BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 08:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 26 listopada 2012, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Stabilizatora pewnie nie ma, ale facet od którego silnik brałem ma jakieś pierdoły z zawieszenia po tej e36, więc jak obudzę już tą m50 to będę dalej myślał.
Jakaś foto relacja raczej będzie :P

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 26 listopada 2012, 16:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
No tak sprezyny z r6 by pasowaly, a czemu ma niby nie miec stabilizatora z tylu bo nie czaje ?

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 26 listopada 2012, 18:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
Kod:
Dla samochodów z
M Podwozie sportowe z obniż. zawiesz.
lub
Rama Motorsport
Seria indyw. Avus      
01   Stabilizator tylny   D=18MM   1   10/1991      33551137986
Teraz rozumiesz?

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 26 listopada 2012, 18:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
lupanet napisał(a):
Teraz rozumiesz?
:padam:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 28 listopada 2012, 00:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Dobra silniczek siedzi w budzie, jutro podłączenie wszystkiego i może pierwsze odpalenie. Jak to wygląda sprawa ze stabilizatorem przednim, muszę dawać nowy który jest trochę bardziej wygięty w dół?
Trochę skrzynia poszła w tył na regulacji, lewarek będzie pasował na pierwszy rzut oka coś nie bardzo się zgrać chciał.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 28 listopada 2012, 16:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Pewnie tamten stabilizator opiera się o miskę.

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Ostatnio edytowano 28 listopada 2012, 17:06 przez AntekE36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 28 listopada 2012, 16:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
Przeciez byla mowa o stabilizatorze z r6 a reszta ma ci pasowac.

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 28 listopada 2012, 18:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Silnik ogólnie siedzi tylko własnie ten stabilizator musiałem wykręcić bo się o niego opierała miska.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 28 listopada 2012, 18:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Raptorix napisał(a):
Silnik ogólnie siedzi tylko własnie ten stabilizator musiałem wykręcić bo się o niego opierała miska.


No tak jak mówiłem. Temat masz już jasny :)

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 01:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
Panowie, potrzebna mi pomoc jeszcze z podłączeniem akumulatora który będzie pod machą. Mam takie przewody 1 gruby czerwony czyli plus oraz jeden cieńszy czarny i drugi cieńszy czarny który wychodzi z wiązki gniazda diagnostycznego, to obstawiam że to masa bo wcześniejszy silnik miał tak samo. A co z tym drugim czarnym, w m40 był taki przewód lecz miał czerwoną termokurczke na końcu a tu?
oraz jeszcze jedna sprawa, są dwie rurki w okolicach puszki filtra powietrza, jedna wychodzi z przepustnicy, druga z głowicy, kolega ma pod nie podpięty parownik od gazu, do czego one służą?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 05:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
one idą do podgrzewacza puszki filtra (nie wiem jak to bardziej fachowo nazwać). co to robi dokładnie nie mam pojęcia ale jest i większość bmw tak ma :)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 15:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
Raptorix napisał(a):
są dwie rurki w okolicach puszki filtra powietrza, jedna wychodzi z przepustnicy, druga z głowicy, kolega ma pod nie podpięty parownik od gazu, do czego one służą?


W puszcze filtra powietrza ma byc zamontowany taki czujnik jak na tej aukcji i podpiete te wezyki.Podgrzewanie przepustnicy. http://allegro.pl/bmw-e36-2-0-24v-czujn ... 68574.html mozesz to tymczasowo ominac.

.
Raptorix napisał(a):
Mam takie przewody 1 gruby czerwony czyli plus oraz jeden cieńszy czarny i drugi cieńszy czarny który wychodzi z wiązki gniazda diagnostycznego, to obstawiam że to masa bo wcześniejszy silnik miał tak samo


masa to ten co wychodzi blizej gniazda i jest przykrecona pod nim a drugi czarny to plus

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 16:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
hmm a jak nie będę miał zamontowanego tego czujnika w puszcze od filtra, tak jak u mojego znajomego, ktoś się orientuje? Bo zamierzam wstawić stożek by blosa narzazie wsadzić.
Ogólnie mam trochę problem, bo kumpel bardziej ogarnięty w tych rzeczach wyjechał, i muszę samemu dopasować wydech, podłączyć wał, drążek od biegów oraz połączyć kolumnę kierownicy z maglownicą, a nigdy się w to nie bawiłem do tego bez kanału to robię więc mam nadzieje że to poskładam i odpalę go :)

Edit: Dobra, mam nadzieje że sytuacje powoli opanowuje, od goscia co brałem silnik dostałem jeszcze wspornik pod 2.0 i mam tłumnik końcowy który mi posłuży za strumienice zamiast kata, ma on w środku normalny przelot na wylot więc będzie chyba ok.
Od maglownicy końcówkę lekko postaram się rozszerzyć by drążek wszedł, a do lewarka ma ktoś jakiś rysunek aj to ma wyglądać poskładane, bo własnie ja tego nie rozbierałem?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Ostatnio edytowano 30 listopada 2012, 17:52 przez Raptorix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 17:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
Zaczynam to widziec w czarnych kolorach :hyhy:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 18:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
da rade... jak bym to ja rozebrał to bym widział jak poskładać, a pod spodem to akurat nie kręciłem.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 18:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
nie wiem czy to ci pomoze http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Nie rozumiem tylko po co ktos lewarek rozkrecal na czesci ?


I wez sie do roboty i poskladaj to w koncu :hyhy:

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 20:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
lewarek skręcony, chodziło mi dokładnie o miejsce złączenia lewarka ze skrzynią, bo mam cofniętą skrzynie i nie bardzo mi chciał wejść. Teraz pytanko, jak wał wkręcić w wał od skrzyni jak jest skrzynia cofnięta, gdzieś jest jeszcze jedna regulacja?

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 20:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
ale dlaczego masz cofnieta skrzynie ? to wszystko ma pasowac bez zadnych kombinacji nie ma mowy o tym ze cos sie nie miesci.

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 30 listopada 2012, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
pewnie przez ten stablizator? musisz skołować taki od 6cyl...

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 Swap m40 1.6 > m50 2.0 Jak to jest z wiązką?
PostNapisane: 1 grudnia 2012, 10:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Raptorix napisał(a):
Teraz pytanko, jak wał wkręcić w wał od skrzyni jak jest skrzynia cofnięta, gdzieś jest jeszcze jedna regulacja?


Jak skrzynie cofniętą ? nie ma takiej opcji. Wał musisz cały zdemontować i przykręcić najpierw łącznik elastyczny podporę i dopiero do mechanizmu różnicowego.

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL