realoem nie można dostrzec żadnych różnic. Mógł by się ktoś wypowiedzieć czy pasuje krzyżak, guma itp?

PS. PROSZĘ O NIE PISANIE POSTÓW PO CO I NA CO.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 - Dyfry 2.0 vs 2.3
PostNapisane: 6 listopada 2012, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 325
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b20/28
półosie są inne przeguby wewnętrzne sa mniejsze przynajmniej jest tak u mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 - Dyfry 2.0 vs 2.3
PostNapisane: 6 listopada 2012, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ÂŚwiat
tak jak kolega pisał...
2.0 ma krótsze przełożenie Kołnierz mocujący przekazania napędu LK=80MM/M8

2.3 ma deko dłuższe Kołnierz mocujący przekazania napędu LK=86MM/M10 możliwe ze da się zamienic flasze ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 - Dyfry 2.0 vs 2.3
PostNapisane: 24 lutego 2013, 15:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Podpinam się do tematu.
Chciałem uzyskać potwierdzone info czy dyfer z E38 740i pasuje do E39 540i P&P, ewentualnie czy da się go założyć wprowadzając jakieś niewielkie modyfikacje ?

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL