BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36 coupe] Panowie i Panie pomocy!!!
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 09:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
problem jest dosyć dziwny, szukałem rozwiązania ale nie ma nikt takiego problemu.....opiszę więc moje i użytkownika rofalkiki, któremu bardzo dziękuje iż kolejny raz pomaga mi przy mojej buni przemyślenia od początku, coś może ma znaczenie...

więc tak jakieś 2 tygodnie temu montowałem audio (głośniki przód, cykacze w boczki (oryginalne, bo ktoś je zabrał przed sprzedażą) i po tym montaży było wszystko ok......ale też może to mieć znaczenie, bo po pewnym czasie może coś tam się przestawiło......instalacja była przeprowadzona raczej starannie, ale mimo wszystko w najbliższym czasie, może dzisiaj rozbiorę boczek znowu i przepatrze jeszcze raz.....

prawdziwy problem zaczął się w środę (czyli jakieś 1,5 tygodnia po instalacji), pojechałem na myjke bezdotykową, wysiadłem z auta, szyby były zamknięte, ale coś zwariowała elektryka i coupe nie domknęła szyb, czego nie zauważyłem........więc jak się domyślacie zalało trochę środek, ale nie jakoś bardzo.......tego wieczoru, było wszystko ok poza moim mokrym tyłkiem :/

poważny problem zaczął się na następny dzień, rano dojechałem do pracy normalnie, ale po pracy wsiadam do auta, przekręcam zapłon a tam szyby latają góra-dół na przestrzeniu jakiś 2 cm........problem ustał dopiero gdy je uchyliłem......odpaliłem silnik i ruszam, przejechałem jakieś 100 m a tu zapala się światełko, które sygnalizuje że drzwi są otwarte, otwieram je i zamykam, nadal, więc je wyłączyłem.....potem kolejny postój, domykam szybe, wysiadam z auta, wszystko jest ok, naciskam guzik centralnego i alarmu, a tam znowu szyby góra-dół, po 5 seriach koniec, auto się zamknęło. Wieczorem spotkałem się z rofalkiki, pogrzebaliśmy trochę przy drzwiach, bo szyba już wogóle przestała się domykać.....wymieniliśmy baterie w pilocie i znowu pojawił się inny problem, bo po zamknięciu drzwi szyba już wogóle się domykała i nie gasło światło w środku, a jak zamykałem auto centralnym to się zamykało i za sekunde otwierało, Rafał zaczął grzebać przy drzwiach i jak je dopychał to szyba się zamykała i wszystko było ok, więc diagnoza padła na rygiel od zamykania drzwi, więc pojechałem do znajomego blacharza, który to ustawił.......i wszystko było ok, szyby się domykały, przestało wszystko wariować, postawiłem auto pod domem zamknąłem..........wstaje rano i patrze w aucie znowu świeci się lampka i szyba się delikatnie uchyliła!!! przekręcam zapłon i znowu szyba góra-dół, ale tylko 2 razy, więc dużo krócej, zamykam drzwi, lampka znowu nie gaśnie.........co jest grane........pomocy!!!!

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 13:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
ja bym obstawial na krancowke. ona jest odpowiedzialna za takie akcje. tylko nie pamietam czy w e36 jest krancowka w zamku drzwi, czy tez moze jest to tylko zwykly czujniczek na slupku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 13:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
a czy krańcówka to jest takie coś w co wchodzi zamek??

jeśli tak to wczoraj go regulował blacharz, ale może mógł się uszkodzić i trzeba kupić nowy??

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
krancowka to jest zwyczajny czujniczek elektryczny, ktory zamyka i otwiera obwod. dzieki temu jest informacja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2007, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
dzięki za pomoc, to była krańcówka, można zamknąć temat ;)

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL