BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] co da sie wycisnąc z "ETY"
PostNapisane: 1 września 2007, 16:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
mam zamiar kupic 325 e i zastanawiam czy lekkim kosztem mozna cos wykrzesać z tego silnika. poproszę o wszelkie sugestie i pomysły na modyfikacje tego silnika

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 16:39 
chip? wydech? dolot?

i ktore 325?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 16:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
2700 eta 85 rok lub 89 rok. ile mozna z niej wykrzesać robiac hybryde wydech i dolot oraz chip ?

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, 17:04 
hmmmm czyli M20 silniczek...

poszperałem trochę i znalazłem M20 w wersjach 2.5 i 2.7 i kolejno uzyskano z nich kolejno 205 i 218, z tym, że modyfikacje były trochę bardziej obszerniejsze (typu kat. z M5 :P )... ale sądze, że do 190-200 może byłbyś w stanie dojść... :]

zobaczymy, jak inni się wypowiedzą :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 19:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
do ety zakładasz całą góre od m20b25, kolek. ssący, głowice , przepustnice, wieksze wtryski, pompe pal, reg. pal. komputer ale chyba najlepiej bedzie wiedział kolega ENZO może niech on sie wypowie :D

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 20:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
no wiec tak:
- najlepiej jakbys mial superete
- glowica z 325i koncowy nr 885
- kolesktor zpreputsnica z 325i
- wtryusk iz m50b25 korby i tloki
- regualtor paliwa najlepiej taki sortowy gzdie sam ustawiasz
- barany, srodkow ytlumik z 323i koncowy 325i

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 21:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Enzo napisał(a):
- najlepiej jakbys mial superete

co to kurka jest? super ETA?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 05:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
esiue30 napisał(a):
Enzo napisał(a):
- najlepiej jakbys mial superete

co to kurka jest? super ETA?



byly dwie ety zwykla 122km i super 129km :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 06:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
pewnie wersja z katem i bez kata

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 14:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Nie, nie.... Roznil ysie blokiem i glowica, kompem itp.

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, 00:40 
a po czym poznacz czy to eta czy super eta ja mam z 86 roku wersje usa


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL