BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 26 grudnia 2012, 15:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 92
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Zapowiada się naprawdę ciekawie :ok:

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 3 stycznia 2013, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
mam pytanie: czy taka pompa hamulcowa: http://moto.allegro.pl/bmw-e36-m3-3-0-p ... 24539.html będzie pasować bez większego kombinowana do mojego compact-a?
na innym forum znalazłem takie info:
Pompa hamulcowa - tylko europejski M3 3.0 lub jakikolwiek amerykański M3 (też 3,2 S52B32). Do dostania tylko za oceanem za ok 300zł. Jest potrzebna, gdyż przy większych tłoczkach zwiększyłby się skok pedału! Z pompą jest super, skok się nie zwiększył.
Przewód: nr części 34326755496. Jest potrzebny gdyż pompa M3 ma połączenie 10mm zamiast 13, jak w E36 328.

ale nie wiem jak to się ma do e36 compact..

jaką ew. inną-mocniejszą pompę hamulcową możecie polecić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
jeszcze kilka foci :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 20:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Zacne towarzystwo ma Twój compact :D STi RA?, Evo VI, 3200GT... Mógłbym tam siedzieć godzinami :)

Możesz napisać ile dałeś za flokowanie deski? Świetnie to wygląda i jest mega praktyczne...

A sam compact wypas, byłeś już na jakimś torze/pojeżdżawce? Tył nie za miękki? Jaka sprężyna tam siedzi? B8 utwardzane w zerkopolu, czy seria?

Pozdr.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
samochód jest po pierwszych testach i poprawkach - w poniedziałek odbieram go, żeby dalej testować, wybiorę się też pewnie do Wróbla, a pod koniec miesiąca szykuje się trening w Kielcach - mam nadzieję, że wtedy uda mi się już trochę konkretniej pojeździć.

koszt flokowania całości - ok. 400zł

tył jest zdecydowanie za miękki i jest to druga sprawa (po pompie hamulcowej - jest w drodze), którą pewnie będziemy się zajmować. Sprężyny to...Jamex? przyznam że nigdy nie słyszałem (planuję wymienić jak najszybciej, tylko jeszcze nie wiem na jakie - Eibach? może coś polecicie?), B8 standardowe - do utwardzenia :)

a w Trax-ie faktycznie jest zawsze dużo ciekawych pojazdów, stoją tam obecnie też m.in. dwie hachi-roku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
piotrekEvo, i jak wygląda sprawa z pompą ham.? od czego montujesz?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
kupiłem od m3 e36 3.0, zobaczymy ile będzie gimnastyki przy montażu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 22:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Właśnie też mam ten problem, czytałem, że vogtland na tył jest twardy, ale, ale temat był o e36 sedan, którym gość śmigał na Ułężu i Kielcach najczęściej, w ogóle jest mało informacji o tylnym zawiasie do compacta, a dziwne, bo przecież e30-tek z przeszczepionym tyłem od compacta jest na pęczki.. niestety większość pewnie na ta-śmietnix i mts-ach, innych rozwiązań, które nie rujnują kieszeni (ja szukam do 3k za komplet) jak na lekarstwo...

Spręzyny H&R mają opinie betonowych- to plus utwardzone b8 i gruby stabilizator powinno dać radę :)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 5 stycznia 2013, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
NO no no ladniutkie auto do sportu :ok: swap na M54b30 by sie przydal ;)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 11:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
forest napisał(a):
NO no no ladniutkie auto do sportu :ok: swap na M54b30 by sie przydal ;)


to prawdopodobnie nastąpi po pierwszym sezonie, o ile będzie mi się dobrze jeździło ;)..ten silnik już kiedyś był w tym samochodzie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 6 stycznia 2013, 11:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
k13thelegend napisał(a):
Spręzyny H&R mają opinie betonowych- to plus utwardzone b8 i gruby stabilizator powinno dać radę :)


tak, znalazłem m.in. ten wątek..http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=2&t=102137


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 9 stycznia 2013, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
podjechałem dzisiaj na hamownię i wynik jest żenujący:
Obrazek

co poza kompresją sprawdzić na początek? czytałem, że czujnik położenia wałka rozrządu może być odpowiedzialny za spadek mocy. obroty nie falują, silnik wydaje się pracować 'normalnie'..

i jeszcze jedno pytanie - po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym słychać dziwny klekot (przypominający nieco dźwięk diesla) - dźwięk znika po wciśnięciu pedału sprzęgła:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... YjQA#t=20s

co to może być? jakiś problem ze sprzęgłem/kołem zamachowym?

z góry dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 9 stycznia 2013, 18:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
kompresja i podłączenie pod kompa dużo powie. jesli sam nie ogarniasz to warto zebys znalazł kogos kto ma Inpę i ogarnia odczyt Live Data i wie co jaki odczyt znaczy. Spadek jest naprawde dość rażacy.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
Zywiec napisał(a):
kompresja i podłączenie pod kompa dużo powie. jesli sam nie ogarniasz to warto zebys znalazł kogos kto ma Inpę i ogarnia odczyt Live Data i wie co jaki odczyt znaczy. Spadek jest naprawde dość rażacy.


dzięki, będziemy sprawdzać..

co do 'klekotu' - z zewnątrz brzmi to tak:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mCVQ#t=65s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 15:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Co do pompy hamulcowej to wg informacji z turbo-bmw wiekszy tlok (25,4mm) ma tylko ta z m3 3.2. I faktycznie 1 z przewodów do niej nie pasuje bo potrzebna jest wieksza nakretka.

Kiedys miałem taka juz nawet kupiona ale sprzedałem uzytkownikowi tego forum (stwierdzilem ze u mnie nie ma sensu jej montowac bo pedał mimo 20 tloczków na pokładzie nie wpadał). Stwierdził on ze jest odczuwalna roznica na plus z ta pompa i zaciskami ze 135i z przodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 93
Moje BMW: e36
Kod silnika: M...B...
załóż oryginalną puszkę filtra i zmień wydech na oryginał z Katami. R6 w BMW nie lubią mieć przelotu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
PiotrekL napisał(a):
załóż oryginalną puszkę filtra i zmień wydech na oryginał z Katami. R6 w BMW nie lubią mieć przelotu.


hmm, ok, sprawdzę i tę opcję..chociaż trudno będzie założyć w pełni oryginalny wydech do Compacta. może zaczniemy od wstawienia kata...

chociaż nie chce mi się wierzyć, żeby dolot i wydech miały zmniejszyć moc o ok. 30KM :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 10 stycznia 2013, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 93
Moje BMW: e36
Kod silnika: M...B...
na razie daj puszkę.

myślę, że jak wstawisz katy, a reszte z kwasa z końcowym o pojemności takiej jak oryginał już powinno być lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 11 stycznia 2013, 14:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 515
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E46-->F11
Kod silnika: BMW F11 530
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121383
kot nie ma co :]

_________________
BMW F11 530D X drive !!!
https://www.facebook.com/lukasz.michlaczuk.fotografia/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekEvo -->> E36 Compact TrackDay edyszyn [silnik - help]
PostNapisane: 12 stycznia 2013, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124293
lukaszfreestylee napisał(a):
kot nie ma co :]

hę?

pompa hamulcowa już włożona (przy okazji została wywalona pompa abs), pedał hamulca pracuje o wiele lepiej.

mam jeszcze pytanie - czy obudowę filtra powietrza można zastosować od m50b20 albo m52b28? czy one raczej nie są zamienne?

w poniedziałek będziemy jeszcze montować katalizatory no i zobaczymy..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL