Hej,
Temat pewnie znany, ale może ktoś z Was wniesie coś nowego do tematu. Od jakiegoś czasu walczę z luzami na przekładni kierowniczej, kupiłem na allegro przekładnię, która miała być bez luzów, ale jak się okazało po zamontowaniu, luzy miała większe niż moja stara przekładnia. Mój silnik to m20b25, "nowa" przekładnie zamontowałem od m20b20 i mam wrażenie, że jest inna od mojej "starej", chodzi mi głównie o ilość obrotów koła kierownicy od skrajnego do skrajnego położenia.
Mam dwa pytania, czym różnią się przekładnie kierownicze w zależności od pojemności silnika? Czy mogę zamontować przekładnię powiedzmy z 540i? Czy będzie pasowała? czy będzie bardziej sportowa? Czyli dokładniejsza, mniej wspomagana i będzie posiadała mniejszy zakres obrotów?
Pytanie drugie, czy ktoś z Was posiada odpowiednią przekładnię bez luzów??
Pomóżcie mi bo mam już dosyć prowadzenia się mojego BMW jak poduszkowca.
|