BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
To wiem bo tych zwykłych też miałem kupę ale uwierz,że w m3 jest dużo gorzej.
W zwykłych często się zdarza,że nie da się wbić 1,żeby ruszyć np ze świateł trzeba 2 dopiero 1 nawet w e92 czasem mi się tak zdarza ale jeżdżąc od lat bmw radzę sobie z tym bez problemu bo wszystkim bmw od e36 się to zdarzało gorzej jak ktoś nigdy nie jeździł BMW wtedy mogą go strąbić na światłach ;)
Swoją drogą od tylu modeli jest ten problem i nie potrafią go wyeliminować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
--==Mały==-- napisał(a):
Każda m3 manual ma ten sam problem właśnie głównie z 1->2 ale ogólnie skrzynia działa mało precyzyjnie i nie zawsze tak jak byśmy chcieli.
Tak było i w e36 m3 i w e46 m3 i to samo jest w e9X skrzynie są pancerne ale niestety daleko im do precyzji i lekkości działania skrzyni ze zwykłych wersji BMW.
Producenci zdawali sobie z tego sprawę dlatego też już w E36 wymyślono urządzenie dołożone do manualnej skrzyni zmieniające biegi za kierowcę w postaci SMG i to samo kontynuowano w E46.
Jako,że m3 to auta często wykorzystywane do innych wygłupów to udostępniono też manuala ale np w E60 m5 i E63 M6 na europę zrezygnowano z typowego manuala jedynie nie wiem czemu w USA był dostępny ale wielu ludzi narzeka na precyzję tej skrzyni.
Miałem e36 m3 manuala i E46 m3 manuala i już nigdy nie kupię mimo,że przy zakupie dwóch kolejnych m3 e46 z smg kusił mnie manual bo uwielbiam zmieniać biegi to zawsze rezygnowałem z tego pomysłu po przejechaniu się takim autem i przypomnieniu jak ta skrzynia działa jak dla mnie zbyt uciążliwa do codziennej jazdy zwłaszcza po mieście.


Nie zgodze síę z tobą, skrzynia u mnie działa b dobrze i wydaje mi się że im szybciej zmieniam biegi tym precyzyjniej one wchodzą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Każdy ma swoje zdanie ja miałem jedno m3 manual a jeździłem trzema i w porównaniu do zwykłych e46 skrzynia chodzi ciężko i nieprecyzyjnie dopiero short shifter trochę pomaga ale nadal to nie to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
--==Mały==--, na wiosnę się zdzwonimy i pokaże ci że można zmieniać szybko z 1 na 2, OK? ;)

Problem też miałem i szlag mnie trafiał że w głupim Focusie mi się lepiej biegi zmienia, ale ogarnąłem temat i na pewno bym nie poszedł w SMG, chociaż jakbym nie rozwiązał to mógłbym rozważać tą opcję :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Kostek ale ja wiem,że można nauczyłem się tego tyle,że jak czasem nie myślałem o jeździe miałem w głowie co innego czy nie przyłożyłem się wystarczająco do zmiany biegu to był zgrzyt to właśnie mnie wkurza w manualu m3 nie działa gładko i precyzyjnie tylko trzeba się wczuwać/skupiać w każdą zmianę biegu co potrafi być męczące zwłaszcza w mieście.
Teraz mam manuala i to w dieslu gdzie muszę wachlować non stop i w życiu nie chciał bym automatu bo uwielbiam zmieniać biegi jest to dla mnie przyjemne i dużo bardziej czuję auto i frajdę z jazdy jednak skrzynia w m3 mnie osobiście bardziej denerwowała niż cieszyła. Zresztą ja jestem mega zwolennikiem manualnych skrzyni nienawidzę automatów i nigdy nie miałem zawsze tylko manual ale w przypadku m3 dla mnie SMG to mniejsze zło.

Tu masz mój wyścig z rolki z 1 właśnie e46 m3 manual i słychać,że bez problemu i szybko wrzucam biegi ale trzeba się po prostu na tym skupić nie jest to do końca intuicyjne
http://www.youtube.com/watch?v=JY5Pdc87 ... hw&index=8
To samo w e36
http://www.youtube.com/watch?v=i34VPRYI ... w&index=13

Sorry Hiobie za OT te posty należało by wyciąć i utworzyć z nich temat w dziale M "Precyzja skrzyni M3"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Już nie przesadzajmy z tymi OT. Nie dyskutujemy na temat od czapy tylko o problemie ze skrzyniami w eMkach między innymi w tym samochodzie. Twórca tematu sam go rozpoczął i go ten temat interesuje.

--==Mały==--, szczerze to trochę dziwne jest to co piszesz. Ja nie mam i nigdy nie miałem najmniejszego problemu ze skrzynią poza maksymalnie szybką zmianą biegu i to też tylko z 1 na 2. Nawet nie wiem nad czym miałbym się skupiać żeby coś było nie tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 17 grudnia 2012, 23:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
kostek_ja napisał(a):
--==Mały==--, szczerze to trochę dziwne jest to co piszesz. Ja nie mam i nigdy nie miałem najmniejszego problemu ze skrzynią poza maksymalnie szybką zmianą biegu i to też tylko z 1 na 2. Nawet nie wiem nad czym miałbym się skupiać żeby coś było nie tak.


Ależ właśnie my o tym mówimy. Nikt nie twierdzi, że to jest jakiś spory problem, czy też, że zmiana ta wymaga pół sekundy, jak w moim Freightlinerze. Jednak faktem jest, że nie jest to najszybsza skrzynia biegów.

Ja w swoim życiu najeździłem się dość różnymi samochodami i zawsze byłem wariatem za kierownicą. Czy to był maluch, czy 125P, czy Skoda, czy moje późniejsze, amerykańskie nabytki - zawsze i wszędzie startowałem jak rakieta. I nawet w 126P, czy w dużym Fiacie, dwójkę można było "wrypać" jednym, błyskawicznym ruchem, bez myślenia nawet o tym. Nie pamiętam, by skrzynie te kiedykolwiek protestowały przed takim traktowaniem. A już w czasach nam bliższych, czy to było w Saabie 9000 Turbo, czy w moich Mustangach - było identycznie. Jedynym ograniczeniem prędkości zmiany biegu była szybkość mojej ręki.

Natomiast w M3 jest inaczej. W M3 potrafię zmienić bieg szybciej, niż na to pozwalają synchronizatory. I nie chodzi tu o to, że można to "wyczuć". Jasne, że można. Nie zmienia to w niczym faktu, że w tamtych autach nic nie musiało się "wyczuwać", tam skrzynia nigdy, niezależnie od tego jak szybka była ręka, nie protestowała. A w M3, gdy się tę dwójkę "wrypie", z braku lepszego słowa, to się to zawsze kończy zgrzytem. A jak komuś się nie kończy, to albo trafił na wyjątkowy egzemplarz, albo nie rozumie co "wrypać dwójkę" oznacza. :wstyd:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 00:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zgrzyt może zdarza się rzadko jak zrobimy to porządnie ale czuć,że zmiana była na siłę czuć wpięcie biegu na siłę i czuć,że synchronizatory nie były przygotowane po prostu bieg nie wchodzi tak gładko jak to powinno być i mamy wrażenie,że robimy skrzyni krzywdę i może się uszkodzić.
Dodatkowo czasem nie jesteśmy pewni czy bieg wszedł poprawnie do końca bo jest wrażenie jak by tak nie było.
Lepiej tego opisać nie potrafię.
Testy szybkości SMG też wykazywały,że pierwsze biegi zmieniało wolniej niż te wyższe zresztą jest to wyczuwalne podczas jazdy z 4-5-6 zmienia niesamowicie szybko a do 3 biegu wolniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 11:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
--==Mały==-- napisał(a):
Zgrzyt może zdarza się rzadko jak zrobimy to porządnie ale czuć,że zmiana była na siłę czuć wpięcie biegu na siłę i czuć,że synchronizatory nie były przygotowane po prostu bieg nie wchodzi tak gładko jak to powinno być i mamy wrażenie,że robimy skrzyni krzywdę i może się uszkodzić.
Dodatkowo czasem nie jesteśmy pewni czy bieg wszedł poprawnie do końca bo jest wrażenie jak by tak nie było.
Lepiej tego opisać nie potrafię.
Testy szybkości SMG też wykazywały,że pierwsze biegi zmieniało wolniej niż te wyższe zresztą jest to wyczuwalne podczas jazdy z 4-5-6 zmienia niesamowicie szybko a do 3 biegu wolniej.

Dokładnie, zawsze 4-5-6 siądze lepiej i szybciej niż pierwsze biegi.

Mi się raz udało przez przyadek zmienić 4->5 bez sprzęgła... I zero zgrzytów :niepewny: :niepewny:


A 1->2 to prawie w każdym aucie jest problem, przykładowo w okresie obniżonej temperatury volvo mojej mamy na chęć wrzucenia dwójki odpowiada "A jedź na jedynce jak Ci dobrze." bo po prostu 'zamarznieta' skrzynia na to nie pozwala :D

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
trucker_hiob, to o czym piszesz u siebie doświadczyłem. Często mi 2 nie chciało wejść, a czasami nawet zgrzytało. Po zmianie oleju jest zdecydowanie lepiej, ale skrzynia dalej stawiała opór przy zmianie z 1 na 2. Przy odpowiedniej technice jednak bieg można zmienić bez najmniejszego oporu i wówczas faktycznie ogranicza nas tylko szybkość ręki. Natomiast resztę rzeczy o których pisze mały u siebie nie zaobserwowałem.

Marcc, to wszystko od oleju i budowy synchronizatora zależy. W eMce na samym początku jazdę jak jest spory mróz i stała na dworze używam duble clutch shifting. Natomiast w głupim Focusie (samochód zdecydowanie niższej klasy jak Volvo, a o eMkach już nie wspominając) skrzynia zawsze pracuje perfekcyjnie. Szybko i precyzyjnie. Żadnych oporów przy wrzucaniu biegu, brak jakichkolwiek wad. Podejrzewam jedynie że 300KM by nie wytrzymała, a nasze eMkowe przenoszą ponad 1000KM bez problemów.

Myślę że problem jest związany z wielkością kół zębatych w naszych skrzyniach. Są naprawdę spore i mocne, przez co mają większy moment bezwładności i zwyczajnie trudniej je zatrzymać synchronizatorowi w krótkim czasie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 grudnia 2012, 19:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Dokładnie, ale dodam że Foc i V50 to bliźniacze modele, Volvo uważa się za wyższej kalsy forda, podobnie jak Audi za wyższą klasę Volkswagena.

Silnik diesla razem ze skrzynią ford i volvo ma ten sam, wymieniają się silnikami jak skarpetami, a wiem tyle że prawie swój orginalny silnik jaki ma volvo to rzędowe piątki, zerżnięte właśnie od VAG'a.

przepraszam za OT :)


Ja tam sobie podsumuję tak że po prostu zależy jaki komu model się trafi, jaki olej, jak kto będzie się obchodził z daną skrzynią - ale zawsze jakies niedomagania będą :P

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 07:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
trucker_hiob,

Ile placiles za tor ? Pytam bo chce porwnac ceny, u mnie w okolicy za jeden dzien jest ~$250


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 08:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
300 dolarów gdy się jeździ bez instruktora, 350 z trenerem i teoretycznymi klasami. Za te pieniądze było 6 sesji na torze, każda po około 20 minut. Gdy się miało instruktora, to 5 sesji, plus kilka teoretycznych zajęć w klasie, po kilkanaście minut.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 08:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
A że tak zapytam z innej beczki - auto było tam na rejkach KR - ludzie się tam nie dziwili i nie pytali co to za rejestracja i skąd to auto przyjechało? :D

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 09:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Marcc napisał(a):
A że tak zapytam z innej beczki - auto było tam na rejkach KR - ludzie się tam nie dziwili i nie pytali co to za rejestracja i skąd to auto przyjechało? :D


prześledź temat, autor już to wyjaśniał ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 09:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
trucker_hiob, kiedy nowe filmiki z m3? :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 lutego 2013, 17:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Nikogo tu nie dziwią takie rejestracje to dość popularny sposób przyozdabiania samochodów w naszym stanie, choć większość tych rejestracji to niemieckie. Widuje się jednak i japońskie, zwłaszcza na tuningowanych Hondach i z innych krajów.

Na razie nie ma żadnych ciekawych materiałów z M3, bo zamiast na tor, jeżdżę tylko do pracy i z powrotem. :kwasny:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 3 lutego 2013, 14:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
Moje BMW: Golf V GTI dsg
Kod silnika: TFSI
Jesli chodzi o precyzje skrzyni to rowniez jestem zawiedziony bmw :/
Po wczeszym audi roznica jest spora.

Co do Twojego auta to mechanicznie super. Dzwiek tego motoru na komptesorze jest bardzo fajny.
Jesli chodzi o wyglad, troche slabo.

Jakie masz plany mechaniczne/stylistyczne wobec m ki ? (Przyznaje ze nie czytalem wszystkich stron tematu, byc moze gdzie pisales o tym)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 3 lutego 2013, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
REVO napisał(a):
Jesli chodzi o precyzje skrzyni to rowniez jestem zawiedziony bmw :/
Po wczeszym audi roznica jest spora.


"Short shifter" znacznie to poprawił, lewarek jest precyzyjny i ma krótki skok, ale nie zmienił tego, jak działa sama skrzynia.

Cytuj:
Jesli chodzi o wyglad, troche slabo.

Jakie masz plany mechaniczne/stylistyczne wobec m ki ?


To już rzecz gustu. Ja nie planuję żadnych stylistycznych zmian. Moim zdaniem bardzo trudno jest tu cokolwiek poprawić - M3 wygląda niemal perfekcyjnie. Jakieś spojlery, bajery i duperele jedynie psują jej czysty kształt.

Jedno, co ewentualnie biorę pod uwagę, to inne felgi, ale i tu się zastanawiam, czy ma to sens. Fabryczne felgi w M3 są kute, a zatem dość odporne na uszkodzenia, o co nietrudno w aucie z tak niskoprofilowymi oponami. :kwasny:

Kute, ładniejsze koła można co prawda także kupić, ale to już jest spory wydatek i nie wiem, czy warto. Jest pewien urok w aucie mającym oryginalny wygląd, zwłaszcza, gdy pod maską ma dodatkowe 180 KM. :rotfl:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 3 lutego 2013, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 211
Lokalizacja: Chicago/Jaslo
Moje BMW: e46m3
Kod silnika: 3.2 L - S54
Garaż: The Ultimate Driving Machine
-----------------------------------------
2013 F-350 King Ranch 6.7 PowerStroke
Zgadzam sie. M3 jest piekne samo w sobie, tylko dobra glebe potrzebuje.

_________________
Obrazek

"I don't have any weak points. I had weak points three years ago, but my main thing in mind is, my goal always was, to even out everything to the point... that everything is perfect"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL