BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
biały napisał(a):
spider, a nie mówiłem ;) :P , cieszę się że już ok :)

ale i tak na klej nie zrobil tylko zamowil jakis pierscien z BMW ktory jakos sie zaklada na tuleje zeby nie wylecila nie mam pojecia o co chodzi jak mi teraz wyleci to kolesia chyba zabije

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
spider, pierścień zabezpieczający powinien byc przy nowej tulei , ewentualnie zakłada się stary . Chyba koleś przy zdejmowaniu go gdzieś posiał :kwasny:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
biały napisał(a):
spider, pierścień zabezpieczający powinien byc przy nowej tulei , ewentualnie zakłada się stary . Chyba koleś przy zdejmowaniu go gdzieś posiał :kwasny:

no wlasnie przy nowej go nie bylo kolo cos gadal,ze zalozyl stary ale musial spasc bo byl stary :zdziwko: ale moze tak tylko mowil zeby ratowac skore,bo cos musial powiedziec zeby sie usprawiedliwic.Ale jak wroce do PL to chyba zrobie to jeszcze raz z klejem tym razem tak na wszelki wypadek.A czy mozna uzyc innego kleju tzw.metal w plynie?widzialem kilka tu gdzie jestem wiec moze nie zaszkodzi go zastosowac?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
spider napisał(a):
A czy mozna uzyc innego kleju tzw.metal w plynie?


powinno byc ok ,ale pierścień i tak musi być , klej jest po to żeby tuleja nie miała luzów w uchu zwrotnicy :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
biały napisał(a):
spider napisał(a):
A czy mozna uzyc innego kleju tzw.metal w plynie?


powinno byc ok ,ale pierścień i tak musi być , klej jest po to żeby tuleja nie miała luzów w uchu zwrotnicy :)

no wlasnie jak dzis patrzylismy to na szczescie luzu nie bylo ale jak nie zaszkodzi to czemu nie dzieki bialy ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
na zdrowie :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 06:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Panowie, polscy fachowcy są najlepsi bo mają swój mózg i myślą. Lata PRL-u wymogły na nas zmysł kombinerki.

"Zachodni' fachowiec robi jak mu napiszą i nic innego nie zrobi bo wie że będzie źle. Przykładów jest multum. Od tego że "zachodni" nie weźmie acetylenu do kolekotra wydechowego jak się śruba zapiecze bo to już nie będzie to samo bo to tak nie wolno przecież, trzeba nowy. :hyhy:

"Zachodni" ma książki i boji się potem problemów, procesów, odszkodowań że zrobił niezgodnie z instrukcją... Felga skrzywiona - nowa, jakie prostowanie...

W USA - silnik się uszkodził - nowy, trzeba wymienić :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 11:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Ta, teraz takie głupie gadanie, a jak kupowałeś auto to gdzie go szukałeś? w PL czy na zachodzie? po przegladach w BMW czy z historią serwisową zaradnego pana Henryka?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 13:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
dzis pan mechanik zalozyl mi nowy pierscien na tuleje i niespodzianka-prosil zebym szybko nie jezdzil bo.....zastosowal klej i musi wyschnac.A jak mu to mowilem zaraz przed wymiana to powiedzial,ze to nie prawda i kleju sie nie stosuje.A to podobno najlepszy mechanik w okolicy i wszyscy go polecaja.No coz ja sie zawiodlem.A co do postu kota sylwestra to zgadzam sie a najlepiej jak by sie uzupelniali nawzajem mechanicy polscy i ,,zachodni''

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2007, 07:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: WAW / Kalifornia
Moje BMW: 530d, X5d
panowie, ile jest tych tulei w e39 touringu? dwie czy wiecej? ile czasu zajmuje mniej wiecej wymiana? ile powinna kosztowac? czy robi sie po wymianie geometrie?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12018


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2007, 09:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
bono napisał(a):
panowie, ile jest tych tulei w e39 touringu? dwie czy wiecej? ile czasu zajmuje mniej wiecej wymiana? ile powinna kosztowac? czy robi sie po wymianie geometrie?

Powinny byc dwie jak w sedanie,wymiana to zalezy od mechanika ale max godzinka na tuleje i nie trzeba ustawiac geometrii

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL