BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] muli i gaśnie przy ilości paliwa około 10 litrów (525
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: mazowieckie
Witam jestem świeżym posiadaczem BMW 525 tds touring 97 i spotkała mnie następująca sytuacja: W momencie kiedy zostalo w baku około 10 litrów paliwa, samochód zacząl tracić moc i dodawanie gazu nie powodowało żadnej reakcji, po wysprzęgleniu na luz auto zgasło. W momencie kiedy chciałem je odpalić rozrucznik kręcił, ale bezskutecznie. Jak dolałem mu więcej paliwa, samochód z powrotem pracuję jak powinien. Moje pytanie jest takie, czy siadła pompa paliwa, ta która znajduje się w przy baku, czy może to coś innego?
Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 16:51 
znajomy miał w Sirocco podobny problem... tzn. mulił strasznie i od mechanika do mechanika wymieniał wszystko po kolei i nic. dopiero ktoś mu doradził, by... przeczyścił zbiornik!
Podziałało! miał tam tyle liści i innego śmiecia, że kazdy filtr wymieniony paliwa był do wyrzucenia zaraz po założeniu. więc może przy takiej ilości paliwa u Ciebie stężenie jakiś tajemniczych osadów jest tak duże, że odczuwalne w jeżdzie. niekoniecznie musi to być to, ale ja bym sprawdził najpierw filtr paliwa w jakim stanie jest.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: mazowieckie
Filtr paliwa był wymieniany, a na wcześnijszym jeżdziłem nawet do 6 litrów w baku i było ok. Ta usterka pojawiła mi się niedawno, ale wezmę też to pod uwagę. Dzięki serdeczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 20:33 
no to jesli był niedawno wymieniany, to jesli będzie z nim wszystko ok, to kwestie syfu w baku w zasadzie można wyeliminować :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
tds ma to do siebie, że nie może jeździć na rezerwie. Pompa paliwa spala się dość szybko. Ponieważ chłodzona jest paliwem, gdy jest go niewiele pompa zasysa powietrze i się przepala. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 05:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
w zbiorniku jest jeszcze pompka przelewowa, ktora wyrownuje poziom miedzy obiema polowkami i to ona moze byc sprawca calego zamieszania. jak zrobisz test zegarow to podajze w 5 lub 6 tescie masz podawana wartosc paliwa dla kazdej z komor. jesli okaze sie, ze jedna masz na 0 a w drugiej zalozmy 10l to masz problem z pompka. spalona pompka zasilajaca silnik nie podawalaby wogle paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 18:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: mazowieckie
Witam
Awaria, którejś z tych pomp może tez być przyczyną, że auto ciężko odpala?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 07:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
moze, ale w takiej sytuacji trzeba by sprawdzic czy nie ma pecherzykow powietrza w przewodach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: mazowieckie
a w jaki sposób można sprawdzić w touringu, czy są pęcherzyki powietrza w przewodach od paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
widac pecherzyki powietrza w igielicie (przezroczysty waz), a igielit powinien byc na wejsciu do filtra paliwa. jesli kolego nie ogarniasz tak prostej sprawy to udaj sie do mechanika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL