BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 19 listopada 2012, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: BMW E36 320i
Kod silnika: M52B20
Witam !

Po Swapie na M52B25 zostałem przy starym dyfrze czyli 3,45 głównie przez brak gotówki w tamtym okresie . Ostatnio po przejechaniu kilku tras stwierdziłem że jest to bardzo uciążliwe ze względu na to żę przy około 3000 mamy jakies 100 -110km/h w mieście jestw mairę ok w zależnosci od trasy ale dłuższa trasa to totalna porażka ... Z informacjii innych użytkowników dowiedziałem się że seryjne zestawienie mostu z przełożeniem 2.93 to nie koniecznie dobre połączenie z 323i lepiej jest z mostem z automatu 3,07 również z 323i lub 3,15 z 325 tak wiec prosiłym o opinie posiadaczy tych mostów albo chociaż jakieś info dotyczące prędkości na psozczególnych biegach :) chodzi Mi o most dosyć universalny kompromis pomiędzy przyspieszeniem a v-maxem :) tak żeby i w mieście i wtrasie było ok :) Z góry dziękuję i Pozdrawiam !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 19 listopada 2012, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ÂŚwiat
2.5 powiniem być 3.15 zeby było optymalnie 3.07 i poniżej 3 beda bardzo długie spadnie ci przyspieszenie 2.0 miało 3.45 bo wiadomo mocy mniej do zabawy lepszy krótszy ja w w swojej starej e30 miałem 4.27 zabawa była przednia a tak jak dla ciebie trasa miasto to optymal 3.15


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 19 listopada 2012, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: BMW E36 320i
Kod silnika: M52B20
Fajnie było by Mieć porównanie obrotów przy 100 km/h na 3,15 i 3,07 ... Na 3.45 jest tak jak Mówisz Masa zabawy naprawdę masa bo autko przyśpiesza wyśmienicie itp.itd. aczkolwiek na trasie totalna porażka ... Skłonny Jestem bardziej do 3,07 ze ponieważ słyszałem kilka opinii takich że między 3,15 i 3,45
jest niewielka różnica tak więc słucham dlaej opinii ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 19 listopada 2012, 21:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
to jeśli 3,45 vs 3,15 jest niewielka różnica to prawie niezauważalna będzie pomiędzy 3,15 a 3,07.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 19 listopada 2012, 22:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 43
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B25
Ja u siebie po swapie na 323i z 318 mam obecnie dyfer 2.93 i muszę przyznać że jestem zadowolony :ok:
Silnik ten jest elastyczny i można sporo z niego wycisnąć na pierwszych biegach w mieście i uzyskać niezłą prędkość na trasie.
U mnie:
1 - 60 km/h
2 - 110 km/h
3 - 155 km/h
4,5 nie sprawdzałem pod kątem V-max, choć ostatnio jadąc autostradką złapałem 225km/h i dalej by ciągnęła gdyby nie inne konieczność zjechania. :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 20 listopada 2012, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: BMW E36 320i
Kod silnika: M52B20
2,93 to troszkę zabogato jak na 323i zastanawiam się nad 3,15 lub 3,07 i bardziej bym prosił o wyborze między tymi dwom mostami :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36 M52B25] Jaki dyfer wybrać ???
PostNapisane: 20 listopada 2012, 22:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 438
Lokalizacja: Białystok; Sokółka
Moje BMW: e46 & e36 qp
Kod silnika: m47n & m52b28
Garaż: E36 coupe 2.8 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122905
E46 compact http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145959
3.15 i 3,07 są bardzo podobne jeśli chodzi o przełożenia :) Warto zastanowić się nad szperą :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL