ULLISSES napisał(a):
Forumowicz
Posty: 607
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
Dzisiaj w końcu dotarłem do warsztatu. 3 postoje po drodze, ale lepiej trochę pomarznąć w samochodzie, niż potem silnika szukać.
Mechanik wyciągnął pompę, jeden obrót w rękach i wszystko jasne - zerwany wirnik. Jak się delikatnie kręciło, to wirnik się obracał, ale przy minimalnym oporze (przytrzymaniu) stał w miejscu.
Założył nową pompę, przy okazji wymienił płyn na nowy i wskazówka przestała uciekać. Wprawdzie po rozgrzaniu, przy wyjeździe z warsztatu przez chwilę wychyliła się milimetr poza połowę, ale potem już przez 14 km do domu stała tam gdzie powinna.
Pewnie trzeba będzie jeszcze na jakimś zboczu zaparkować i upewnić się, że dobrze odpowietrzona, ale generalnie ogrzewanie jest i wskazówka nie ucieka. Auto uratowane.
Dzięki wszystkim za pomoc i słowa otuchy - bałem się najgorszego, ale jednak się udało. ;]
W takim razie gratulujemy zlokalizowania usterki oraz, życzymy bezproblemowej jazdy
