str. 3 - montaż Prinsastr. 4 - Kolejna sesjastr. 7 - Felgi 18 cali M5 Styling 65str. 9 - Felgi 18 cali M5 Styling 65 (kolejne fotki)str. 13 - Montaż wydechu M5str. 14 - Felgi 18 cali M Parallelspeiche Styling 37str. 17 - Montaż szklanego szyber-dachu + kolejna sesjastr. 18 - Felgi 18 cali BBS Styling 42str. 20 - Felgi 18 cali AC Schnitzer i 16 cali Styling 48str. 23 - Felgi 17 cali Styling 81 NAJNOWSZE FOTKI!Witam Serdecznie, pragnę przedstawić mój nowy nabytek BMW e39 540i (jednak nie 740i jak było w planach) na które przesiadłem się z mojej byłej już e36 Coupe 325i. Na wstępie powiem że 3-ka to było dla mnie mocne autko, trudno było spotkać godnego rywala w wyścigu ze startu zatrzymanego ale 540i to już potwór

no i komfort też zupełnie inny ale e36 i tak zawsze będę uważał za naprawdę super autko i IMHO najładniejsze 3 Coupe jakie zrobiło BMW (tęsknie trochę za nim), ale do rzeczy:
Podstawowe informacje:BMW e39 540i TouringMoc:
286 KMMoment obrotowy:
440 NmPojemność i typ silnika:
4.4l V8 32vRok produkcji:
1998r.Przebieg:
162000 kmKolor:
Cosmoschwartz MetalicWyposażenie (dość spore):- Wspomaganie kierownicy
- Kierownica skórzana wielofunkcyjna od wersji M-Power
- Kierownica elektrycznie regulowana w dwóch płaszczyznach
- Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne i podgrzewane
- Wszystkie lusterka samościemniające się
- Elektryczna regulacja foteli we wszystkich płaszczyznach
- Fotele pompowane z łamanymi oparciami i podgrzewane
- Pamięć dla 3 ustawień fotela kierowcy, kierownicy i lusterek
- 4x Elektryczne szyby
- Elektryczny szyberdach
- Skórzana tapicerka
- Wykończenie w drewnie
- Duży komputer pokładowy
- Nawigacja + mapa polski
- Telewizor + teletext
- Zmieniarka na 6 płyt CD + czytnik map za obudową bagażnika
- Nagłośnienie: 10 głośników + subwoofer za obudową bagażnika (już zmienione na nieseryjne

)
- Telefon pokładowy GSM + zestaw głośnomówiący
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Czarna podsufitka jak w wersji M-Power
- Podświetlane klamki wewnętrzne.
- ABS
- DSC - system kontroli trakcji
- 8x AirBag
- Reflektory Xenonowe
- Czujnik deszczu automatycznie regulujący prędkość wycieraczek do opadów
- Zawieszenie sportowe M-Technic
- Pneumatyczne zawieszenie tylne samopoziomujące się
- Odmykanie i automatyczne dociąganie klapy bagażnika
- Skrzynia automatyczna Steptronic z funkcją sekwencyjnej zmiany biegów
- Tempomat
- Centralny zamek na pilota
- Kindersitze w tylnej kanapie
- Worek na narty
- Relingi
- Wersja ShadowLine
- Przedni zderzak M-Pakiet
- Tylny zderzak M-Pakiet (dokładany przezemnie)
- Czujniki parkowania tył (dokładane przezemnie)
Ponadto dużo fajnych gadżetów jak automatycznie podnosząca się kierownica po zgaszeniu silnika i opuszczająca po włączeniu zapłonu (ułatwia to wysiadanie i wsiadanie), program mycia intensywnego przedniej szyby i reflektorów itp.
Lista spora ale jak to w BMW można by jeszcze wymienić dużo rzeczy z dodatkowego wyposażenia które mogły się jeszcze tu znaleźć ale pierwszy właściciel ich nie zamówił.
Poniżej fotki zaraz po kupnie, jeszcze na blachach poprzedniego właściciela.





Na niektórych zdjęciach odcień skóry jest trochę inny i jaśniejszy niż na żywo







No i najważniejsze - "Fabryka Mocy" ...to w całym aucie najbardziej lubię oglądać i słuchać też



Wnętrze super utrzymane, jak nowe, najbardziej widoczne zużycia to drobne przetarcie pedała hamulca i uszczelki drzwi kierowcy (uszczelkę już wymieniłem). Skóra na fotelach i kanapie w idealnym stanie!
W planach poza wymianą płynów i filtrów oczywiście mam zamiar dokupić tylny zderzak od pakietu M (już zamontowany, fotki str.4, zastanawiam się jeszcze nad przeprowadzeniem face liftingu na wersje po 09.2000r.

Na przyszły sezon planuje zmienić felgi na inne i o rozmiar większe, obecne to 17-ki. Czekam na wasze opinie, te złe też
