BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 21:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Lukaszzz napisał(a):
A co do rozrzadu to ja u siebie nie wymieniałem mowili mi ze jak jest lancuszek to nie trzeba tak czesto jak w przypadku paska
łancucha w ogóle nie musisz wymieniac... no chyba że huczy ;)
Lukaszzz napisał(a):
Hmmm zbytnio nie wiem o co chodzi ale olej jest polaczony z inspekcja chyba
nie rozumiem zupełnie.....
w każdym razie te "kwadrciki" przypominają o wymianie oleju (oczywiście po kupnie niema sie co sugerowac ) a inspekcja to nic innego jak przegląd, gdzies było wymienine co wchodzi w skład inspekji małej i dużej czy tam I i II ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 23:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Hehe teraz to ja namieszalem :P ale ukasz wszystko wyjasnil :ok:

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2007, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
Oil service :
- wymiana oleju w silniku i filtra oleju
- wymiana filtra powietrza
- sprawdzenie poziomów płynów (hamulcowy, spryskiwacza, wsp. kierownicy)
Insekcji I :
To samo co przy Oil service +
Wymiana mikrofiltra
Sprawdzenie :
- poziomów płynu chłodzącego (i temp. zamarzania), spryskiwacza i płynu hamulcowego i wsp. kierownicy i ew. uzupełnienie
- poziomu elektrolitu,
- działania centralnego zamka,
- ładowania akumulatora
- układu wydechowego
- układu hamulcowego
- oświetlenia samochodu (w tym ustawienie reflektrów)
- hamulca ręcznego
- ogumienia i ciśnienia w oponach
- przewodów paliwowych i haulcowych, pasków klinowych
- układu napędowego np .luzy, wycieki


Inspekcji II : Inspekcja I + dodatkowo :
- wymiana filtrów paliwa
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana oleju w tylnym moście
- sprawdzenie nadwozia (korozja itp.)

Przy II Inspekcji wymianiane są jeszcze paski klinowe.
Co 2 lata wymiana płynu hamulcowego i chłodzącego.

dodam ze olej w tak rocznikowym aucie najzdrowiej wymieniac co roku (jeżeli robisz małe przebiegi)bo moz ebyć tak ze na oleju przejechałes 10-12 tys a pali Ci sie jeszcze jedna zielona kostka,podobno komputer dostosowuje styl Twojej jazdy i przeklada to na te wygasanie zielonych kwadracików,ktos cos o tym już mówił :luka:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
martin2305 napisał(a):
podobno komputer dostosowuje styl Twojej jazdy i przeklada to na te wygasanie zielonych kwadracików,ktos cos o tym już mówił
tak faktycznie jest najłatwiej to zauwazyć w e46 ( i innych nowszych) gdzie niema :kwadracików: a podaje przebieg do wymiany, przy jeżdzie na krytkich odcinkach dystans do wymiany maleje czybciej niż rośnie porzebieg.

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 20:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŻywiec
a czy wszystko jest OK, jeżeli palą się 3 zielone (środkowe), a jedna z prawej strony i jedna z lewej strony nie pali się w cale ? tzn chodzi mi o to czy niepowinny gasnąć np od lewej do prawej, a nie jakoś tak do środka.

_________________
Pierwsza moja Beemka :))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL