BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 11:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wczoraj jezdziłem caly wieczór. Silnik chodzi bardzo delikatnie, elastycznie i miękko. Moim zdaniem chodzi o wiele lepiej niż seria. Wczoraj dokręcałem do 5.500 i jest dobrze :mad:

Robiłem testy vanosów i oba vanosy przechodza test idealnie. Prędzej wydechowy nie przechodził a ssący był na pograniczu błędu.

Wydech na baranach chodzi przepięknie. Może uda mi się dzisiaj nagrać jakis filmik. Jedynym minusem baranów jest to że są głośniejsze od seryjnego wydechu a to za sprawą cienkościennej kwasowki z jakiej są zrobione. Stojąc przy prawym kole da się usłyszeć tętnienie spalin. Ale to nie przeszkadza wręcz przeciwnie ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 12:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 3517
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: ///Z3
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=173199
Najzdrowsze 330 w PL! Nie dość że wizualnie jest super to i mechanicznie przeżywa drugą młodość. Pozazdrościć silnika i umiejętności

_________________
BMW ///Z3
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 13:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
KaroleK napisał(a):
Leo napisał(a):
Karolek to Ty jechałeś za mną na Legnickiej... a ja mówię czemu koleś nie wyprzedza, pewnie jakiś gej spala sie na beemkę Tak na 3 biegu z 2 tys łapała boki, miałem wyłączoną kontrolę i ciężko było furę nabujać

A zresztą jakbym chciał wyprzedzić to nie mam czym :rotfl:

Szczery aż do bólu :rotfl: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 15:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
A ja mam pytanie techniczne. Powiększałeś kanały wydechowe, możesz napisać o ile? Czy do wielkości dziury w uszczelce czy troszkę mniej ??

to twoje foto:
Obrazek
Obrazek


natomiast w necie znalazłem ze okna wydechowe w m54 są bardzo małe i kwadratowe:

Obrazek
Obrazek


Pytam raczej z ciekawości, czy to nie osłabiło jakoś konstrukcji głowicy w której jest sporo rożnych kanałów olejowych, wodnych od EGR itp...

Czy można bezpiecznie zebrać materiał do wielkości uszczelki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 18:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Powiększałem je do wielkości 1mm na obwodzie mniejszym do uszczelki, nie ma tam żadnych kanałów w tym miejscu. Osłabić w żaden sposób nie osłabiło a wydaje mi się że wręcz dało możliwosć lepszego oddychania silnikowi. Sam widzisz jakie małe te kanały są w serii...

Jest jeszcze jedna kwestia: powiekszenie samego wylotu za dużo nie da jesli nie powiększy się też odpowiednio kanałów przy samych zaworach ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 19:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 134
Lokalizacja: ZDR / Szczecin
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Skoro juz krecisz do 5500 to na hamownie suke :hyhy: . Teoretycznie chyba powinno wyjsc mniej niz seryjne 231km, ale w praktyce chyba bedzie zonk i wyjdzie wiecej, przynajmniej tak mi sie wydaje wnioskujac z opisow twoich wrazen z jazdy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 20:18 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Moc może być niższa, ale przebieg momentu może być zdecydowanie lepszy, niż przed remontem :-) Też jestem bardzo ciekaw wykresu.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 20:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wróciłem z kolejnej pojazdówki i kręciłem do końca... mówią że ekonomy (odprężone motory) nie mają góry.... No to ja chyba mam coś zjebane bo góra jest jeszcze lepsza :D

Do hamowni muszę zrobić jeszcze te 300 km przynajmniej żeby mieć przynajmniej 700 najechane :) hehe czyli w sumei za chwile ;p

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No jestem ciekaw co wypluje na hamowni ;) Kiedy zamierzasz sie wybrac ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Leo, nagraj coś jak to jeździ.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Ok jutro mam zamiar cos nagrac bo mam pierwszy wolny dzien od dluzszego czasu :)

Myślę że po nastepnym weekendzie będziemy hamować :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 00:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Oo długo mnie tu nie było...
Leo, dzieki kolego :) tak chodziło mi własnie o hydroregulatory, ale też problem może lezec w samym wałku. Jak sie za to zabiore, to bede pewnie potrzebował porady, więc odezwę się na pw.

Tak sobie jeszcze przeglądam fotki ze składania i co sądzisz o zastosowaniu tego smaru na wałki i hydroregulatory, ogolnie wszelkie miejsca cierne przed pierwszym uruchomieniem:

http://motorsport.2brally.pl/pl/smar-mo ... rtner=1984

Wracajac, bardzo ciekawi mnie jak to jezdzi po tym zabiegu i tez jak wypada spalanie, ale chyba to nie pytanie na ten moment :hyhy: .

Cytuj:
Powiększałem je do wielkości 1mm na obwodzie mniejszym do uszczelki, nie ma tam żadnych kanałów w tym miejscu. Osłabić w żaden sposób nie osłabiło a wydaje mi się że wręcz dało możliwosć lepszego oddychania silnikowi. Sam widzisz jakie małe te kanały są w serii...


Widze temacik portingu, fakt kanały małe, wiec powiekszenie na pewno coś da, ale tak jak piszesz nie tylko na koncówce trzeba to zrobic. Kiedyś, no prawie do tej pory bawie sie/ bawiłem w to i ogarnałem tak kilka silników, jednak duzo mniejszych i 2t , a tam efekty jakie daja te zabiegi są dość spore i praktycznie nie ma porownania do 4t : http://www.bikepics.com/members/PoliniS ... ting-flow/ :P

Czekam na jakiś filmik i wykresik, sądze że wypluje coś wiecej niz tylko serie :hyhy: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 00:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 134
Lokalizacja: ZDR / Szczecin
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Wchodze tu 5 razy dziennie, zeby film zobaczyc i nie ma, wiec przypominam, ze sa tutaj ludzie, ktorzy na niego czekaja... :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 01:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 561
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: F36 428i xdrive
Kod silnika: N20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102823
No właśnie filmik miał byc jak to to lata :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 02:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
Leo jestem ciekawy wyniku twojego m54b30 :) wierze cicho , że będzie dobry wynik :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 10:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Po cichu wszyscy namawiają Cię do załatwienia motoru ;)
Panowie docierać trzeba spokojnie od tego zależy późniejsza trwałość i kondycja motoru i tak Leo pozwala sobie wg mnie na dużo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 22:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
Ok, Leo wpisuję się w temat, żeby być na bieżąco ;) Szacun za robotę ! :)

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->barany z katami str 59
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 22:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Przyszły dzisiaj graty, kurde turbina to locha jak cholera. Wszystkie graty oczywiście od kamila k64 ZA MEGA DOBRY PRAJS :)

Zawór Wg to aż 60mm :D

Turbawka ma wejście ssące na 102mm :D

Będzie grubo już to widzę

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 prszyło tuuuurbo i zabawki
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Będzie mega grubo ! :D

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project-> str62 przyszło tuuurbo i zabawki
PostNapisane: 8 stycznia 2013, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Graty na poziomie :ok: miło się ogląda takie zdjęcia. Będzie to bardzo mocne, jak sprawa szpery, wiesz juz cos czy ten cały phantom grip ma sens i nie okaże się, że wytrzyma krótki psując dyfer ?

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL